Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 22:45 Der er 15 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede roenving Novice
26. juni 2004 - 22:51 #1
Det må man ikke !-)

Se på http://www.eksperten.dk/regler.phtml

[Det er ikke tilladt, at] udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det over flere spørgsmål.

-- og hvis et spørgsmål giver andre brugere gode ideer, er det godt, men forbudt at udlove/uddele point for ...

mvh
/coadmins
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 22:54 #2
Nej jeg har fået tilsendt koden ved siden af via MSN, og derfor har han hjulpet mig også
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 22:56 #3
selv tak for de 200 point :=)
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 22:56 #4
kan skam godt vise logfil, hvis du vil have den admin?

vi kan henføre til http://www.eksperten.dk/spm/514153
Avatar billede grunken Nybegynder
26. juni 2004 - 22:59 #5
2. stk. 13.

Tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

-og nej der er INGEN der har ondt i måsen - og det er jo kun points - men man må altså ikke :o)
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 23:00 #6
Okay, vidste ikke. Så jeg må meget undskylde, at vi på ingen andre måder kunne tildele hinanden point :)
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 23:02 #7
også meget, beklager meget. Så er vi blevet så meget klogere i dag. Det er godt vi kan lære noget herinde.
Avatar billede roenving Novice
26. juni 2004 - 23:05 #8
I bliver deaktiveret, hvis i ikke tilbagefører point ...
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 23:09 #9
og hvordan gør vi så det
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 23:10 #10
ye, how?
Avatar billede roenving Novice
26. juni 2004 - 23:11 #11
Kaew skal bare oprette et spørgsmål, som du har gjort ...
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 23:12 #12
så er vi imod reglerne igen :P? tåge-system..

men fixer det lige..
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 23:16 #13
Avatar billede grunken Nybegynder
26. juni 2004 - 23:16 #14
-sikkert ret tåget, men hvordan søren ville man så have haft mulighed for at finde løsninger på eksperten (læs: vidensdeling), hvis systemet bare var en pointbyttecentral for opgaver løst via icq/msn/skype etc. ? ;p

-så ville points jo i den grad være værdiløse, lige den regel er nu god nok gutter :o)
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 23:17 #15
det er så skal der lige siges at det ikke er udelukkende afklaret på msn.

så klap klap
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
26. juni 2004 - 23:29 #16
grundken jeg har et spørgsmål håber du læser dette men hvordan kommer man i kontakt med en admin fra www.experten.dk ? fordi jeg har brug for noget hjælp her inde ....?