Avatar billede nlbgf Nybegynder
20. februar 2001 - 19:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genetablering af slettede tabeller

Jeg har et problem (som så mange andre her på Eksperten.dk ;-)! Jeg er kommet til at slette en tabel som under ingen omstændigheder måtte slettes. Tabellen er slettet via SQL fra en ASP-side. Er der nogen der ved bare lidt om, hvordan man kan finde tabellen frem igen? Findes der værktøjer som kan finde sådan en tabel frem igen? Der er ikke skrevet til databasen siden tabellen blev slettet, så den burde ikke være overskrevet.

Det drejer sig om en Access 2000 database.

Håber I kan hjælpe :-)
Avatar billede johs_j Novice
20. februar 2001 - 19:53 #1
Hvis tabellen er lavet access er der ikke store changer for at få den igen!
Det er en god ide at oprette en kopi af tabellen før man sletter den. Det samme gælder hvis man sletter poster i en tabel. Ved hjælp af en tilføjelsesforespørgsel og en makro kan man overføre poster til en backuptabel før de slettes. Er de først slettet er de borte!
Avatar billede juks Novice
27. februar 2001 - 13:30 #2
Der er absolut ingen mulighed for at få den igen.
Avatar billede nlbgf Nybegynder
23. marts 2001 - 12:22 #3
Trist...