Avatar billede xream Nybegynder
26. juni 2004 - 21:24 Der er 3 kommentarer

mangler et program der kan kører i bg mens jeg laver noget andet

jeg kunne godt bruge et program der kan køre noget i Bagrunden altså en chat af en art hvor den rykker rundt og skriver noget..
automatisk.. Hvor jeg selv kan lave noget i mellem tiden spille computer spil.. noget i den retning hvis i forstår
Avatar billede xream Nybegynder
26. juni 2004 - 21:25 #1
det skal være et program som kan.. nu siger vi jeg står på en chat.. så skal den kunne rykke rundt med min mand.. og skrive nogle sætninger.. o.s.v
men jeg vil kunne lave noget andet i mens.. bla.. Spille computer spil :)
Avatar billede mam-dk Nybegynder
04. juli 2004 - 15:35 #2
mener du en bot
Avatar billede xream Nybegynder
04. juli 2004 - 22:30 #3
Ja noget i den retning..