Avatar billede kaspertg Nybegynder
26. juni 2004 - 20:40 Der er 2 kommentarer

Computer-spil problem

Hej.

Har haft emnet oppe før, men har stadig problemet.
Min lillebror har fået ny computer. Vi spiller GTA, CS, Hitman og Wolfenstein på den.

Han men når vi spiller i et stykke tid (forskelligt) går skærmen ud. Pling. Den er fuldstændig væk. Har prøvet Ctrl Alt Del, Esc og Windows emblemet. Den er fuldstændig død. også hvis jeg trykker på Caps Lock el. Num lock. Den reagere ikke.

Jeg har prøvet at indstille hertzene, opløsningen i spillet, forskellige grafik-kort. (Kan man vælge i CS(?)) .. En del af mine har har også kigget på den, men de kan heller ikke forstå det. (og de er rimelig fixe med de computere)

Computeren har 512 mb ram
256 mb Radeon 9600 grafikkort.
3 Ghz
Skærmen er en 17 tommer

Og skærmen er byttet én gang før. Fik godt nok en "Demo-skærm", men det havde kun været tændt i 6 timer sagde han.
Avatar billede koepp Nybegynder
27. juni 2004 - 10:00 #1
Demo skærm.. derfor! smut ned til forhandleren med den! :)
Avatar billede kaspertg Nybegynder
27. juni 2004 - 10:17 #2
Nej Nej.. Den første skærm jeg fik var ny, men der gik den også ud. Så vil jeg ind og have den byttet, men de havde ikke flere på lager så fik en demoskærm.