Avatar billede ml Nybegynder
20. februar 2001 - 14:29 Der er 421 kommentarer og
14 løsninger

logo til mymusic.dk - VIND MP3 AFSPILLER !!

Vi skal bruge et logo til en kommende musik site - mymusic.dk - som er den kommende nye version af www.mp3musik.dk

Hvis du laver det logo som vi vælger at bruge får du som tak en rigtig fed mp3 afspiller, nemlig en DNA 64 mb. med USB - Værdi: 2.395,- Se mere om den på: http://www.mp3musik.dk/shop/default.asp?vis=yes&varenr=7012-00

Logoet skal være rimelig enkelt og kunne bruges i alle størrelser, bl.a. til t-shirts, plakater, visitkort osv. Samt både i de originale farver, sort/hvid og med forskellige baggrundsfarver.

Logoet må gerne have nogle friske farver, måske i stil med msn.dk logoet. Og skal kunne bruges, og være let genkendeligt for sig selv, eventuelt uden adressen mymusic.dk. Som standart skal baggrundsfarven være hvid.

Logoet må gerne vise noget med musik - f.eks. en højtaler, og noget med at downloade. Men det er bare forlag.

Post dine forlag og spørgsmål her, eller send dem til mig på e-mail: ml@mp3musik.dk
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. februar 2001 - 14:31 #1
wow... Værd at ta\' til overvejelse!!!
Avatar billede Trine Nybegynder
20. februar 2001 - 14:34 #2
Jeg vil prøve at lave et ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede dudesicko Novice
20. februar 2001 - 15:02 #3
Tja jeg vil da også prøve, men her først tid i aften. Men jeg vil meget gerne være med :)
Avatar billede prodic Mester
20. februar 2001 - 15:27 #4
Du har ikke nogle specielle krav til logoet? udover de meget få du har nævnt nu med farver og i den stil.

Filen går jeg ud fra skal være skalerbar altså en Illustrator fil? ihvertfald vektorgrafik på en eller anden vis.

Du har ingen krav til skrifttyper? eller andet i den stil.

Eller har du bare ikke nogle krav?

Hvad symboliserer mp3musik.dk udover det åbnelyse? Nogle specielle målgrupper eller brugere i går efter specifikt?

Der er ret meget man skal vide for at lave et logo, da det skal være usandsynligt gennemtænkt fra \"ejerens\" side.

Og sidst men ikke mindst - hvornår skal det være færdigt? imorgen eller om 3 uger..ville være rart at vide af hensyn til min videre planlægning.
Avatar billede ml Nybegynder
20. februar 2001 - 15:43 #5
HSUK at logoet ikke er til mp3musik.dk men til mymusic.dk som bliver vores nye navn.

Logoet skal symbolicere at det er musik, og eventuelt at det kan downloades, er gratis etc.

Målgruppen er rimelig bred, dog er det jo oplagt at det er musik interesseret.

Logoet skal placeres for oven på en hvid baggrund, ved siden af et banner. Tjek eventuelt www.mp3musik.dk - hvor logoet skal placeres til venstre ved siden af 468x60 banneret.

Men ellers har vi ikke nogle krav - alle forslag er velkommende.

Vi vil helst have logoet inden mandag den 26/2 - da vi her åbner siden med det nye navn. Finder vi ikke noget logo inden da starter vi ud med et af vores egen logoer, og skrifet derefter når det er fundet.
Avatar billede prodic Mester
20. februar 2001 - 15:51 #6
den 26/2 kan jeg ikke klare. Har Møg-travlt med noget andet, ellers ville jeg gerne give et bud.
Hvad vil du gøre hvis man indsender et forslag efter den 26/2 der er bedre end det du har givet en afspiller til? Just in case.
Avatar billede ml Nybegynder
20. februar 2001 - 15:54 #7
Det finder vi ud af, hvis det er rigtig godt bruger vi det selvfølgelig - og du får en mp3 afspiller. Men prøv lige om du ikke kan nå det ;)
Avatar billede prodic Mester
20. februar 2001 - 16:00 #8
Det er altså et meget kort varsel...6 dage. Det kan jeg ikke nå. Ikke hvis det skal være bare en anelse gennemtænkt.(ikke at jeg tænker langsomt)
Avatar billede pstric Nybegynder
20. februar 2001 - 16:53 #9
ml>> Du kan sagtens oprette et spørgsmål til 0 point. Jeg tror at afspilleren trækker lidt flere folk til end det ene point ;-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
20. februar 2001 - 18:57 #10
Prøver også lige :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
21. februar 2001 - 22:01 #11
Avatar billede prodic Mester
21. februar 2001 - 22:04 #12
misskat->Ventede spændt på hvornår du dukkede frem med et forslag.
Avatar billede Trine Nybegynder
21. februar 2001 - 22:05 #13
Prodic: Haha, hvad synes du?
Avatar billede prodic Mester
21. februar 2001 - 22:09 #14
miss->Uden at sige for meget, så virker det ikke rigtig på mig som et logo, men som et banner.
Avatar billede ml Nybegynder
21. februar 2001 - 22:13 #15
Jeg har nu selv lavet et logo, som vi vil bruge midlertidigt indtil vi før noget der er bedere. Så datoen til den 26 skal man ikke tage så tunkt mere. Tjek det på: http://www.mp3musik.dk/logo01.jpg

misskat > Dine forlag er for lange, jeg søger et mere kompakt, enkelt logo :)
Avatar billede dudesicko Novice
21. februar 2001 - 23:58 #16
Har lige kigget lidt på det hertil aften.

http://hjem.get2net.dk/mnms/experten/mymusicdk3.htm

</martin>
Avatar billede roslev Nybegynder
22. februar 2001 - 07:10 #17
2 lynforslag:

http://www.destination02.com/mymusic.htm

-En lille 3-bånds equalizer bandit!

Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 08:20 #18
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 08:22 #19
RFOGH: Der er lidt winamp over 1\'eren og 2\'eren ;-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 08:26 #20
Ja... Bare en smule ;o)

Er der noget der har mere med musik at gøre, end det???  :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 08:27 #21
Nope, det har du ret i *SS*
Den perfekte Mp3-makker er winamp ;-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 08:28 #22
Jepper!
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 08:29 #23
Skal du forresten ikke sætte dine hoveder sammen til et logo??? Det kunne da blive godt :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 08:33 #24
Tjo...men han bad jo om en størrelse på 468x60, og det er jo et banner størrelse, såååå!
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 08:38 #25
Det har du vist mis(s)forstået :o)

\"logoet skal placeres til venstre ved siden af 468x60 banneret. \" - ml 20/02 15:43
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 08:39 #26
Guuuuud ja...Hehe...
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 08:39 #27
:o)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 10:07 #28
Logo eksempel:
http://www.misskat-net.subnet.dk/LOGO.gif
Banner eksempel:
http://www.misskat-net.subnet.dk/banner1.gif

Du kan få det i de farver du lyster ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede roslev Nybegynder
22. februar 2001 - 10:10 #29
downloard?? - det kører ikke rigtigt for dig misskat! :)
-Ellers flot arbejde.
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 10:13 #30
Er rettet, roooolig ;-)
Avatar billede roslev Nybegynder
22. februar 2001 - 10:15 #31
rolig er mit mellemnavn!
Avatar billede dudesicko Novice
22. februar 2001 - 10:16 #32
rfogh:
Er du sikker på at man må bruge WinAmps logo til et andet logo ?
Jeg tænkte nemlig også på at lave noget med det, men jeg mener at man ikke må bruge noget fra et andet logo.

</martin>
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 10:33 #33
Der er selvfølgelig copyright på logo. Og man kan godt få Winamp på nakken, med en kopi af deres \'lyn\'
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 11:16 #34
...men det er IKKE en kopi af winamps logo... Bare inspireret derfra :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 11:24 #35
Er der nogen af jer, der har hørt fra ml?
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 11:25 #36
rfogh: I know ;-)
Avatar billede ml Nybegynder
22. februar 2001 - 11:31 #37
Det er nogle gode forslag, men der er ikke rigtig nogle af dem der siger wow.

Vi søger et mere enkelt logo som alle kan genkende, men jeg ved godt det er svært - jeg har selv forsøgt en masse :)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 11:32 #38
Okay...
;-(
Avatar billede ml Nybegynder
22. februar 2001 - 11:39 #39
Nu ikke så nedtrykt - prøv da bare igen. :)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 11:40 #40
Kan du ikke lide ansigterne?
Avatar billede milo Nybegynder
22. februar 2001 - 11:55 #41
hvorfor har jeg ik set det her indlæg noget før...jeg vil også prøve lykken!  . har etforslag klar inden den 26. :)
Avatar billede dudesicko Novice
22. februar 2001 - 12:25 #42
Har nok ikke tid til at prøve igen. ;(
Avatar billede ml Nybegynder
22. februar 2001 - 12:27 #43
misskat > Nej de rammer ikke rigtig målgruppen, og virker helle rikke rigtig som et logo. :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 12:36 #44
Jeg er gået i tænkeboks, så der skulle gerne komme et eller andet over weekenden... så vent lige med at lukke spørgsmålet :o)
Avatar billede ml Nybegynder
22. februar 2001 - 12:38 #45
Jeg lukker ikke spørgsmålet før vi har et godt logo - så bare rolig ;)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 12:40 #46
Jeg kommer nok med et nyt logo i aften, ses!
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 12:40 #47
Takker :o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. februar 2001 - 12:42 #48
Men kan vi først se design på mandag, eller må vi få et lille smugkig???
Det bliver lidt lettere at lave noget, der passer ind...
Avatar billede milo Nybegynder
22. februar 2001 - 12:46 #49
ja det ville egentlig ikke gøre noget med et smugkig
Avatar billede ml Nybegynder
22. februar 2001 - 12:46 #50
Der bliver stort set ikke lavet noget om på designet - Så bare lav det til www.mp3musik.dk - hvor det placeres for oven til venstre for det store banner. Men hvus nu og det også skal bruges til visitkort, t-shirts osv. :)
Avatar billede milo Nybegynder
22. februar 2001 - 13:46 #51
http://www.warhammer.dk/mymusic/

er det her noget? - ved godt at det animerede måske ikke er sagen, da det jo også skal bruges til t-shirts..men ku ik la\' vær\' :)
Avatar billede milo Nybegynder
22. februar 2001 - 13:54 #52
en anden ting...synes faktisk dit eget logo er okey ml... - meeen måske brug for en lilleoptimering *G* - det fylder 16 kb... (mine fylder under 2kb ) :)
Avatar billede ml Nybegynder
22. februar 2001 - 14:15 #53
jaja er klar over at den fylder 16 kb, er i bedste JPG kvallitet ;)

.. nej desværre milo..
Avatar billede milo Nybegynder
22. februar 2001 - 14:17 #54
øv...så jeg igang med noget nyt...

gider du ik gi mig kritik til de 3 logoer? - så jeg har lidt at arbejde efter.
Avatar billede milo Nybegynder
22. februar 2001 - 14:18 #55
undskyld tyrkfejlene :)
Avatar billede ml Nybegynder
22. februar 2001 - 14:26 #56
Svært at kritisere - De \"holder\" bare ikke ;)
Avatar billede milo Nybegynder
22. februar 2001 - 14:28 #57
hmmmm.....ok....

Er der en bestemt stil du godt ku tænke dig ???
Avatar billede staz Nybegynder
22. februar 2001 - 21:05 #58
Answar is comming up... i morgen.

---- Staz ----
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. februar 2001 - 21:15 #59
misskat> face it, du stinker jo til grafik :-)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 21:20 #60
ezzuk: Er du seriøs, eller pjatter du?

;´-(
Avatar billede pstric Nybegynder
22. februar 2001 - 21:21 #61
ezzuk>> Ja, det ses jo tydeligt af top 10 listen i denne kategori ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 21:52 #62
Noget at det her, som kan bruges?

http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic2.htm

Trine / Misskat
Avatar billede microtec Nybegynder
23. februar 2001 - 00:22 #63
Puha, godt det ikke er mig der skal vælge. Det bliver svært.
Hun er fandeme skrap, hende \"kitte-kat\" :o)
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 02:40 #64
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 02:42 #65
Uhh. Trine du er sku dygtig ;(

Det er ikke for at kopiere din stil jeg har valgt noden over \"i\" det var bare den logiske sammensætning.
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 08:59 #66
Jeg prøver lige med en fjerde...

http://home.worldonline.dk/~rfogh/forslag_4.png

Avatar billede imp Nybegynder
23. februar 2001 - 09:20 #67
*gab*

ml-> Fra jeres forside: \"Det går hastigt fremad her på MP3 Musik - vi har nu rundet medlem nummer 11.000, som blev Hans Jørgen fra Amager . Han vinder en rigtig fed PONTIS SP504 USB med 128 mb. ram... Nummer 11.000 får en vild fed og lille DNA 105 USB med 64 mb. ram.\" - Er det ikke lidt noget vrøl!? I HAR rundet nummer 11.000 og han fik en 128 MB MP3-afspiller, men når I runder nummer 11.00 (igen?) får den person en 64 MB MP3-afspiller? Hehe... sikke noget vrøl at skrive... Skal der ikke stå at I har rundet 10.000 ???

Nårh, men jeg tror da osS lige jeg vil kigge på det med logoet over weekenden så du får noget inden den 26 ;)

- imp
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 09:31 #68
imp > tak for det - Der skal stå \"Nummer 12.000 får...\"

Ellers nogle godt forslag der er kommet nu.. Men bliv endelig ved, jeg har ikke sat mig fast på noget endnu.
Avatar billede imp Nybegynder
23. februar 2001 - 09:47 #69
så lidt... ;)
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 14:18 #70
http://hjem.get2net.dk/mnms/experten/mymusic.htm

Lige en mere.

ML. gider du ikke lige fortælle os om vi er ved at ramme noget du kan der kan bruges ?
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
23. februar 2001 - 14:23 #71
misskat>>Du er og vil altid være sindsyg til at lave logo\'er
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 14:25 #72
thirdmanonthemoon: Skal det forståes som noget positivt?

:-)
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 14:26 #73
jo da... Det er da klart nogle flotte logos. Men det er mere hen af noget mere nekelt, smart jeg søger - som f.eks. msn.dk logoet.
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 14:34 #74
Altså, ingenting af det vi har lavet kan bruges ?
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 14:37 #75
ML: Kan du ikke sige, hvad du bedst kan lide, af det der allerede er lavet? Det vil nok hjælpe en del.
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 14:40 #76
Det er kalrt den sidste her på: http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic2.htm

Men det er ikek rigtig det jeg er ude efter... Teksten skal bare være rimelig enkel, og så med et mere enkeltstående logo.

Hvis jeg vidste hvordan det skulle se ud lavede jeg det selv ;o]
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 14:43 #77
Okay
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 14:59 #78
Ok, så gider jeg ikke forsøge mere, ikke at jeg ikke kan tåle at Trine har lavet noget der er bedre, men jeg tror simpelthen ikke du bliver tilfreds med noget af det vi laver.

Jeg mener det er træls at vi laver logoer og du så ikke kommenterer dem, det er sku spild af tid at lave noget om og om igen, når man ikke har noget at gå efter, det eneste du har at sige om det er \"Men det er ikke.. ...  .\"

Jeg har godt nok ikke brugt mere end et par timer i det hele, men det er stadig spild af tid.

En lille historie:
Jeg har set typer som dig før, vi havde engang en kunde (på et af mine tidligere arbejdspladser) han fik lovning på et design af hjemmeside lige til hans smag, (han vidste heller ikke hvad han ville have) vi var 3 om at designe 7 layout til ham, men da han ikke skulle betale noget hvis han ikke var tilfreds, kunne han jo bare blive ved med at sige, \"nej tak ikke lige det jeg havde i tankerne, men han kunne heller ikke sige hvad han ville have\" men da han fik at vide at han fremover skulle betale timeprisen, kom han lige pludselig med nogle ideer han havde, det samme tror jeg du er ude på, så længe vi bliver ved med at lave designs til dig, får du jo en masse at se, helt uden at skulle betale noget, men havde du henvendt dig til at firma hvor du skulle betale timeprisen, så garanterer jeg for at du nok skulle komme med kommentarer, til deres forslag, og ikke kun sige \"det er ikke .. .\"

Ved godt jeg lyder som et fjols, men du kunne . . . .

Martin
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 15:07 #79
ML>  laver lige noget    giv mig 20 min
Avatar billede klas Juniormester
23. februar 2001 - 15:11 #80
Jeg kan godt se det fra Morten\'s synspunkt . . Jeg har også problemer med at lave et logo til mit site ..  Jeg ved heller ikke hvordan det skal se ud . . derfor er det svært at kommentere de forskellige forslag . . Ligepludseligt er det der bare :)
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 15:15 #81
dudesicko > Vil du have jeg siger neeeejjj hvor fedt, når jeg ikke syndes om det. Jeg arbejder selv en del med Photoshop og er webdesigner/programmør fuldtid - så som sagt ville jeg selv lave det hvis jeg havde ideen til hvordan det skulle se ud... Det er jo ikke sådan at jeg har en lille skitse men bare ikke kan finde ud af at lave det på en computer ;o)

Så jeg syndes lige du skulle slappe lidt af... Eller prøve at lave nogle flere logo\'s - hehe :o)
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:16 #82
Så skal der købes en meget stor HD om et par ÅR :)
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 15:20 #83
HAHA ! - Ja den er go\' med dig... ;o)
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:26 #84
Forkert vindue :(

Hvis du selv er web-designer så er det sku underligt at du ikke kan give mere kritik af et logo, du hører jo sikkert dagligt på andres kommentarer ik ?

Men du kan SKU godt sige nej det er ikke så godt, \"fordi . . . .\"  og ikke bruge den samme dumme kommentar hele tiden.

Og jeg mener da heller ikke du skal sige det er fedt hvis du ikke mener det, det gør jeg sku heller ikke, jeg har da set en del sites, som andre folk har ment var seje, dem lader jeg heller vær med at kommentere, med mindre jeg kan se han/de her fat på noget men lige mangler lidt hjælp.

Håber ikke du er helt rød i hovedet nu :) men du kan sikkert selv se det fra ”min” side, da du jo arbejder med samme slags kunder.
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:27 #85
FOR FANDEN OGSÅ, jeg hader det med at jeg ikke lige ser hvilke windue jeg skriver i ;(

undskyls.  (multitasking ;( )
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 15:35 #86
http://probatt.dk/image5.gif

meget hurtigt  men ville den slags kunne gå an?
svar lige for hvis ja vil jeg gerne sætte mig ned i længre tid.
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 15:35 #87
jajaja - Lad nu bare folk komme med deres forslag så skal jeg nok kommentere dem som jeg vil..

Og det skal lige siges at det jo ikke er webdesignere der er gode til at lave logoer - det er sq grafiske designere med en massse gode ideer. Så du (og jeg) er måske slet ikke egnet til at lave logoer. :)
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 15:39 #88
andreasn > som et banner er hende der i baggrunden vild fed, men ikke til et logo.

Et lille trick, som jeg bruger når jeg ser jeres logoer. Forestil jer det trykt bag på en t-shirt - og så skal man sige wow fedt logo, det må være en go\' side, når man ser en gå forbi med t-shirten på... ved ikke om det hjælper, men hva\' :)
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 15:40 #89
andreasn > Hvor har du det billede fra?, jeg kunne faktisk godt bruge sådan nogle til bannere.. :)
Avatar billede dudesicko Novice
23. februar 2001 - 15:47 #90
ml: hmm jeg har da lavet en del logoer, så det ved jeg da ikke, jeg er nok ikke så god til det som dem der kun arbejder med logoer.
Jeg har da mange ideer, men jeg tror bare ikke det var noget for dig.
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 15:58 #91
Denne her duer jo heller ikke, menn what the heck...

http://home.worldonline.dk/~rfogh/forslag_5.png

Det sa\'e WOW!  *gg*
Avatar billede milo Nybegynder
23. februar 2001 - 16:04 #92
jeg synes nu ellers det jeg har lavet er rimelig enkelt...men vil da prøve at lave et endnu mee enkelt hvis jeg får tid....
Avatar billede milo Nybegynder
23. februar 2001 - 16:05 #93
mht. til msn logoet... det svarer til, at du har et logo, hvor der bare står mymusic og så en node ved enden af teksten....sådan er msn\'s jo, bare med en sommerfugl...kedeligt...men vil gerne vinde den mp3 afspiller... :)
Avatar billede plux Nybegynder
23. februar 2001 - 16:11 #94
Ehh jeg har også et lille logo kinda thing her til dig Morten Lie....

http://plux.homepage.dk/mymusic.htm

Tjaa ikke det helt store, men jeg skulle lige prøve at bakse noget sammen, der kommer nogle flere imorgen or so...

Peace out
pLuX
Avatar billede klas Juniormester
23. februar 2001 - 16:12 #95
Tror ikke B&O er glade for at du bruger billeder af deres produkter  :)
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 16:17 #96
milo > Ja, men hvad med at lave en fed sjov speciel node, eventuelt kombineret med et download symbol... ;)

rfogh > Ja den siger WOW - Måske slet ikke så dum enda. Det er mere der hen af..
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 19:47 #97
Logo regnen fortsætter:
http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic/mymusic3.htm

;-)

Jeg synes den første er flot, også når man tænker på at det skal sidde på en T-shirt. Den nederste kunne også få folk til at vende sig om, og kigge endnu en gang på T-shirten. Man kunne lave den i flere forskellige farver.

Trine / Misskat
Avatar billede ml Nybegynder
23. februar 2001 - 19:54 #98
misskat > Den nederste er klar fed... Og kunne faktisk godt bruges... :)

Kan du ikke prøve at lave den om så det er lettere at se navnet (MyMusic.dk) ?
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 19:56 #99
Jo, det kan jeg godt...lidt andre farver, måske...2 sec.
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 20:11 #100
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 21:43 #101
Her har jeg lavet sen samme bredde, som cellen (menuen) neden under. Så vil det nok se lidt bedre ud, end de smalle jeg lavede tidligere. Jeg kan ikke lige se, hvilke farver der er bedst. Men de blå nuancer er bedst til sidens nuværende farver, men måske skal man vælge en farve, der ligesom skiller sig lidt ud, så man ikke overser logoet.

Her er linket:
http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic/FINAL/mymusic4.htm

Venter spændt ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
23. februar 2001 - 22:54 #102
misskat>> du er stadig sindsyg til det(posititvt)

:)
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 22:58 #103
thirdmanonthemoon: Tak skal du have ;-) Det er aldrig til at vide, om folk mener det alvorligt, så de siger, at man stinker -eller er sindsyg til grafik *GG*
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 22:59 #104
misskat> jeg har hørt at du bruger musen til at tegne figurer med og ikke en \"drawing tablet\". hvordan fanden kan det lade sig gøre? ingen kan have så rolig en hånd....eller tegner du kanterne pixel for pixel?

har længe undret mig over det!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 23:01 #105
btw, da jeg sagde at du stank til grafik, gjorde jeg det med en \":-)\"

desuden ved du jo godt selv at du er god til grafik...
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 23:03 #106
ezzuk: Jeg har en dejlig tung mus (smæk-fed), så den ligger godt i hånden, kan man sige. Jeg bruger Illustrator, hvis du kender det...Der tegner man streg for streg, og giver fyld. Så nej, ikke pixel for pixel ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 23:06 #107
ezzuk: Ja, jeg ved, at jeg kan tegne...at tegne er mit ét og alt. Og jeg har fundet ud af, at det ikke var dit alvor ;-) Jeg elsker bare sådanne opgaver som denne...det er kræs for sådan én som mig ;-D
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 23:14 #108
Hehe... Hun kan jo lide det...
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 23:16 #109
rfogh: Lide hvad? At lave logoer, ja!
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. februar 2001 - 23:21 #110
Jeps :o)
Avatar billede ml Nybegynder
24. februar 2001 - 16:48 #111
Ny inspiration!

Her er et fedt logo, det er sådan noget i den stil jeg gerne vil have: http://www.echo.com/

Noget med lyd, lyd-bølger, musik... ((o)) Og så med nogle fede farver, f.eks. sort, orange / blå, gul..
Avatar billede Trine Nybegynder
24. februar 2001 - 16:52 #112
ML: Har du slet ikke set det sidste jeg har lavet? Du sagde det var fedt. Bestem dig ;-)
Avatar billede ml Nybegynder
24. februar 2001 - 16:53 #113
jo, det er også fedt, men som skrevet er selve navnet for utydeligt... :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
24. februar 2001 - 16:55 #114
Avatar billede ml Nybegynder
24. februar 2001 - 17:05 #115
med utydeligt mener jeg, småt... Hvis det logo bliver meget mindre er det mere end svært at læse hvad der står.. :)
Avatar billede Trine Nybegynder
24. februar 2001 - 17:10 #116
ML: Jamen det skal vel heller ikke blive mindre, det passer lige i størrelsen til din hjemmeside, samme højde som banneret i toppen, og samme bredde som cellen (menuen) neden under, jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være mindre
Avatar billede Trine Nybegynder
24. februar 2001 - 17:12 #117
ML: Jeg kan jo godt lave teksten (mymusic.dk) større, samt bjælken det står i højere, hvis det er det der skal til. Er det det?
Avatar billede ml Nybegynder
24. februar 2001 - 17:16 #118
Bliver den ikke for høj så... Jeg vil bare garne have navnet op på størrelse med logo\'et... (jaja - ved godt jeg er lidt besværgelig;o] )
Avatar billede Trine Nybegynder
24. februar 2001 - 17:25 #119
ML: Jeg prøver i morgen, hvis du synes. Jeg skal til og i byen nu. Jeg prøver, det lover jeg ;-)
Og nej, så besværlig er du da haller ikke. Du skal da ikke godtage noget, du ikke synes er brugbart, sådan er det bare...ingen sure miner herfra ;-)
Avatar billede ml Nybegynder
24. februar 2001 - 17:36 #120
ok.. Lyder godt... Logoet på http://www.sound2wear.com/ er også fedt..

Go\' tur !  :)
Avatar billede roslev Nybegynder
25. februar 2001 - 03:15 #121
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 10:30 #122
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 10:46 #123
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 11:45 #124
En Mr. Cool MM ;-)
http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic/mymusic_final9.gif

Lidt sej, hva\'?

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 12:08 #125
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 12:09 #126
misskat > Ja den sidste er rigtig sjov... :)

Roslev > De er lige lidt for enkle..
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 12:35 #127
Sadselv og prøvede at lave et logo i nat. Det er nok mere noget i den stil jeg søger, så så men MyMusic i en fed skrifttype..

http://www.mymusic.dk/logo03.gif

Hvad syndes i ?
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 12:41 #128
Hmmm, hver \'mand\' sin smag.
Kan ikke lige se det fede i det, sorry ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 15:47 #129
Hvad meeeeed:
http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic/logo11/logo11.htm

;-)

Jeg synes det er et fedt \'Music-head\'. Forestil dig, at der blev lavet T-shirts med forskellige farver øjne, så der er flere forskellige udgaver...Det kunne være lidt cool, synes jeg.

ML: Kan du slet ikke bruge noget af det jeg har lavet? Jeg har næsten arbejdet i døgndrift, for at lave noget cool\'t til dig :-)

Trine / Misskat
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 15:52 #130
Ja t-shirten er da vildt fed !..

Og logoet kan jeg da godt lide - Det kommer med i puljen.. :o)
Avatar billede prodic Mester
25. februar 2001 - 15:58 #131
ml->Vil de nuværende forslag blive betraget som et logo? bare for at høre.
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 16:03 #132
Hvis du mener om vi har bestemt om - Nej...

Vi vil meget gerne have flere forslag - da der endnu ikke har været et hvor vi bare siger - \"det er det vi skal have!\"
Avatar billede prodic Mester
25. februar 2001 - 16:04 #133
Grunden til at jeg spørger er fordi, at jeg forbinder et logo med dette :
Et logo er et symbol, der udtrykker en virksomheds
(eller en persons eller et varemærkes) identitet.
Det skal udtrykke kernen og ånden i virksomheden
samtidig med at det omfatter helheden.
Som udgangspunkt skal et logo være enkelt og præcist.
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 16:06 #134
ja, nemlig - sagt på en pæn måde...

Er du opsat på at lave nogle forslag ?
Avatar billede prodic Mester
25. februar 2001 - 16:10 #135
Ja men det bliver ikke inden d. 26.....
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 16:16 #136
nejnej.. .o)
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 16:17 #137
ML: Hvornår kommer der en afgørelse? Jeg er spændt ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
25. februar 2001 - 18:41 #138
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
25. februar 2001 - 18:48 #139
misskat - Fuck du er en sej webdesigner :o)
Er det muligt at du gider lave et par logoer til mig hvor der står \"DarkWizzard\" på? Du skal nok få nogle points bagefter :o)
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 18:53 #140
Jeg vil ikke sætte den dato på, men der skal komme nogle flere forslag. :)
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
25. februar 2001 - 18:55 #141
misskat - Jeg har nu oprettet et spm. hvor jeg håber du vil lave et logo til mig ..!
http://www.eksperten.dk/spm/52584
Avatar billede pstric Nybegynder
25. februar 2001 - 19:01 #142
darkwizzard>> Det er da helt ok, at du opretter et spørgsmål i denne kategori, men lad være med at henvise til det fra ml\'s spørgsmål.

Det er altså ikke særlig pænt gjort!

Og misskat skal da nok se det. Hun er jo dronningen i denne gruppe, så hun får nok en mail.

ml>> Undskyld at jeg har brugt dit spørgsmål til at skælde ud på darkwizzard, men jeg syntes at det var mest relevant at skrive det her.
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. februar 2001 - 20:54 #143
Avatar billede staz Nybegynder
26. februar 2001 - 08:27 #144
Her er et par forslag:

http://www.whitehat.dk/pixelupload/mm_01.gif
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mm_02.gif
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mm_03.gif

Jeg har brugt dit logo og så lavet lidt tekst til det.

---- Staz ----
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 10:12 #145
darkwizzard-> Erh... Du skriver misskat er en god webdesigner fordi hun har lavet nogle logoer du synes er flotte!? Hvad har det med at være en webdesigner at gøre?

Hmmm... No offence, selvfølgelig... Men jeg forstår ikke hvad det helt præcist er I synes der er så fedt ved det misskat laver!? Jeg synes ikke at logoerne ser særlig prof ud selvom det da er meget godt at det er vektor...

Staz-> ehm... Du tror ikke seriøst du vinder den MP3-afspiller, vel? Der er ikke rigtig noget flot i at du bruger det logo han selv har og så smækker det op med en eller anden grim font! Tsk tsk...

*host*

Skal sgu egentlig osS selv ta at få kigget på at lave det logo der... Vil sgu gerne have den MP3-afspiller! ;)

- imp
Avatar billede skovtrold Nybegynder
26. februar 2001 - 11:40 #146
Avatar billede staz Nybegynder
26. februar 2001 - 12:39 #147
Imp >> Jeg kom til og tænke på, hvad laver du når du ikke hakker på folk. Ikke for og virke hård, men du har opdaget en fejl, kritiseret tre mennesker og det er alt du har bidraget med i dette spørgsmål..... Ikke fordi konstruktiv kritik ikke kan være godt, men det kan overdrives.

---- Staz ----
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 13:08 #148
Erh... Er det nu blevet dårligt at opdage en fejl?! Det er sgu da en god ting?
Kritiseret tre mennesker... tja... Det har jeg vel... Men som jeg skrev mente jeg det ikke ondt på nogen måde da jeg skrev om misskat - dig derimod... Tja... Hvis du ikke kan tåle sandheden så er du da underlig? For at bruge det logo han selv har lavet og så bare smække noget tekst på er sgu da for nemt! Det kunne han sgu da selv snildt gøre! Og om ikke andet så tror jeg da nok han ville have valgt en lidt anden font end den du bruger... *host host*

Hmmm... Jeg synes ikke der kommet noget ordentligt bud på et logo hvis jeg skal sige min ærlige mening og jeg har sgu da ret til at sige min ærlige mening! Det er et frit net vi lever på!

Nu siger du at jeg ikke har bidraget med mere end det... Så har jeg da vel for fanden osS bidraget med mere end dig! Det eneste du har bidraget med er 3 indlæg og en lille bitte smule tekst ved siden af det logo han stadig selv har lavet! Tsk tsk...

Derudover har jeg det lidt på samme måde som Prodic... Vil sgu gerne lave et logo, men det bliver ikke færdigt i dag da jeg har alt for travlt på arbejdet med noget Flash fis...

- imp
Avatar billede Trine Nybegynder
26. februar 2001 - 13:24 #149
imp: Det er da i orden, at du kritiserer vores arbejde. Og hvis du virkelig synes vi er så dårlige til at designe logoer, så glæder jeg mig til at se dit eksempel på et logo. Og ang. det at det er lavet i et vektor-baseret program, det jeg har lavet, kan det siges at det er lidt af en nødvendighed, når logoet skal kunne skaleres fra helt lille (60 px i højden) til det helt store, som skal være på en T-shirt ;-)

Kom du bare med et forslag, så vi andre kan se, hvor meget bedre du er. Jeg bliver såmen aldrig sur/skuffet over sådan kritik, som du kommer med, der skal være plads til hver persons meninger. Men jeg glæder mig bare til at se dit arbejde, så jeg kan se, om du har noget at have det i.

Trine / Misskat
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 13:38 #150
imp: Og kom nu ikke med at, \"Jeg er desværre ikke tid\" er du så god som du selv siger, så skal du nok finde tid til at lave et logo, du vil vel gerne have den MP3 spiller ik ? Og sådan som du ligger ud, så lyder det som om at du er en af de bedste til at designe logoer. LOOOL siger jeg.
Kom med noget der er bedre før du begynder at råbe op..
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. februar 2001 - 13:42 #151
ml.... vent lad mig lig prøve
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 13:45 #152
Misskat-> Har såmænd ALDRIG sagt du er dårlig til at lave grafik! Du misforstår mig! Jeg siger at der ikke har været et ordentligt bud! Dvs. et som egentlig kan bruges... Dem du har lavet er efter min mening alt for barnlige og virker som om det er til en børneside...
Jeg ved godt at det er vigtigt at lave det i et vektorprogram - det giver sgu da sig selv og det jeg mente med det er at f.eks. sådan en som Staz ikke bruger vektorprogram fordi han ikke er særlig prof... Jeg mener ikke de logoer du har lavet er særlig prof. og derfor var det en slags... \"ros\" at du da i det mindste var prof. på dit valg i software...

Mht. om du kommer til at se mit logo... Det tvivler jeg på du gør medmindre det er det der bliver valgt for jeg har ikke tænkt mig at lægge det på nettet, men sende det til ham - hvis jeg som sagt får det lave (har tegnet det i hånden men skal have det ind i Illustrator - tager jo tid - gider ikke bruge StreamLine eller sådan noget skod...)

- imp
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. februar 2001 - 13:46 #153
ej lig meget bare ta\' en anden
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 13:54 #154
dudesicko-> \"er du så god som du selv siger\" <-- Hvor har jeg sagt jeg er god? Ikke at jeg ikke er det, men læg nu ikke ord i min mund...!

- imp
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 14:07 #155
Nej men det gør jeg da heller ikke, jeg læser mellem linierne.

Og det med at du ikke vil sende det på nettet, er da noget LORT, sådan som du skriver, lyder det jo som om at du er en mester til at lave logoer, er du så dygtig så burde du jo nok hoste op med noget, det lyder jo som m du er sikker på at vinde.

Så skriver du dette \"Vil sgu gerne lave et logo, men det bliver ikke færdigt i dag da jeg har alt for travlt på arbejdet med noget Flash fis...\"
Men har jo sagt at man gerne må sende til ham senere, så ingen undskyldninger her.

Men jeg forstår ikke helt hvis du har så travlt, hvorfor er du så på experten ? skrot nu dine dumme undskyldninger og kom i gang med at lave det logo til ml, så du kan få din mp3 afspiller HEHE

For mig lyder det som om du kender alle fagudtryk, men det er sikkert intet bag det

Og jeg tager ikke mine ord tilbage, før jeg har set at du virkelig er så dygtig som det lyder til.
Avatar billede staz Nybegynder
26. februar 2001 - 14:13 #156
Imp >> Du må undskylde hvis det ramte hårdt, men sådan var det ikke ment. Jeg synes bare at det er en fejl og begynde at kritisere en masse uden man \"ejer\" spørgsmålet. Jeg har ikke det fjeneste mod kritik, men igen.... Den kan overdrives. Nogle mennesker siger enten \"kanon\" eller \"I skralde spanden\". Intet midt imellem. Desuden kan man ikke sætte designer på en skala. Nogle synes man laver det heftigste design mens andre hader det. Det er bare ikke mulig at komme med noget alle kan lide.

Måske lavede jeg ikke det sværste logo, men jeg er også en travl mand som dig selv.

Jeg håber ikke jeg har fornæmet nogle... Hvis så undskyld.

---- Staz ----
Avatar billede microtec Nybegynder
26. februar 2001 - 14:13 #157
ØV, BØV, Bussemand sure tær i saftevand, jeg er bare den bedste til at lave logoer, men I må bare ikke se det :o)

Undskyld, jeg kunne sgu ikke lade være. Har forsøgt at \"styre\" mig længe, men I fylde sgu min mail-box ;o)

Her er \"mit\" logo http://www.misskat-net.subnet.dk/logo3.gif

Nej, det er selvfølgelig et at \"kattens\" første forsøg. Efter min smag gik det i den forkerte retning kort efter disse forsøg.
Smag og behag er åbenbart meget forskellige herinde *gg*

Jeg ville gerne have en T-shirt med netop dette logo. Det enkelt og har nogle gode farver (det er min mening).
En del af de forsøg, som har været vist, vil ikke være lette at trykke på en T-Shirt pga. mange farver, detailjer eller farve-forløb/skygger.

ml >> Er du klar over at du har et kostbart domain i www.mp3musik.dk ??
Hvorfor ikke lade det være en del af logoét. Det gælder om at få folk til at huske det, så de kikker ind forbi dit site når de kommer hjem til PCén.
Jeg tror ikke der er nogen, som kan huske URLén, hvis dit logo er et lille symbol i stil med MSN´s sommerfugl.

Undskyld, jeg har blandet mig :o)
Jeg kunne ikke lade være. Desværre kan jeg ikke selv finde ud af at styre en mus, så ingen logo fra mig :o(
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 14:25 #158
Undskyld, men hvor ligeglad tror du jeg er med din mening om mig? Gu\' fanden vil jeg da gerne vinde den MP3-afspiller og jeg er da sikker på at jeg er bedre end de fleste der har lavet noget herinde indtil videre! Men jeg har fandeme ikke tid! Det kan godt være du ser på det som en dårlig undskyldning, men fuck da det! Du kan da rende mig så grusomt!
Grunden til jeg ikke har tænkt mig at smide det på nettet er at jeg ikke har tænkt mig at lade jer hakke på mig pg.a. jeg har sagt min mening om jeres - Så er det ikke en rigtig mening, men en mening kun givet for at få personen så meget ned med nakken som overhovedet muligt og det synes jeg ikke er en fair måde at give kritik på - hvis du kan følge mig...?

\"Så skriver du dette \"Vil sgu gerne lave et logo, men det bliver ikke færdigt i dag da jeg har alt for travlt på arbejdet med noget Flash fis...\"
Men har jo sagt at man gerne må sende til ham senere, så ingen undskyldninger her.\" <-- Jeg har såmænd osS tænkt mig at sende ham noget senere... Så vidt jeg kan se har jeg kun skrevet at det i hvert fald ikke bliver i dag!

Nårh, men endnu engang tilbage til hvorfor jeg er på eksperten: Lige nu sidder jeg og laver noget monotomt flash hvor jeg har ca. 80 filer der er fuldkommen ens pånær at lydene skal være forskellige det tager tid og er kedeligt... På samme tid sidder jeg og lægger nogle opgaver ind i en database hvilket osS tager en helvedes tid og er pisse kedeligt og ensformigt, derfor trænger jeg engang i mellem til noget variation og da jeg er ved at få kvalme af Flash fordi jeg har arbejdet så meget med det og ikke har Illustrator installeret kan jeg ikke rigtig lave andet end at surfe, chatte eller skrive mails...! Tilfreds med min \"undskyldning\"?

- imp
Avatar billede staz Nybegynder
26. februar 2001 - 14:28 #159
Bob Bob Bob ik´
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 14:32 #160
Staz-> Hmmm... Du skal sgu da ikke give efter... Heh... Du har ikke fornærmet mig det mindste - nærmere omvendt... Men jeg undskylder tilgengæld ikke... Dog var jeg lidt hård, men jeg blev lidt irriteret...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. februar 2001 - 14:33 #161
imp, det er da den helt rigtige spirit du viser herinde. Lige den slags \"Eksperter\" vi alle sætter pris på....
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 14:34 #162
Den hvor der ikke stod hvem den var til var selvfølgelig til dudesicko....
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 14:36 #163
nanoq-> jo tak...
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 14:38 #164
Jeg følger da også med, men jeg kunne aldrig finde på at nedragger folk på den måde som du gør, jeg holder heller kæften hvis jeg mener der er alt for ringe. Den måde du skrev det på, var vist ikke så diplomatisk, så tror heller du skulle lade vær med at sige noget en anden gang :) (ligesom jeg ikke altid siger noget)

NOP :)

Så lad os troppe her, det er jo ikke det denne spm er til :)
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 14:43 #165
dudesicko-> Hmmm... Du må da undskylde hvis du føler dig tråt på, men det var ikke mig der startede med at skændes... Jeg skrev at jeg ikke synes der var nogle særlig gode bud på et logo... Og så skrev jeg at jeg ikke forstod hvorfor der var så mange der hele tiden skrev til hende der misskat at hun var go? Jeg synes ikke hun er specielt go, men jeg synes skam heller ikke hun stinker - I andre er da bare for lamme at høre på... Hver anden linie I skriver står der et eller andet med at misskat er ÅÅÅÅÅÅÅH så god! Det er sgu da til at få kvalme af at høre på... I slikker røv, men er der en grund til det? Er hun helt vildt hot eller er der noget jeg er gået fuldstændig glip af?

- imp
Avatar billede staz Nybegynder
26. februar 2001 - 14:47 #166
Nåå, det lader til alle stadigvæk er venner så lad os kommer vidre med nogle logo´er.... :-D

---- Staz ----
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 14:57 #167
imp: jeg slikker ikke røv, jeg er selv prof grafiker, så jeg kan selv lave mine ting, jeg mener at hun er en af de dygtigere herinde på experten.

Nu her jeg ikke været her så længe men jeg har set hvad mange af de andre kan (loool, undskyld til jer som føler jer trådt på.), så derfor skrev jeg at hun var dygtig, jeg mente i forhold til mange af de andre.

Om hun er hot, hmm se selv. (jeg kan da sige ikke lige min stil)
http://www.tdaugaard.dk/fotx/showuser.asp?user=misskat
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 15:07 #168
dudesicko-> Hvad er forskellen fra da jeg trådte på folk og da du gør det nu?
Avatar billede microtec Nybegynder
26. februar 2001 - 15:10 #169
Kan I da ikke stoppe?

Jeg vil gerne følge tilblivelsen af dette logo, men jeg gider altså ikke få alle disse ligegyldige mails om jeres skænderi.
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. februar 2001 - 15:17 #170
Undskyld, at jeg spammer, men:

imp: \"80 filer der er fuldkommen ens pånær at lydene skal være forskellige\"

...Så er du vel så dygtig, at du bare laver lidt database-ting, hvor lydene hentes fra...
Avatar billede imp Nybegynder
26. februar 2001 - 15:23 #171
rfogh-> Kan du ikke i Flash...
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 15:25 #172
Lad os fortsætte herinde i stadet for.
http://www.eksperten.dk/spm/52792
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 15:33 #173
Jeg prøver da bare - det kan der ikke ske noget ved :o).
Giv mig lige et par dage. Har du en mail jeg kan sende det på??

//Rasmus
Avatar billede skovtrold Nybegynder
26. februar 2001 - 16:29 #174
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. februar 2001 - 16:37 #175
imp>> Jo da... Flash>JavaScript>PHP ...Så spiller det vist :o)
Avatar billede Trine Nybegynder
26. februar 2001 - 21:10 #177
ML: Hvornår hører vi en \'lyd\' fra dig? Vi er rimelig spændte :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 22:54 #178
Her er mit bud... det gik lidt stærkt så cirklerne blev lidt hakkede.. jeg leverer selvfølgelig i anti-aliased vektor...

Farverne kan ændres efter behov.

http://www.nil.dk/showroom/mymusic1.gif
Avatar billede roslev Nybegynder
27. februar 2001 - 00:35 #179
misskat: Tror du alle boganmeldere er bedre til at skrive end forfatterne de anmelder?? Man skal ikke være _bedre_ for at kunne komme med kritik - det er en fuldstændigt forskruet holdning.....
Avatar billede roslev Nybegynder
27. februar 2001 - 01:24 #180
http://www.destination02.com/please_tell_me_i_am_getting_closer_to_something_usable.htm ???

Farver er ikke helt som på mymusic, men det kan nemt rettes. Det er ikke vektor men jeg kan rendere det i 3x3 meter i 800 DPI hvis det skal være :P
Desuden kan jeg animere det få fræk vis...!

Feedback ville være blæret! G\'nat folkens!
Avatar billede imp Nybegynder
27. februar 2001 - 09:06 #181
roslev-> ENDELIG et ordentlig forslag...! Kan bare ikke lide det sted skriften står - det er ligesom selve logoet er for stort til teksten hvis du forstår? - Men det er jo ikke mig der bestemmer ;)

- imp
Avatar billede imp Nybegynder
27. februar 2001 - 09:11 #182
rfogh-> Mht. Flash-lyde-ting: Tja... Det skal jeg ikke kunne sige - Jeg er ikke den store programmør... Heller ikke Action Scripting... Men jeg vil da tro at man ikke kan da swf\'en jo selv har lydfilerne i sig... Man kunne selvfølgelig loade en film med lyden ind... Hmm... Men arj... Er sgu kommet for langt med det her til at jeg gider begynde forfra... Desuden tror jeg osS gerne min arbejdsgiver vil have jeg gør det på denne måde...

- imp
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. februar 2001 - 09:15 #183
Jeg vil da oxo gerne rose roslev, men jeg synes måske teksten og den 3D tingest er lidt for forskellige.....

Ellers er det sku mega pænt arbejde....

-Anders
Avatar billede microtec Nybegynder
27. februar 2001 - 09:46 #184
Jeg syntes også rose roslev´s logo er flot.

Jeg syntes bare ikke rigtig det, og også mange af de forrige logoér, på nogen som helt måde signalerer \"Musik\".

Efter min mening er det ikke nok at det logo har et flot design. Det skal også signalere hvad det er for et firma man står over for, lige som det skal passe til firmaet´s målgruppe (musik-interesserede).
Når firmaet udelukkende findes på internet, er det desuden vigtigt at man kan huske hvor på nette man finder firmaet (det lever roslev´s logo op til).

roslev >> Jeg er enig med dig i at den bedste kretik ikke nødvendigvis kommer fra Eksperterne selv. Jeg kan f.eks. ikke selv en skid med en mus og et tegne program. Jeg kikker kun med over skulderen i dette spørgsmål fordi jeg syntes desig, målgrupper, signaler og iværksættere er spændende.
Man kan vel sige at mine øjne ser det samme som en ganske almindelig bruger ;o)

imp >> Vi har meget forskellig smag, for du vælger næsten altid de logoer jeg syntes mindst om *gg*
Det er noget, der er svært at diskutere og det er vel egentlig det der gør dette her sjovt. Smag og behag er forskellig (heldigvis).

HUSK!! Det er imp der er den enerådige dommer i dette spørgsmål.
Avatar billede ml Nybegynder
27. februar 2001 - 09:51 #185
skovtrold > Gider du ikke prøve at lave den anden sidste (som jeg syndes er det bedste forslag indtil nu) så my og music står ved siden af hinnanden (mymusic) og også gerne en hvor det står med stort M (MyMusic)

roslev > Logoet er fedt nok, men teksten passer ikke ind. Kan du ikke prøve at lave lgoet lidt mindre så det cirka har samme størrelse som teksten.

nil.dk > sorry - den kan jeg ikke lide :)
Avatar billede imp Nybegynder
27. februar 2001 - 09:52 #186
Avatar billede nil.dk Nybegynder
27. februar 2001 - 09:53 #187
ml >> kan du ikke uddybe det lidt så jeg kan arbejde videre med det?
Avatar billede ml Nybegynder
27. februar 2001 - 09:58 #188
nil.dk > jo - Der er for enkelt. Logoet vil ikke skille sig ud fra mængden. Lidt mere avanceret og alligevel enkelt. :) (Ved godt det er svært)
Avatar billede imp Nybegynder
27. februar 2001 - 10:01 #189
Microtec-> Jeps... Vi har forskellig smag... Siger ikke du har dårlig smag selvfølgelig... Det er måske bare mig der har anderledes smag - det skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes det er noget pis at fyre af det sidste du skriver... Jeg er blevet den onde fordi jeg har sagt min mening? Du må da undskylde, men skulle jeg bare gøre som alle de andre og sige \"nej hvor er det flot! Hvordan gør du det? Jeg har simpelthen aldrig set noget flottere!\"? For det synes jeg da er noget lort! Du synes måske jeg skal holde min kæft? Tja.. Det gør du jo nok... Men det har jeg sjovt nok ikke tænkt mig...!
Må jeg lige spørge hvordan det kan være at det første du skriver til mig lyder så fornuftigt efter min mening og du så lige bagefter skal skrive sådan noget pis \"HUSK!! Det er imp der er den enerådige dommer i dette spørgsmål.\"?

Narj hvor synes jeg der er nogle snævertsynede folk herinde der bare ikke kan tage at folk har anderledes mening end dem! Tag jer da sammen for fanden!

- imp
Avatar billede nil.dk Nybegynder
27. februar 2001 - 10:03 #190
Okay... jeg gider ikke bruge mere tid.. jeg syntes egentlig at det var meget godt... men det er jo smag og behag.

Hvorfor i alverden bliver I allesammen så oprørte over en lille MP3-afspiller?
Avatar billede microtec Nybegynder
27. februar 2001 - 10:14 #191
imp >> HOLDT!!!

Det var en tastefejl fra min side jeg mente selvfølgelig \"HUSK!! Det er ML der er den enerådige dommer i dette spørgsmål\".

For fanden hvor en lille fjer hurtig bliver til 10 høns herinde. Tag dog at bruge jeres energi på noget mere kreativt :o)

Avatar billede imp Nybegynder
27. februar 2001 - 10:20 #192
Microtec-> Heheheeheheeheheheehehe... Sådan er det.. Det burde du da vide... Det er MEGET farligt at lave tastefejl! *ggG* Nårh, men så sorry... ;)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 11:17 #193
ml >> Sådan - så er der tilføjet 2 ekstra...
http://www.whitehat.dk/images/mymusic/
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 14:31 #194
skov>> dit mr. 7 er sejt :)
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 14:32 #195
nr.
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 14:35 #196
og nr. 8 også for den sags skyld...synes det det er det bedste bud indtil nu... (vel eget rart for ml at høre lidt om hvad andre synes når han nu skal vælge et) :)
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 14:37 #197
hmm...mon man skulle prøve lykken en gang til :)
Avatar billede microtec Nybegynder
27. februar 2001 - 14:39 #198
Enig med milo.
Sjov ide at benytte Uét til den lille dansende mand.
Syntes måske at mymusic er lidt mere iøjnefaldende på nr. 8, hvor det skrives MyMusic
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 14:41 #199
mirco>>ja...hvis man vil gøre lidt mere ud af at fremtræde med manden end selve navnet er nr. 7 bedst...men hvis man vil gøre lidt mere ud af at man skal lægge mærke til selve navnet, som nok er det vigtigste, er nr. 8 nok at foretrække :)
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 14:46 #200
no offence misskat...men synes dine ser en smule for useriøse ud...siger ikke at de ikke er flot lavet, men synes ik de passer helt til emnet...
Avatar billede ml Nybegynder
27. februar 2001 - 14:47 #201
skovtrold > Ja, den er helt klart fed... den med småt mymusic.dk og ben. Kan du ikke prøve at lave den i 60 høj og 300 høj. Så man kan se om den holder i mindre og større ?

Og så gerne en med to store M\'er - Bare hvor M\'erne er lidt højre end et lille m. Den med stort M er M\'erne for høje :) haha ja, du ved hvad jeg mener !?
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 14:49 #202
ml>>ja er enig med m\'erne er lidt for store.. :)
Avatar billede microtec Nybegynder
27. februar 2001 - 14:56 #203
Det er farligt at blande sig, og jeg ved heller ikke om det er rigtigt at jeg gør det ;o)

Man kunne jo også fremhæve de to ord i mymusic ved at give de 2 Mér en anden farve.
Den lanve sorte tekst er lidt kedelig efter min smag.
Avatar billede microtec Nybegynder
27. februar 2001 - 14:59 #204
Nej, glem min sidste kommentar.
Det dur ikke sammen med det røde U.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 15:26 #205
Så er der lagt en lille og en stor udgave ud
http://www.whitehat.dk/images/mymusic/

Jeg har lavet m\'erne en smule større...
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 15:27 #206
det ser godt nok godt ud :)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 15:29 #207
Takker... :-)
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 15:34 #208
www.warhammer.dk/mymusic
ja det er en ret meget kopi *gg* men synes det måske er smartere man bruger hovedet som prikken over i\'et? :)
Avatar billede ml Nybegynder
27. februar 2001 - 15:36 #209
Det er ikke besvørligt at ændre i den vel?
- for så vil jeg gerne se en med store M\'er som en lidt lavere end det store såm m\'er du har lavet nu.. ;)

Jeg må sige at det ser lige så godt ud i stor :)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 15:36 #210
Ja, men så synes jeg den bliver lidt sidetung...
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 15:37 #211
skov>>synes jeg ikke..for i venstre side er der de \"tunge\" store m\'er :)
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 15:42 #212
hvad siger du ml? :)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 15:43 #213
ml >> Var det sådan her du mente?
http://www.whitehat.dk/images/mymusic/

De er sat på nedenunder det andet hold \"stor og lille\"
Avatar billede dudesicko Novice
27. februar 2001 - 16:08 #214
skovtrold:

prøv med et par noder som ben.
Avatar billede milo Nybegynder
27. februar 2001 - 16:11 #215
ska lige siges, hvis ml bedre ka li\' mit logo med hovedet som prikken over i\'et, så vil jeg altå ikke nappe gevinsten...den får du skovtrold, det er dit logo.. :)

dude>>god ide med node som ben :)
Avatar billede ml Nybegynder
27. februar 2001 - 16:31 #216
milo > syndes også den er bedere med U\'et.

skovtrold > ja, det ser godt ud :) Prøv at fjerne alt minus U-manden. Så man kan se hvordan den ser ud for sig selv...
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 16:32 #217
Så er der sat \"nodeben\" på...
(Den næstnederste på siden)
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 16:37 #218
Nu er han nederst på siden...
Avatar billede microtec Nybegynder
27. februar 2001 - 18:34 #219
skovtrold >> Ser sød ud med \"nodeben\", men mon ikke man skal vide det for at lægge mærke til det ;o)

Nu blander jeg mig igen i noget jeg ikke har en skid forstand på; Hvad med en enkelt lille node eller 2 over højre hovedtelefon for at rette op på at logoet er lidt sidetung til venstre?
Avatar billede skovtrold Nybegynder
27. februar 2001 - 18:39 #220
microtec >> Nej, jeg tror ikke jeg gør mere ved før jeg får noget respons fra ml... (?)
Avatar billede microtec Nybegynder
27. februar 2001 - 18:42 #221
skovtrold >> Rigtig, han er \"boss\" i dette spørgsmål, så det er ham der bestemmer :o)
Avatar billede klas Juniormester
27. februar 2001 - 23:25 #222
Synes ham der manden er rimelig ok lavet :)

http://fotx.net/klas er en anden lille mand  ;o)
Avatar billede roslev Nybegynder
28. februar 2001 - 06:33 #223
Nu har jeg rodet lidt rundt med logoet, og lavet et par udkast til hvordan det kunne se ud på siden:

http://www.destination02.com/mymusic2.htm
Avatar billede staz Nybegynder
28. februar 2001 - 08:31 #224
Her er et andet et:

http://www.whitehat.dk/pixelupload/mm.gif

Jeg har med vilje undladt farver så du kan se hvor nem der er og ændre i og der er ikke nogle baeret farver så man kan helt selv bestemme. Den passer også i alle farver. Den ligger også lige for og animere. Den er stadigvæk kun i pixel, men jeg skal nok lave en vector baseret udgave hvis du vælger dette.

---- Staz ----
Avatar billede milo Nybegynder
28. februar 2001 - 11:44 #225
holder stadig på at skovtrolds med manden er langt det fedeste... :)
Avatar billede milo Nybegynder
28. februar 2001 - 15:34 #226
men må indrømme at det her også ser fedt ud (det nede i venstre hjørne)

http://www.destination02.com/mymusic2.htm
Avatar billede klas Juniormester
28. februar 2001 - 15:36 #227
Synes at de der runde ting ser ok ud . men selve teksten ser lidt forkert ud
Avatar billede milo Nybegynder
28. februar 2001 - 15:37 #228
ja
Avatar billede Trine Nybegynder
28. februar 2001 - 15:49 #229
Undskyld jeg spørger, men hvad har de runde mønster-dimser med musik at gøre?
Avatar billede ml Nybegynder
28. februar 2001 - 15:52 #230
skovtrold > JA det ser faktisk endnu bedre ud med node ben... :)

roslev > nnaa .:Kan ikke rigtig lide det...

staz > sorry er ikke på højde med skovtrold\'s logo - så den bliver det nok næppe..
Avatar billede Trine Nybegynder
28. februar 2001 - 15:59 #231
ml: Har du overhovedet set det sidste jeg lavede? Du har ikke givet det en eneste kommentar ;-)
Avatar billede roslev Nybegynder
28. februar 2001 - 17:18 #232
ml var vældigt fascineret over nogle \"dimser\" på en anden side - derfor \"dimserne\"...

-jeg er ude.
Avatar billede milo Nybegynder
01. marts 2001 - 14:44 #233
seje nodeben :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. marts 2001 - 19:33 #234
http://home.worldonline.dk/~rfogh/forslag_17.png

Farverne kan selvfølgelig ændres o.s.v...

Om ikke andet kan det være, at misskat kan bruge den :o)  *miau*
Avatar billede Trine Nybegynder
01. marts 2001 - 19:41 #235
rfogh: Hihi, ja det er tæt på...Vil nu hellere synge: \"Fastelavn er mit navn...\" om det *SS*
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. marts 2001 - 19:50 #236
Tjah... :o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. marts 2001 - 19:50 #237
Tjah... :o)
Avatar billede pstric Nybegynder
01. marts 2001 - 21:11 #238
rfogh>> Jeg lagde mærke til at du i et andet spørgsmål lavede samme svar 5-6 gange.

For at gøre mystikken endnu større, kan jeg fortælle at Eksperten kun sender én mail når den laver den fejl.
Avatar billede zuk Nybegynder
01. marts 2001 - 23:39 #239
Bare et lille forsøg: www.baron.subnet.dk
Avatar billede ml Nybegynder
02. marts 2001 - 13:23 #240
Er det bare mig eller virker linket til skovtrold\'s logo forslag ikke ?

http://www.whitehat.dk/images/mymusic/
Avatar billede Trine Nybegynder
02. marts 2001 - 13:24 #241
Det virker da helt fint ;-)
Avatar billede ml Nybegynder
02. marts 2001 - 13:29 #242
Sikker på den ikke bare er i din chach ?

Kan nemlig heller ikke ping serveren..
Avatar billede Trine Nybegynder
02. marts 2001 - 13:31 #243
Jeg har ikke haft den åbnet på denne computer før, så JA...jeg er sikker ;-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
02. marts 2001 - 14:39 #244
ml>> Skal vi blive ved med at forsøge, eller er skovtrolds logo valgt???
Avatar billede Trine Nybegynder
02. marts 2001 - 14:41 #245
Ja, det vil jeg også gerne vide...
Avatar billede ml Nybegynder
02. marts 2001 - 14:56 #246
Det er ikke endelig valgt - men det er meget tæt på. Så i skal lave noget rigtig fedt :)

- Det er hvis teledanmark der har problemer..
Avatar billede Trine Nybegynder
02. marts 2001 - 14:59 #247
Ml: Du kan da godt lige kommentere det sidste man har lavet...du har ikke sagt en lyd til: http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic/logo12/logo12.htm
Avatar billede microtec Nybegynder
02. marts 2001 - 15:10 #248
\"Min kat den danser tango, tango, tango....\"

Miau ;o)
Avatar billede ml Nybegynder
02. marts 2001 - 20:03 #249
ok - det må du undskylde - men vi ahrt haft VILDT travlt pga. åbningen af musik sektionen på mymusic.dk

Jeg kan ikke lide det, det er lidt for forvirende med alle de punkter.. :)
Avatar billede zuk Nybegynder
03. marts 2001 - 01:14 #250
Et nyt forsøg !! Feedback please !
www.baron.subnet.dk
Avatar billede dudesicko Novice
03. marts 2001 - 17:48 #251
hmm. ML. du bliver aldrig tilfreds.

Tror jeg vil foreslå admin at sådanne spørgsmål fremover skal fjernes/forbydes på experten.

Du UDNYTTER folk totalt.

Folkens kan i virkelig ikke se det ? Eller er det mig der er noget galt med ?

(ja ja jeg brokker mig stadig :) men sådan er jeg nu engang.)
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. marts 2001 - 19:02 #252
dudesicko>> Vi kan sagtens se det... Ergo: Vi ved, hvilke forhold vi arbejder under...
Der står en mp3afspiller på højkant, og den vil jeg da ikke have noget imod at få fingre i :o)
Avatar billede klas Juniormester
03. marts 2001 - 19:09 #253
Ml er reel nok - Hvordan skulle han ellers havde grebet sagen an?

Han ved jo ikke selv hvordan det skal se ud - Derfor beder han om nogle forslag. Jeg ville da gøre det på samme måde.
Avatar billede milo Nybegynder
03. marts 2001 - 21:18 #254
yep...at han ik ka lide miskats forslag er da ik hans problem...det gør ham da ik til en der udnytter os? *G*
Avatar billede Trine Nybegynder
03. marts 2001 - 22:46 #255
Han udnytter da ikke folk. Der er da ikke nogen der er under nogen slavepisk. Det er frivilligt om folk vil lave noget eller aj. Desuden så er det jo heller ikke kun mine forslag, han ikke brød sig om...Så vidt jeg kan skimte i dette spørgsmål, så er det størstedelen af alle de fremsendte forslag der ikke falder i hans smag. Så folk de må jo bare stoppe, hvis de føler sig udnyttet, det er jo ingen tvang.

Og en simpel MP3-afspiller...Tsk...Tænk at der ikke skal mere til, for at få folk til at gå agurk. Det er fandme uhyggeligt. Jeg ville ikke engang bruge den, hvis jeg fik den...Jeg ville sælge den på QXL, så jeg kunne få gysser for den ;-)

Kan han ikke lide vores forslag...Too bad. Så må man enten prøve igen, eller opgive...Thats it.

Trine / Misskat
Avatar billede pstric Nybegynder
03. marts 2001 - 23:07 #256
Hvis jeg havde evner i den retning, så ville jeg helt klart beholde den mp3-afspiller. Det ville da være totalt sejt at rende rundt med sådan en tingest som et synligt bevis på at der er nogen der sætter pris på ens evner. Det styrer da langt mere end $ fra QXL.

Jeg ville til gengæld nok holde lav profil med at jeg havde brugt totalt mange timer på det, for jeg tror da aldrig før at ml har kunnet holde timelønnen så lav :-(
Avatar billede ml Nybegynder
04. marts 2001 - 10:54 #257
dudesicko > Klas siger det som jeg også mener !

Og i andre tak for støtten...

Jeg kan også sige at får vi ikke snart bedere forslag er vi meget tæt på en afgørrelse. (skovtrold\'s logo)

skovtrold > En enkelt ting mere - Hvad med at sætte nogle arme på U-manden (eller er det en hun ?) når han/hun står alene.. ?
Avatar billede skovtrold Nybegynder
04. marts 2001 - 11:31 #258
Avatar billede ml Nybegynder
05. marts 2001 - 13:24 #259
skovtrold > Ja, vi har nu prøvet at printe dit logo ud.. Vi fandt lige et par ting mere..

Prøv at lave de store M\'er lavere, ca. så de stikker ½ så meget op som nu. Og lav .dk i samme skrift som resten, samt en uden .dk
Avatar billede skovtrold Nybegynder
05. marts 2001 - 17:29 #260
Og så der er endnu en udgave...
Begge med lidt mindre M\'er og den ene med .dk i samme font som resten og den anden uden .dk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. marts 2001 - 19:43 #261
ml>> på Eksperten bruger vi point. Hvis du vil lave en konkurrence, er vi derfor ikke stedet. Alternativt må du bruge point til at finde en person, som du så betaler for at lave et logo.
Avatar billede klas Juniormester
09. marts 2001 - 20:01 #262
Det er da ellers set mange gange før - Hvor sites tilbyder links eller banner eksponeringer mod at få lavet et mindre stykke arbejde . . Det er det samme som at tilbyde en mp3afspiller.
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 20:19 #263
Forstår godt andreas_admin´s holdning.
Se blot hvilken mudderkastning, der har været her og i http://www.eksperten.dk/spm/52792. Det var ikke sket hvis det kun var point´s det drejede sig om.

Det er heller ikke meget ml selv deltager her. Det er lidt groft at få lavet så mange logo-forslag gratis og så deltage så lidt selv. Det var aldrig sket, hvis der ikke var en mp3afspiller på højkant.

Godt Eksperten ikke drejer sig om penge ;o)

PS: Skal du ikke snart have accepteret skovtrold´s logo?
Avatar billede klas Juniormester
09. marts 2001 - 20:24 #264
Der er da altid folk der har gang i mudderkastning - De fleste enda i spørgsmål om points :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2001 - 20:31 #265
klas >> Ja, men ikke så groft at det er nødvendigt at oprette er selvstændigt spørgsmål, hvor det foregår over flere dage.
Vel godt gentage:

\"Godt Eksperten ikke drejer sig om penge\"
Avatar billede ml Nybegynder
10. marts 2001 - 17:17 #266
andreas_admin > Konkurrencen er lavet for at få de bedst mulige forslag frem, hvilket ville kræve rigtig mange points som jeg ikke har...

microtec > Først omkring mudderkastning - så er det jo ikke min skyld at I ikke kan enes.. Og jeg kan heller ikke se hvordan jeg kan deltage mere. Som sagt mange gange før - så ved jeg ikke selv hvordan logoet skal se ud - så havde jeg jo selv lave det...

Der er flere forslag på vej fra anden side, så jeg vil da ikke acceptere skovtrold´s logo hvis ikke vi er sikre på vi vil bruge det !..
Avatar billede microtec Nybegynder
10. marts 2001 - 17:51 #267
ml >> Det er ikke din skyld at der opstod vild mudderkastning. Indirekte er det dog, da årsagen er en dumme mp3 afspiller du har udlovet. Det er det jeg mener med \"Godt Eksperten ikke drejer sig om penge\", for så ville her slet ikke være til at være.

Selv om man ikke præcist ved hvordan et logo skal se ud, kan man godt selv deltage i processen ved hjælpe designerne i den rigtige retning. Det må have været temmelig håbløst at arbejde for dig, når du bare læner dig tilbage i stolen. Du kunne hjælpe med kommentarer som \"designet er ikke helt godt, men farven er fin\", \"stilen er rigtig, men...\" eller \"det er helt galt. Prøv at...\". Så ville de efterhånden pejle sig ind på det rigtige.
Når du bare siger \"ikke lige det jeg havde i tankerne\" har de ikke en chance for at vide hvilken retning de skal arbejde i.

Tror du ikke du får et problem, hvis du nu pludselig bringer en \"dark horse\" på banen, der slet ikke har deltaget i spørgsmålet, som løber med den åndsvage mp3 afspiller?
Der er folk, der har brugt meget tid på at hjælpe dig.
Prøv at vende kikkerten engang, og tænk på hvordan du selv ville reagerer.

PS: \"Godt Eksperten ikke drejer sig om penge\" ;o)
Avatar billede pstric Nybegynder
10. marts 2001 - 17:52 #268
ml>> betyder \"fra anden side\" at det ikke er sikkert at mp3-tingen går til en af de mange her, der har brugt timevis på at hjælpe dig?
Avatar billede microtec Nybegynder
10. marts 2001 - 17:54 #269
ml >> Ja, se selv. Den første (pstric) har allerede meldt sig ;o)
Avatar billede pstric Nybegynder
10. marts 2001 - 17:58 #270
microtec>> Ja, jeg har meldt mig til gruppen, der efterhånden er ved at være ret forarget over ml\'s opførsel. Når man tænker på, hvor stort et community Eksperten er, undrer det mig, at han tør behandle folk på den måde.
Avatar billede klas Juniormester
10. marts 2001 - 18:06 #271
Det eneste man kan blive forarget over er hvordan folk herinde opfører sig.

En mp3 afspiller er da en god belønning og han forlanger et vist stykke arbejde for den - Derfor har jeg fx. ikke selv meldt mig da jeg vidste at jeg ikke kunne lave noget han ville bruge . .

\"Når man tænker på, hvor stort et community Eksperten er, undrer det mig, at han tør behandle folk på den måde\" . . Se min første bemærkning . .

Dette er et frit forum - Der er ingen der er blevet tvunget til at tage chancen og lave et logo - Hvis han får en udefra til at lave det kan han da bare poste det herinde så er det vel ok . . Hvis en poster et job opslag og en der læser det her på ekspertenkender en der passer fint til det job og fortæller ham om det er der da intet galt i det.
Avatar billede ml Nybegynder
10. marts 2001 - 18:12 #272
pstric > Jeg skriver \"Hvis du laver det logo som vi vælger at bruge\" - Det er da hvis til at forstå, eller hvad ?

Hvis du er så pisse \"forarget\" over min opførsel - så bland dig da for helvede uden om.. Jeg kan da ikke gørre for at jeg ikke ved hvordan logoet skal se ud - og mener nu også jeg har hjulpet meget. Men det kan da være svært at finde mellem alle de indlæg der har ødelagt dette \"spørgsmål\". Jeg bliver sq forager over at høre at man kan bliver \"foraget\" så let :)

Jeg tvinger ikke nogle til at bruge meget tid på at lave et logo - det må man da selv om. Jeg håbede/håber bare på at modtage nogle fede forslag fra folk der har lyst til at prøve at lave et logo til en site som vi satser stort på.
Avatar billede ml Nybegynder
10. marts 2001 - 18:14 #273
tak klas...

Og \"fra anden side\" betyder at jeg har hørt fra andre, som ikke er her på eksperten, som også vil prøve at lave nogle forslag..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. marts 2001 - 20:29 #274
Oprettes sådan en konkurrence på Eksperten, skal den også afsluttes på Eksperten. Dvs. udlovet præmie skal gå til et indlæg på Eksperten. Sker dette ikke, hører spørgsmålet ikke hjemme her.

En af de få regler der er, er at svar skal postes på Eksperten, og være tilgængelig for alle.

NanoQ
Avatar billede klas Juniormester
10. marts 2001 - 21:14 #275
det kan han jo også sagtens - Konkurrencen er jo ikke afsluttet endnu
Avatar billede microtec Nybegynder
10. marts 2001 - 21:27 #276
<SNIP>
Vi vil helst have logoet inden mandag den 26/2
</SNIP>
Avatar billede klas Juniormester
10. marts 2001 - 21:33 #277
jeps - helst. . .tjek deres site - de har ikke sat noget nyt op fordi de bliver nødt til at vente på noget ordentligt
Avatar billede ml Nybegynder
10. marts 2001 - 21:36 #278
Jeg skrev også senere at det ikke bøhøves være før 26/2 - da mange mente det var for kort tid..

Som sagt har vi endnu ikke besluttet os, og afventer flere forslag..
Avatar billede microtec Nybegynder
10. marts 2001 - 21:48 #279
ml >> Jeg kan godt sige det, da jeg ikke har lavet nogen logo og dermed ikke kan blive beskyldt for at være en dårlig taber:

Med den moral du udviser, skulle du lave et site for brugte biler. Du ville egne dig fortrindeligt som brugtvogns-forhandler.

Jeg fulgte egentligt kun dette spørgsmål fordi det var spændende at set tilblivelsen af dit logo. Det var spændende i starten, men hvor er det dog blevet sørgeligt.

Jeg har længe måttet siddet på min tunge, for ikke at sige; \"du udnytter folk herinde\". Specielt nu, hvor du efter lang tid vil trækker en \"dark-horse\" ind i spørgsmålet.
Så nu har jeg fået sagt det og hopper ud af spørgsmålet.

PS: Har du tænkt på den \"bad-will\" dette spørgsmål tilfører din site?
Avatar billede klas Juniormester
10. marts 2001 - 21:57 #280
Der er da ingen \"Bad-will\" i dette spørgsmål . . Det eneste \"Bad-will\" der er er da omkring brugere som dig  . . Hvis bare folk havde fået lov at lave deres forslag uden at begynde at skrive alt muligt lort ville der jo ikke være problemer . .
Avatar billede ml Nybegynder
10. marts 2001 - 22:26 #281
microtec > Først tak for de finde ord omkring mine kvaliteter som brugtvogns-forhandler - Jeg har sq aldrig hørt noget lignende !!!

Siger du jeg lyver fordi jeg skriver at vi venter forslag fra anden side ? - Det er jo altså ikke alle der kan lave et fedt logo som bruger eksperten.... Din verden er godt nok noget indsnævret hvis du tror det !!

Jeg ved ikke om jeg skal le eller græde - for det du siger er latterligt, og jeg er ked af at folk som dig, som alligevel ikke deltager har ødelagt det for dem som kunne tænke sig at lave et forslag.. Der er jo ingen der gider sætte sig ind i hvad dette endelig drejer sig om når man skal læse alt det lort som står mellem de reale indlæg.

Jeg har INGEN dårlig smag i munden - men det burde du hvis have, med de beskyldninger og fornærmelser du slynger ud !!!

Jeg håber virkelig I forstår at jeg IKKE er ude på at udnytte folk - jeg er blot villig til at give en rigtig fed mp3 afspiller til en der kan lave mig et fedt logo - så enkelt er det :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
10. marts 2001 - 22:51 #282
Det kan godt være at jeg også kaster med mudder nu.
Det kan godt være det med brugtvognsforhandleren kunne opfattes som om du lyver. Det var ikke ment sådan. Beklager.

Det jeg syntes er unfair, er at dit spørgsmål har kørt i snart 3 uger. Du har fået lavet ca. 50 logo-forslag, hvoraf der er flere du ikke engang har kommenteret.
Her efter næsten 3 uger kommer du så og fortæller at du afventer forslag, der ikke kommer fra Eksperten.
Det er at gøre grin med folk. Udskriver du en Konkurrence på Eksperten, er det også her den afgøres. Og det er ikke ved at en helt ny person bare indsender det et på fårhånd godkent logo.

Med hensyn til at jeg ødelægger dit spørgsmål, så syntes jeg lige du skulle spole tiden tilbage til
\"26/02 2001 15:10:39\". Der lægger jeg faktisk en dæmper på den useriøse diskussion, som var ved at ødelægge dit spørgsmål.
Indtil din udmelding om at \"Der er flere forslag på vej fra anden side\" har jeg faktisk kun bidraget kostruktivt, så kom ikke at sige at JEG har ødelagt noget for dig.
Avatar billede ml Nybegynder
10. marts 2001 - 23:05 #283
Jeg har hele tiden modtaget forslag fra folk som ikke er på eksperten - jeg skriver det blot da der bliver spurgt om jeg ikke snart beslutter mig ! - Det har aldrig været en eksperten eksklusiv. Hvilket jeg heller ikke har skrevet..

Jeg skriver jo også \"Hvis du laver..\" Altså at det ikke er sikkert at det er her fra vores nye logo kommer.

Jamen tak for det, hvis du ikke har smidt med mudder før - jeg har ikke lige alle indlæg i hoved.. :) Og det kan da godt være der er et par logos der er glippet i farten. Mængden siger jo ikke noget - det der glæder er om det er noget der kan bruges eller ej. Jeg har skam også selv lavet en masse logoer før jeg gav andre muligheden. Det er jo ikke fordi jeg svømmer i mp3 afspillere eller penge, der er ikke så mange penge i banner reklame mere :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2001 - 00:15 #284
ml, hvis det ikke er sikkert det er et forslag her fra Eksperten der præmieres, var det en fejl af dig overhovedet at stille konkurrencen op herinde. Det er ikke det, Eksperten er beregnet til.
Avatar billede klas Juniormester
11. marts 2001 - 01:07 #285
Dette er et frit og offentligt forum - Der er ingen der er blevet tvunget til at tage chancen og lave et logo - Hvis han får en udefra til at lave det kan han da bare poste det herinde så er det vel ok . . Hvis en poster et job opslag og en der læser det her på eksperten kender en der passer fint til det job og fortæller ham om det er der da intet galt i det.
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. marts 2001 - 09:29 #286
nanoq>> Hvis du ikke får et tilfredsstillende svar på et spørgsmål er der jo heller ingen, der siger, at du skal give point... :o)
Avatar billede pstric Nybegynder
11. marts 2001 - 10:30 #287
Nu er det jo heller ikke fordi der er særlig mange point på højkant her. Derimod er der udlovet en præmie, og nu kommer det så frem, at ml ikke føler sig forpligtet til at give præmien til en af deltagerne i konkurrencen.

\"Det har aldrig været en eksperten eksklusiv. Hvilket jeg heller ikke har skrevet.. \"
Nej, men du har heller ikke givet indtryk af noget andet.

\"Jeg håber virkelig I forstår at jeg IKKE er ude på at udnytte folk \"
Det punkt har du for længst overskredet.

\"Hvis du er så pisse \"forarget\" over min opførsel - så bland dig da for helvede uden om.. \"
Jeg deltager ikke i konkurrencen, men min forargelse over din opførsel gør, at jeg ikke kan blande mig uden om.
Avatar billede biztalker Nybegynder
11. marts 2001 - 14:18 #288
ml: Du er indbegrebet af en \"dum røv\" og jeg håber du bliver sagsøgt i hoved og en vis ting, hvis du vælger at bruge nogen de mange gode forslag der er lavet her, uden at give folkene den lovede præmie...
Det er folk som dig der ødelægger et godt initiativ som Eksperten, der bygger på kvaliteter som du tilsyneladende slet ikke er i besidelse af!
Avatar billede klas Juniormester
11. marts 2001 - 14:33 #289
>> Biztalker . . Du er inbegrebet af uvidende idiot!

Hvis han vælger at bruge et af de logoer der er lavet får de selvfølgelig en præmie.

Hvorfor har alle folk herinde fået en flaske på tværs i røven! i er da totalt stupide at hører på - Smut ud og få et liv.
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. marts 2001 - 14:35 #290
biztalker>> Du har vist misforstået et eller andet... :o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. marts 2001 - 14:41 #291
Hehe... \"Få et liv,\" sagde klas, der har været først til at kommentere hver gang... ;o)
Avatar billede klas Juniormester
11. marts 2001 - 15:41 #292
sorry - men jeg kan ikke lade være med at kommentere da jeg synes de snakker lidt for meget om noget de ikke er inde i  :)
Avatar billede dudesicko Novice
11. marts 2001 - 17:08 #293
klas: jeg har også snakket med her inde, og du skal ikke komme og sige at jeg ikke ved noget om det her, tror min 7-8 års erfaring inden for multimedie produktion snakker for sig selv.

ML burde havde sat dette spørgsmål op på en helt anden måde.
f.eks. Lave et SPM hvor han opfordre folk til at gå ind på hans side, for at deltage i en konkurrence derinde, hvor man har mulighed for at vinde en MP3 spiller.
Den måde han har sat dette SPM op på vil jeg da tro at han kun havde sat konkurrencen op herinde (hvis man kan kalde det en konkurrence, jeg vil nu kalde det noget andet) på experten, godt nok skriver han ikke at han kun har sat den her inde, men han skriver sku heller ikke at han har sat det i gang over hele Danmark.

Han kunne fandeme også godt sige til hvis nogen er inde på noget der eventuel kunne bruges og ikke bare komme med hans latterlige kommentarer.
En der har lidt forstand på at lave grafik, burde sku også kunne give bedre kritik end han gør, selv min lillesøster kan give bedre kommentarer end ham.

ML. tag dig sammen og giv da for helvede snart noget ordentlig kommentarer til det de kommer med.
Avatar billede ml Nybegynder
11. marts 2001 - 17:33 #294
biztalker > Jeg vil slet ikke kommentere dit indlæg, det er sq for lavt !!!  :|

dudesicko > jeg er da glad for at høre at du har en klog lille søster - og den måde du siger jeg skulle sætte spørgsmålet op på, må man slet ikke.. Det ville jo bevirke at folk på eksperten ikke kunne se de forslag folk kommer med.

Jeg har kommenteret så meget som jeg nu har ment var nødvendigt - når det var noget jeg ikke kunne lide har jeg sagt det, og har såmend også beskrevet hvad logoet skal indeholde over flere omgange - samt give forslag til logo\'s jeg syndes er fede. Nu ved jeg ikke hvor klog din lille søster er, men jeg mener nu sagtens man kan lave nogle logo forslag ud fra det... Dine smarte 7-8 års erfaring siger min intet - jeg er ude efter folk der kan lave mig et fedt logo !

Som sagt mange gange - jeg ved ikke hvordan logoet skal se ud, så havde jeg selv lavet det...
Avatar billede ml Nybegynder
11. marts 2001 - 17:37 #295
Vi runder snart 300 indlæg på dette \"spørgsmål\" - hvad er rekorden ? :)
Avatar billede klas Juniormester
11. marts 2001 - 18:06 #296
Avatar billede dudesicko Novice
11. marts 2001 - 18:27 #297
ML: ja ja du snakker, du må sku have nogle linier de skal gå efter, prøv at kontakte et firma og spørg hvad de skal have for et logo, tja du kan sku godt pakke sammen med din MP3 player, den tror jeg ikke du får meget for hos dem.

ML: Det var sku ikke dig jeg snakkede til da jeg skrev de 7-8 år, det var til klas.

(har såmænd også beskrevet hvad logoet skal indeholde over flere omgange)
Ja men for fanden du vil have et logo lignende MSN enkelt men skal også være fedt, helt ærligt msn er ikke fedt.

Mener stadig at du udnytter folks herinde, jeg garanterer for at du ikke bliver tilfreds med noget folk vil poste herinde.

Du siger du kommenterer logoerne efter som du selv mener det skal, hvad så med det her.
(skovtrold > Ja, vi har nu prøvet at printe dit logo ud.. Vi fandt lige et par ting mere..)
Han laver så de rettelser men hvor er så din kommentar ?
Du gider ikke engang at skrive hvad du så mener, det er da lamt, jeg siger stakkels folk der arbejder for dig, de får aldrig ros eller kommentar for deres arbejde, fy fanden en dårlig arbejdsgiver du må være.
Avatar billede pstric Nybegynder
11. marts 2001 - 19:18 #298
ml>> Siden du nu ikke selv vil kommentere biztalker\'s indlæg, så vil jeg da gerne påtage mig opgaven:

biztalker>> Du har fat i den helt rigtige beskrivelse af ml. Fy for satan for en træls person at arbejde for. Jeg er glad for at jeg ikke har forsøgt på at lave et logo til ham, for de folk der har lagt masser af arbejde i at prøve at give ham et godt logo har virkelig min sympati. ml har totalt pisset på deres indsats. Mage til uforskammet opførsel har jeg sjældent set.
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. marts 2001 - 20:22 #299
Hvis havde været \"nogens\" gamle moster, havde jeg slået \"nogen\" hårdt over skinnebenet med en stok...
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 09:38 #300
dudesicko > Fat dog at jeg ikke er arbejdsgiver for folk her inde, de kommer selv med deres forslag i håb om at vinde en mp3 afspiller. Jeg ved sq da godt at man ikke kan få lavet en skid hos et firma for de \"penge\" - Det er jo netop derfor jeg skriver her for at se om ikke det var muligt at få det lavet af en glad grafiker der syndes det er sjovt...

Og JO jeg har rost skovtrold\'s logo og det er som det skal være, venter som sagt bare på flere forslag.

pstric, biztalker osv. > Jeg syndes det er vildt lavt at komme med sådanne beskyldninger når i ikke engang kender mig - det kan man sq da ikke se ud fra sådan et spørgsmål !! - Hvis jeg ville kunne jeg da sagtens svine jer til, men det eneste jeg får ud af det er vel at i bliver ramt..

Nå men dette \"spørgsmål\" er jo totalt ødelagt nu, men jeg kan vel ikke oprette et nyt - så får jeg jo bare hele smøre igen - så jeg arbejder videre andet steds. (De nuværende forslag og eventuelle andre husker jeg self.) - Tak for det :]

Skal også nok prøve at poste de forslag der kommer her inde.
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 09:40 #301
Tilbage til hvad det drejer sig om... :)

Hvad syndes I om dette meget minimalistiske forslag ?
http://www.mymusic.dk/mymusic-01.gif
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 09:49 #302
dudesicko > Måske har du alligevel ret i at jeg skulle prøve at lave den på en anden måde - (men tror ikke det er \"lovligt\")...

Hvad med at jeg lavede en side på MyMusic som beskriver konkurrencen, men præmie osv. samt de erfaringer jeg har fået her, og så bruger et spørgsmål her på eksperten til at poste forslagende. Alle de tidligere forslag kommer slef. med. Og så må ideen være at alle kommer med kritik og ros til de forslag der kommer (incl. mig self.).

Til sidst vælger vi de f.eks. 10 bedste forslag ud, som så kommer til afstemning på MyMusic..

Eller hvad er det smarteste ?

Hvad siger i til at vi \"slutter fred\" - og så prøver jeg også om ikke jeg kan gøre det lidt bedere denne gang ???
Avatar billede microtec Nybegynder
12. marts 2001 - 09:56 #303
ml >> Dette er ikke en forlængelse af vores tidliger diskussion. Så kommentaren er ikke negativ fordi jeg syntes du behandler folk dårligt.

Jeg syntes helt ærligt at der har været mange lang bedre forslag en det du kommer med på http://www.mymusic.dk/mymusic-01.gif
Det virker utrolig amatøragtigt. Den gule farve er utydelig, det er kantet og man skal vist vide at det drejer sig om musik for at gætte at det er en højttaler.
Både Skovtrolds og Misskats (og flere andre) forslag er meget bedre.

Ja, det er min øjnes ærlige mening. Selv når jeg ser bort fra vores diskussion :o(
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 10:06 #304
microtec > ok den er jeg med på...

Det er med vilje at teksten er kantet - men kan godt se det med den gule farve, og højtaleren kan være lidt svær at hitte ud af :)
Avatar billede staz Nybegynder
12. marts 2001 - 10:16 #305
Her er et par forsøg:

http://www.whitehat.dk/pixelupload/mymusic.gif
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mymusic_01.gif
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mymusic_02.gif
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mymusic_03.gif

Håber de falder i smag. Jeg ved det er mere eller mindre afsluttet med her er de altså alligevel

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
12. marts 2001 - 10:21 #306
Undskyld jeg har lavet en stave bummert da jeg gemte filerne. De er her istedet:

http://www.whitehat.dk/pixelupload/mumusic_02.gif
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mumusic_03.gif

---- Staz ----
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 10:26 #307
Det to første er lidt for enkle - Det er mere hend i stil med det anden sidste på http://www.whitehat.dk/images/mymusic/ (skovtrold\'s)

Hvor logoet virkelig skiller sig ud - noget i stil med Napster\'s logo ( www.napster.com ) hvor man blot bruger hoved i logoet så så tænker man napster. Ikke at det SKAL være et hoved/et menneske bare at den samme effekt ønskes. :)

Disse to virker ikke: :)
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mymusic_02.gif
http://www.whitehat.dk/pixelupload/mymusic_03.gif
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 10:31 #308
nå ja ok - desværre - samme svar til de to sidste... :)

Lige en opsumering af logos jeg syndes er fede:
http://www.echo.com
http://www.napster.com
http://www.sound2wear.com/
Avatar billede staz Nybegynder
12. marts 2001 - 10:41 #309
Jeg forståer, men før dit logo kan \"genkendes\" skal det føres frem. Selvfølig skal det fange første gang, men det ser ikke godt nok ud før alle kender det. Hvis jeg forklare det godt nok. Men tilbage til tegnebordet.

---- Staz ----
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 10:45 #310
hehe - nej self. skal alle kende det først - det jeg mener er at det skal være let at huske - og skille ud fra mængden :)
Avatar billede dudesicko Novice
12. marts 2001 - 11:39 #311
ML:
Jeg tror da nok du må poste et nyt spørgsmål, men du skal nok bare smide det som et Generelt/Fri debat SPM, og opfordre folk til at se din side for der er en konkurrence hvor man kan vinde en MP3 spiller, eller prøv at skrive til admin og spørge om du ikke må oprette et nyt SPM da vi/jeg har ødelagt dit det gamle :)
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 11:44 #312
dudesicko > hehe ja - jeg ser på det hurtigst muligt..  ;)
Avatar billede microtec Nybegynder
12. marts 2001 - 11:49 #313
ml >> Citat fra andreas_admin´s svar 09/03 2001 19:43:03

<SNIP>
ml>> på Eksperten bruger vi point. Hvis du vil lave en konkurrence, er vi derfor ikke stedet. Alternativt må du bruge point til at finde en person, som du så betaler for at lave et logo.
</SNIP>

Admins holdning er vist ikke til at tage fejl af. Du bør nok ikke oprette et nyt spørgsmål ;o)
Avatar billede Trine Nybegynder
12. marts 2001 - 21:31 #314
ML: Hvad med ham fyren her:
http://trik.homepage.dk/mymusic/logo13.gif

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
12. marts 2001 - 21:51 #315
Eller på en anden måde:
http://trik.homepage.dk/mymusic/logo13b.gif

Det er da en figur man vil kunne huske ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
12. marts 2001 - 21:57 #316
Avatar billede ml Nybegynder
12. marts 2001 - 22:36 #317
misskat > JA - Klart - Den er meget fed... Måske lige lidt for napster agtig. Tror du ikke folk vil mene det er napster kopi ?

Men det er noget der hend af der kunne være fedt.

Fik lige en ny idee - hvad med at lave en rund cirkel i f.eks. blå med en en eller anden musik gut i rene lilier - i stil med de klassiske toilet skilte og Pornstar logo.
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 07:33 #318
ml: Napster look-like? Nej det synes jeg ikke. Ham her ligner mere en musikdjævel. Man mangler bare lige flammerne ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 07:57 #319
Sådan måske?
http://trik.homepage.dk/mymusic/logo13c.gif

Trine / Misskat
Avatar billede imp Nybegynder
13. marts 2001 - 09:22 #320
bum bum... Ikke en Napster kopi? Nårh ok...
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 09:30 #321
imp: er du blind eller hvad? Napster er en hvid spøgelses-agtig fyr, og ham her er en der har djævlehat på.
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 09:35 #322
misskat > naaa.. Jeg kan ellers godt lide den - men prøv at åbne www.napster.com og dit ved siden af - det ligner altså lidt for meget, hoved formen er den samme med høretelefonerne osv.. :(
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 11:27 #323
ml: Okay, jeg kan lave en ægte djævel når jeg kommer hjem ;-)
Eller hvad med at bruge drenge-ansigtet, som jeg lavede som det første forslag til dig? U know: http://www.misskat-net.subnet.dk/LOGO.gif osv. Så kan vi sætte ham ind i cirklen i stedet for ham med djævlehattet. Hvad siger du?
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 11:54 #324
Jeg har samlet nogle af de logo forslag vi har modtaget på: http://www.mymusic.dk/nyelogos/index.htm

Hvilket syndes du er det fedeste ??
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 11:59 #325
Det jeg har lavet *SS*
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 12:01 #326
ml: svar venligst på mit spørgsmål /\\
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 12:08 #327
misskat > naa.. han er lidt for \"ung\" - men jeg vil meget gerne se om ikke du kan lave noget i stil med et toilet skilt - med en mand der har høretelefoner på, og nogle noder eller et eller andet i den stil. Du kender godt pornstar logoet ikke ? - Det er nemlig vildt let at huske. Mener bare man skal passe på det ikke ligner Napster FOR meget.
Avatar billede microtec Nybegynder
13. marts 2001 - 12:13 #328
ml >> Var det en opfordring til at alle skulle give udtryk for hvilken der er fedeste, eller vil du helst at jeg/vi ikke blander mig/os mere?
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 12:14 #329
ml: Pornstar logoet kender jeg vist ikke, kan du finde det til mig? Og jo, jeg kan godt lave et mere enkelt symbol af en fyr m. hovedtelefoner på. Men først når jeg kommer hjem. Og jeg ved godt hvad du mener med at det kan blive FOR napster look-like. Det er bare lidt svært at slå napster-gutten ud af hovedet, når du nu så godt kan lide ham ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2001 - 12:54 #330
misskat> Hvilken uddannelse er du i gang med at tage?

:-)
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 12:57 #331
microtec > Ja - I må meget gerne kommentere hvilket logo I syndes er fedest :)

misskat > du kan se Pornstar logoet nederst til højre på: http://www.dropdead.dk/boysbrands.html

Ved ikke om MyMusic skal stå i selve \"skiltet\", eller om den skal være rund eller firkantet, men det kan du jo selv se hvad der ser fedest ud.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2001 - 12:58 #332
ml> nr. 2 er klart det fedeste, men farverne kunne godt være nogle lidt andre, det man kalder komplementære farver, altså farver der giver balance.

Forstår du? Der er skrevet hundredevis af bøger om netop dette! :-)
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 13:03 #333
el_barto > ja ok - Findes der nogle gode sites om dette ?
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2001 - 13:11 #334
Hmm, har ikke rigtigt ledt efter det..Men masser af grafisk litteratur! Men du vil vel gerne have det på nettet...

Må desværre skuffe dig
Avatar billede microtec Nybegynder
13. marts 2001 - 13:14 #335
ml >> Jeg venter lige med at give min \"stemme\", til jeg har set hvad Misskat vil lave.

Er der ikke nogen af disse http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic2.htm, der skal med i sidste runde?
Jeg kan specielt godt lide denne http://www.misskat-net.subnet.dk/logo3.gif Der er lidt \"Sony Music\" over det. Jeg syntes det signalerer lidt mere \"seriøs\" og \"stor\" forretning end de fleste af de øvrige forslag.

Det er min mening, men hvis du ved at du ikke vil bruge dem, er der jo ikke nogen grund til at tage dem men i opløbet. Det er jo dig, der skal være tilfreds med logoét
Smag og behag er heldigvis meget forskellig. Det er det der gør det spændende :o)
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 13:19 #336
microtec > ok - Nej der er godt nok ikke nogle af de logoer der siger mig noget. Men da jeg gik alle logoerne igennem iegn var der mange døde links - men mener ikke der er noget vildt fedt jeg har overset :)

PS: Godt der er en knap der hedder \"End\" - der er ved at være langt til bunden :)
Avatar billede microtec Nybegynder
13. marts 2001 - 13:24 #337
ml >> Ok. Jeg er også ved at have indset at du ikke ønsker at signalere helt det samme, som jeg ville have gjort *gg*

Respekt for det.
Jeg ved jo heller ikke præcist hvilken retning dit site skal drejes i på sigt :o)

Jeg vender tilbage med min \"stemme\", for jeg har da også en favorit blandt de nominerede.
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 13:32 #338
microtec > ok - respekt for respekten !
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 15:48 #339
Ml: Hvad synes du om:
http://trik.homepage.dk/mymusic/logo14_gruppen.htm

Trine / Misskat
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 17:46 #340
misskat > Det var nu ikke lige sådan jeg mente - mere at man skulle se en hel mand m. arme og ben. ligessom på pornstar logoet.. Men ellers er det hoved måske ikke så ringe en\'da :)
Avatar billede dudesicko Novice
13. marts 2001 - 18:45 #341
Jeg mener nu nummer 2 er den fedeste.
http://www.mymusic.dk/nyelogos/07.gif

Farverne er ok.

Nr 6, vil slet ikke passe ind, den har ikke nogen genkendelses effekt, da det kun er en pladespiller lige som alle andre.
Folk vil kun huske det var en pladespiller, ok ikke huske firmaet.

Nr 3.
Den er også fed nok, men det kunne være sjovt hvis man satte et kar fingre ind omkring \"M\"yMysic.\"d\"k sådan at det ser ud til at han holder i den. (ligesom når man holder om en plade ude i strakt arm, hvis i forstår)

Nr 1.
Hmm ikke det bedste af dem Trine har lavet.
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 18:56 #342
dudesicko: Nej jeg mener nu heller ikke, at det ML har udvalgt af mine, er det bedste ;-)
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 19:45 #343
dudesicko > Tak for det... Nu er der så 2 der mener 2.

Skal hjem (til skive, bord i Kbh. nu.) og besøge en af mine venner som er vildt god til at tegne i hånedn - han har lavet en del forslag. Men hvor svært er det at lave sådanne håndtegnet om til digital, de skal vel bare scannes ind og tegnes op (afhængig af detajler)..
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 21:26 #344
Nyt logo ! - Nr. 8 - Hvad syndes i ? - Kan man se hvad det skal forestille ?

http://www.mymusic.dk/nyelogos/index.htm
Avatar billede Trine Nybegynder
13. marts 2001 - 21:36 #345
ml: Du er da ret go\' til selv at lave logoer. Så forsæt du bare med det. Jeg laver ikke flere inden for den nærmeste tid...
Hvad det forestiller...Jeg kan se cirkler, regnbue, diktafon, trommehinde, lydbølger...Nå godnatter, og god arbejdslyst.

PS. Jeg forstår ikke, hvorfor du vil have mig til at lave en mand med krop, når det er en helt anden stil du viser frem på din show-side.
Avatar billede ml Nybegynder
13. marts 2001 - 22:43 #346
ok - tak...

Det er fordi jeg ikke selv kan finde ud af at lave det.. Men det er også ligemeget :)
Avatar billede Trine Nybegynder
14. marts 2001 - 07:59 #347
Ml: Okay okay ;-) Lige et forsøg mere:
http://trik.homepage.dk/mymusic/logo15.htm

Trine / Misskat
Avatar billede skovtrold Nybegynder
14. marts 2001 - 09:55 #348
Avatar billede ml Nybegynder
14. marts 2001 - 10:40 #349
misskat > jooo - den er nu entlig fed nok.. Du kunne ikke lade vær\' - hehe, respekt for din store \"arbejds\" vilje :)

Skovtrold > Ja, endnu et fed logo, Ved ikke helt med skriften, men manden er fed.

Jeg ser lige nærmere på bedde logos hurtigst muligt..
Avatar billede ml Nybegynder
14. marts 2001 - 10:41 #350
Kan man se hvad det forestiller - og hvad syndes I generelt ?

http://www.mymusic.dk/nyelogos/08-big.gif
Avatar billede microtec Nybegynder
14. marts 2001 - 11:01 #351
ml >> Du vil over og have MSN´s farver *gg*
Igen syntes jeg man skal vide at det forestiller en højttaler for at se det. Jeg tror de fleste vil se nogle ringe i forskellige farver.
Ellers er det da nydeligt.

Skovtrold >> Jeg syntes dit logo med den glade dansende mand er langt bedre end det sidste. Det er mere enkelt, men signalerer alligevel fint at det er musik vi snakker om. Der er ingen tvivl om at han er glad for musikken og det fremgår klart hvor man kan downloade den gode musik :o)
Jeg kan også godt lide detalien med at hans krop er Uét i Music.

Misskat´s seneste logoer er ikke lige min smag. Jeg er enig i at det Misskat-logo ml har valgt ikke er det bedste.
Det undre mig egentligt at ml vælger det, for det er ikke et af de 2 logoér han har kommenteret undervejs. Det var derimod http://www.misskat-net.subnet.dk/logo4.gif og http://www.misskat-net.subnet.dk/mymusic/mymusic_final9_onshirts.gif

Jeg syntes også ML´s eget logo nr. 2 er rigtig flot (http://www.mymusic.dk/nyelogos/07.gif). Den signalerer bare ikke rigtig at det er musik det hele drejer sig om.

Konklussion: Skovtrold´s lille dansende mand er min favorit blandt de udvalgte. Manden må ikke stå alene uden MyMusic. Der må heller ikke komme fingre mv. på som en foreslår. Så bliver der for mange detalier efter min mening.
Avatar billede ml Nybegynder
14. marts 2001 - 12:58 #352
microtec > Har lige spurgt 8 på min ICQ liste og de sagde alle en højtaler. Så tror ikke der er et problem at se..

Jeg står også mellem skovtrolds og det sidste nye med højtaleren, lige nu.

Omkring misskats logos - så så jeg på alle dem hun har lavet (mange - tak for det) og fandt faktisk kun det ene som jeg mente jeg ville kunne bruge. :|
Avatar billede staz Nybegynder
14. marts 2001 - 13:17 #353
Her er endnu et forslag. Det kan bruges i alle kontraster:

http://www.whitehat.dk/pixelupload/mm_01.gif

---- Staz ----
Avatar billede Trine Nybegynder
14. marts 2001 - 18:20 #354
ml: Det er sgu lidt for dårligt, at du ikke engang kan give ros/kritik for det jeg laver. Det eneste du kan er at råbe højt om dit eget atbejde og Skovtrold\'s arbejde. Enten siger du ingenting eller også siger du \"dutter ikke\". Hvorfor siger du \"entlig fed nok\" til mit sidste værk, når du alligevel ikke ville vælge det?

Det kunne næsten lyde som aftalt spil imellem dig og Skovtrold. Jeg kan ikke forstå, hvorfor du kaserer mit logo med manden, når det var det du bad om.

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
14. marts 2001 - 18:23 #355
<< Og det var trods alt mig der tegnede manden først :-|
Avatar billede ml Nybegynder
14. marts 2001 - 18:58 #356
misskat > Jeg regnede ikke med at du ville lave mere ved det, da det var det du sagde før det sidste forslag...

Det var ikke lige sådan jeg mente, mere enkelt uden hjærtet og lydbølgerne og så mere livlig.

Der er INGEN aftalt spil, jeg kender kun skovtrold her fra. :)

Omkring mit eget logo - så er jeg lge optaget af det, for at finde ud af om det er noget der menes man kan bruge..

Der er nu heller ikke noget kopi over det skovtrold har lavet i forhold til din mand. det er jo lavet efter min beskrivelse..
Avatar billede krusnof Nybegynder
14. marts 2001 - 19:02 #357
>>ml, hvilket program bruger du til den 3D effekt på billederne? Er det bare et plugin til Photoshop eller?

//krusnof
Avatar billede Trine Nybegynder
14. marts 2001 - 19:07 #358
ml: Nå, skovtrold lavede det efter din beskrivelse...Hmmm, det gjore jeg også. Du sagde bare noget i stil med Pornstar-logoet, og at der måske skulle være ramme på. Men jeg prøver at fjerne lyd-bølgerne og give ham blødere former, hvis man kan sige det sådan...
Avatar billede skovtrold Nybegynder
14. marts 2001 - 19:55 #359
Misskat >> Der er altså ikke mange måder at tegne mænd på, hvis de skal ligne dem på toilet-skiltene, så jeg synes ikke du kan sige at jeg har kopieret dig - medmindre du selvfølgelig står bag dem også...
Avatar billede Trine Nybegynder
14. marts 2001 - 20:53 #360
Skovtrold: Jeg har ikke påstået at du har kopieret mig. Så ta\' lige en slapper.

Ml: Tjek de to nederste på:
http://trik.homepage.dk/mymusic/logo15.htm

Trine / Misskat
Avatar billede staz Nybegynder
15. marts 2001 - 12:28 #361
Kritik kunne være dejligt.

---- Staz ----
Avatar billede ml Nybegynder
15. marts 2001 - 12:47 #362
krusnof > jeg bruger faktisk ikke noget. Det er blot nogle cirkler som er vendt og drejet lidt, og så flyttet så det skaber 3d effekten (bruger Adobe Photoshop 5.5) :)

misskat > Ja det er mere der hen af - han er dog lidt for \"feminin\" - Armene er placeret forkert. Fedt lavet, den flash ting, hvad bruger du til det ?..

staz > jaja - jeg har jo altså også andet og lave ;)

Jeg er på \"ferie\" Fredag til og med Mandag - så i skal nok ikke regne med at jeg er særlig aktiv her inde i den periode.. :)
Avatar billede Trine Nybegynder
15. marts 2001 - 12:57 #363
ml: Okay, så er jeg kommet i den rigtige retning. Feminin? Fordi han har for tynde arme? Eller hvad synes du gør ham feminin? Jeg skal nok gøre ham mere maskulin, men beskriv lige hvad der skal til, for at gøre ham mere maskulin ;-)

Trine / Misskat

PS! Jeg har brugt flash4 til den lille flash-animation
Avatar billede Trine Nybegynder
15. marts 2001 - 13:00 #364
ml: Igen igen...Manden danser jo, hvis du er det du synes er fimset :-D
Avatar billede ml Nybegynder
15. marts 2001 - 13:45 #365
misskat > Tror det er måden armene er placeret på. Prøv at få dem lidt væk fra kroppen...
Avatar billede Trine Nybegynder
15. marts 2001 - 13:47 #366
Okay ML, det vil jeg gøre i aften. Så kan du nå at se det inden du tager på \"ferie\" ;-) Vil du have det sådan, så arme & ben placeres ud fra kroppen, lige som hovedet?

Trine / Misskat
Avatar billede imp Nybegynder
15. marts 2001 - 14:07 #367
Avatar billede Trine Nybegynder
16. marts 2001 - 07:35 #368
Avatar billede Trine Nybegynder
20. marts 2001 - 16:15 #369
ml: Hvad bliver det til? Har du i det hele taget set imp\'s og mit de sidste bud?

Hvad fandt du ud af i \"ferien\", har du allerede valgt et logo uden for Eksperten.dk\'s rammer? Hvad sker der?

Trine / Misskat
Avatar billede ml Nybegynder
21. marts 2001 - 09:34 #370
Hej igen - jeg er ført lige kommet tilbage...

misskat > armene er stadig det same, du har bare cuttet dem af ved kroppen, ikke ? Jeg mente at det skulle helt væk fra kroppen...

imp > HAHAHA - Det må jeg sige, det logo er da for vild funkey. Dejligt med noget afro. Om det holder helt som logo finder vi ud af, men den er med. :)
Avatar billede ml Nybegynder
21. marts 2001 - 15:22 #371
imp > kan rigtig godt lide din stil... Det er også fedt til t-shirts..

Men kan du ikke prøve at lave noget lignende, bare med en mand der er mere tidssvarende og som kan bruges med et logo i denne størrelse:
http://www.mymusic.dk/nyelogos/11.gif

Jeg har taget din mand og lavet lidt om på opsætningen.

Med tidssvarende mener jeg uden så mege afro, og noget andet end en guitar :) Ikke at den med afro ikke er fed, det må bare godt være lidt mere tidsløst.

Kunne være fedt at holde det i den stil, så kunne man lave forskellige t-shirts med forskellige mænd; en afro, en disco, osv..

Er du ikke på ICQ, så kan vi snakke lidt hurtigere der (icq: 10026035)... (Bare rolig alle forslag osv. vil self. også blive postet her..)
Avatar billede imp Nybegynder
21. marts 2001 - 17:58 #372
Hey igen...

Sorry, men jeg har ikke ICQ - kan ikke bruge det på min forbindelse... Får nok snart Stofa så jeg kan...

Hmm.. Mange tak for de gode kommentarer :) Skal se hvad jeg kan gøre, men jeg gider altså ikke rigtig til at lave flere forskellige versioner af ham hvsi jeg ikke er sikker på at vinde - håber du forstår... Jeg laver en lidt mere logo agtig version af ham og hvis jeg vinder kan jeg lave en 2-3 flere af ham såsom hip hopper og nogle andre... Men selvfølgelig kun hvis jeg vinder (ellers kunne vi da godt tale om penge hvis det skulle være *gnæk*)

Du skriver du garne vil have han står med noget andet end en guitar - har du et forslag til hvad det kunne være? (synes personligt det kunne være hammer cool med en keyboard-guitar... Hvis I kender dem ... RIGTIG 80\'er *Gg* - lidt a la Les Rythmes Digitales)

Laver ham hvor han groover til noget musik med nogle store høretelfoner på - han kan osS godt blive lidt 3D agtig hvis du vil have det... Kunne være lidt fedt (dog kun powerpoint 3D agtig - hvis du forstår, kan nemlig ikke lave 3d *Gg*)

Nårh, men venter lige med at lave noget til du har svaret :)

Mvh. imp

btw: jeg er på ICQ meget sjældent (dvs. når jeg sidder hos andre) og der er mit nummer 95691022 - ellers er jeg at finde på chatten.dk hvor jeg næsten altid er... dog for det meste i hverdagen mellem 09 og 16 hvor jeg er på arbejde *Gg*
Avatar billede microtec Nybegynder
21. marts 2001 - 19:30 #373
*GAB*

...og så får ML igen, igen, igen, igen en anden bruger til at lave 25 forskellige varianter af et logo, hvorefter han kasserer det hele og starter forfra med en ny håbefuld bruger.

I’m out of here
Avatar billede ml Nybegynder
21. marts 2001 - 19:50 #374
microtec > ja det har jeg jo hørt og svaret på før ;)
Avatar billede ml Nybegynder
21. marts 2001 - 19:53 #375
imp > ja, en keyboard guitar lyder rigtig funkey. Men ve dikke hvor tydelig det vil være som et mindre logo.

Høretelefoner ville være fedt, omkirng 3D så ved jeg ikke helt - jeg kan jo, efter microtec\'s mening, ikke spørge om du gider lave flere versioner - Så bare lav 2D ;)
Avatar billede ml Nybegynder
22. marts 2001 - 09:43 #376
Nyt forslag: http://www.mymusic.dk/nyelogos/10.gif

Hvad syndes I ?
Avatar billede imp Nybegynder
22. marts 2001 - 14:29 #377
Heh... Ved ikke om der er noget helt logo agtigt, men der er lavet nogle flere ting... Sad bare og stenede og kedede mig og skulle lave et eller andet:
http://www.whitehat.dk/flash/samlet.swf

(razzer-> Skal NOK lave det)

//imp
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. marts 2001 - 14:35 #378
imp, ehm... dit link redirecter til http://www.woohoo.dk/ - hvad i alverden skal vi der?

NanoQ
Avatar billede imp Nybegynder
22. marts 2001 - 14:36 #379
skummelt nok.. Det link fører til woohoo.dk ??? Eller er det kun mig der synes det?

//imp
Avatar billede ml Nybegynder
22. marts 2001 - 14:36 #380
Det skulle hvis være: http://www.whitehat.dk/enter/flash/samlet.swf

Jeg tjekker :)
Avatar billede imp Nybegynder
22. marts 2001 - 14:38 #381
nanoq-> Tror det har noget med Whitehat at gøre.. Lægger det bare et andet sted hen så.. 2 sek...

//imp
Avatar billede imp Nybegynder
22. marts 2001 - 14:41 #382
ml-> ved du hvad.. du har sgu da ret! Fuck hvor er jeg dum *LOL*
Avatar billede ml Nybegynder
22. marts 2001 - 14:52 #383
imp >  Ja de er også fede til t-shirts - speciel er heste-noden sjov ;)

Jeg mente bare om ikke man kunne lave noget med sådan en mand i lille med mymusic.dk ved siden af, så det kan bruges i toppen af en side som logo - der er den høje aflange form lidt svær at passe ind.

3d mymusic ser også ok ud, men er nok lidt for enkel.. WinAmp ingen går hvis ikke ;) Og så den sidste mand, fed - men for lidt musik over ham...

Jeg prøver lige at lege lidt med opsætningen igen.. For end enkle toilet stil er jeg rimelig vild med.. :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
31. marts 2001 - 14:38 #384
http://www.wol.dk/~rfogh/mymusic2_1.png
http://www.wol.dk/~rfogh/mymusic2_2.png

Der er i hvert fald noget MSN og farver over det...
Avatar billede pstric Nybegynder
31. marts 2001 - 21:03 #385
rfogh>> ang. nr. 2: \"Beam me up, Scotty!\" ;-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
31. marts 2001 - 23:40 #386
\"Haha! Very funny, Scotty! Now beam up my clothes!\"  :o)
Avatar billede alh Nybegynder
05. april 2001 - 01:10 #387
ok da alle her på eksperten snart har lagt et forslag ind kan man jo ikke bare se til så her er mine http://www.alhwebdesigns.dk/mymusic.html
Avatar billede imp Nybegynder
05. april 2001 - 01:19 #388
ad
Avatar billede alh Nybegynder
05. april 2001 - 01:27 #389
Nå du er her stadig..hi-hi Hvor grimt synes du egentligt det er?!
Det bare en lille smule svært at lave noget der sparker røv i vectorgrafik men det kan du måske lige vise mig hvor du har gjort for jeg kan ikke rigtig finde dit indlæg mellem alle de her sure opstød!!
Avatar billede alh Nybegynder
05. april 2001 - 01:32 #390
by the way synes jeg det er fedt med folk der siger sin mening enten de har noget at have det i eller ej, men kun hvis det bliver uddybet så man evt. kunne have en chance for at gøre det bare lidt bedre næste gang..så...ad..kan ikke bruges til så skide meget...prøv igen denne gang med lidt mere seriøst indhold såsom...jeg synes ikke dine logoer er skide pæn du skulle prøve at ændre stilen til..bla bla
Avatar billede cerwin Nybegynder
05. april 2001 - 02:10 #391
Jeg synes helt klart imp\'s bud med ham den groovy afro-guitarspiller er det fedeste der er blevet præcenteret indtil nu. Ideen med forskellige mænd er fed, men det skal gøres ordentligt - holdes i samme rene stil. Fedt. http://www.whitehat.dk/enter/flash/afro.swf

Det her logo: http://www.mymusic.dk/nyelogos/08.gif og også rigtig fedt. Det er noget ganske andet end afromanden, det er jeg klar over, men det er alligvel lidt samme stil med de behagelige, bløde, runde former. Dog er farverne lidt for sprælske til mig. Nogle har sagt MSN-agtige, og det passer vel meget godt. Desuden er www.MyMusic.dk meget farvestrålende, og derfor passer logoet måske endnu bedre. (Farverne kunne godt tones lidt ned...)

http://www.mymusic.dk/nyelogos/10.gif er også et godt bud. Meget enkelt, men noden kan sagtens bruges for sig, og ville derfor egne sig ganske udemærket. Dog er den, efter min mening, noget \"mainstream\"-agtig. Dvs at den kunne være logo på enhver anden musik/mp3-side og ikke nødvendigvis på www.MyMusic.dk .

Også misskat, skovtrold og rfogh har vist mange flotte designs, dog uden at jeg kan pege på et bestemt som værende velegnet.
Skal jeg lige kommentere misskat vil jeg sige at hun nok bør \"kæle\" mere for hvert enkelt forslag istedet for sådan at masseproducere i hendes paniske angst for ikke at vinde ...

Held og lykke :)
Avatar billede ml Nybegynder
05. april 2001 - 09:14 #392
Nå men I må undskylde at jeg har været lidt fraværende - vi har vildt travlt (+ lidt ferie). Men en afgørelse omkirng logoet skulle være på vej. Og jeg kan også afsløre at vi omkirng logo skiftet samtidig skifter design.

cerwin > Du har hvis samme smag som mig. De ting du siger er jeg fuldstændig enig i.
Dog kan jeg godt sige at min fovurit er http://www.mymusic.dk/nyelogos/10.gif - og så afro-manden til f.eks. t-shirts.

alh > De første kan jeg ikke lide, teksten bliver for lille. Den nederste ser fed ud, men er ikke egnet som et logo.. :)

rfogh > Ja, der er godt med msn farver på, men hvad det har med musik at gøre, kan jeg ikke lige se.. ;)
Avatar billede Trine Nybegynder
05. april 2001 - 09:27 #393
cerwin: Hm, det er iorden, at du har denne mening om mig. Men det er forkert af dig, at tro at jeg ikke bruger lang tid på hver enkelt logo. Og panisk angst for ikke at vinde, er noget pis at sige. Jeg laver det fordi jeg kan lide det. Og jeg har sammenlagt brugt 42½ time på at lave de logoer. Jeg holder bare af at lave det, og har intet imod at tabe slaget.

Men som man ser...så er der ingen der har vundet. Opgaven gik først og fremmest ud på at designe et logo til sitet...som så også kunne bruges til T-shirts. Det har ML selv sørget for. Men IMP\'s smarte ide vandt til T-shirten...Men det var ikke det spørgsmålet drejer sig om.

Trine / Misskat :-)
Avatar billede Trine Nybegynder
05. april 2001 - 09:32 #394
Desuden, så har jeg også vundet. For mange af mine ideer hertil, er \"solgt\" videre til andre, både for points og penge...Så der er altid en gevinst at hente ved sin knoklen :-)

Den første (drenge+pige-ansigt), er gået til en side der er ved at starte op (en side jeg har del i), som hedder LB-arkivet. Så det er jo godt nok *SS*

Held og lykke her inde :-)

Trine / Misskat
Avatar billede ml Nybegynder
05. april 2001 - 09:33 #395
misskat > Det er nu ikke 100% afgjordt endnu ;)
Avatar billede Trine Nybegynder
05. april 2001 - 09:44 #396
ml: Nej okay. Du sagde bare til flere af mine forslag, at de ville være fede til T-shirts. Og jeg synes mange folk her inde på eksperten.dk har lavet rigtig mange seje forslag til dig. Det må være lækkert, med alle de forslag *SS*

Trine / Misskat
Avatar billede alh Nybegynder
05. april 2001 - 11:54 #397
ML: ok jeg nok misforstået det du gerne ville have, jeg troede du ledt efter et icon..som man kan genkende selv i de små størrelser og teksten var mere irrelevant derfor de store MMer og cirklen der selv i små str. er let genkendelige...selvfølgelig ikke fedt hvis man genkender det som grimt..:) bare så jeg har noget at arbejde videre med hvorfor er det nederste billede ikke egnet som logo?!
Nå men jeg tror jeg trækker følehornene tilbage man skal nok være lidt hardcore for at være med i dette spørgsmål...ALH
Avatar billede ml Nybegynder
05. april 2001 - 12:13 #398
alh > det nederste er ikke egnet fordi det indeholder for mange detaljer og farver, det vil f.eks. ikke virke i sort/hvid :)
Avatar billede alh Nybegynder
05. april 2001 - 23:07 #399
ml> et par til i ny stil..bedre til logo?! også lavet i vector.
http://www.alhwebdesigns.dk/mymusic.html
Avatar billede imp_igen Nybegynder
07. april 2001 - 14:27 #400
Hmmm... Nogle gange kunne man godt blive lidt sur over ens bruger bliver slettet... *grrrrrrrrrr*

Well.. imp her...

alh--> Hmmm... \"ad\" var nu mere til at det var png (den måde de loader på), men jeg kunne nu heller ikke lide stilen i dine logoer/ikoner/hvad-end-du-vil-kalde-det... De er ligesom alt for hurtigt lavet... F.eks. mymusic4.png - nede i højre hjørne af M\'et er det skævt.. Det har du ikke prøvet at rette eller noget... Det synes jeg ikke er at \"kæle\" for sit grafik og det synes jeg man bør gøre ved alt grafik man laver... Jeg kan heller ikke så godt lide farverne i det da de ligesom er for krafige, men på samme tid for mørke (hvis du forstår)

misskat-> Du synes ikke du bliver lige lidt for hurtigt fornærmet over Cerwins kommentar? - well, må du selvom...

Hmmm... Har forresten en sjov ting I alle sammen gerne må se hvis I vil http://www.flatrate.f2s.com/optagvirker.html <- Kan godt selv lide den ;)

//imp
Avatar billede Trine Nybegynder
07. april 2001 - 16:07 #401
imp: Hvorfor blev din bruger dog slettet? Det må da være surt.
Avatar billede imp_igen Nybegynder
07. april 2001 - 16:15 #402
Dunno... Tror det var pga. nogle fjollede indlæg i Fri Debat, men kan ikke se nogen grund til at jeg blev slettet pg.a. det...
Avatar billede alh Nybegynder
08. april 2001 - 20:26 #403
IMP>> Tak for at du gad at forklarer dit ad ;)´selvom jeg synes png er det bedste format..det er vist blevet diskuteret en del herinde men jeg ville da gerne hører dine begrundelser for at png skulle være noget lort, da som jeg ser det er et af de bedste formater er det ikke kun fordi du ikke kan lide de er interlaced?!
Har du været inde og se de nyeste af logoerne ?!!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. april 2001 - 20:59 #404
alh>> Du kan da selv vælge, om de skal være interlaced :o)
Avatar billede alh Nybegynder
08. april 2001 - 22:15 #405
Det ved jeg godt det er det jeg mener der er en væsentlig forskel på at sige at png-formatet er noget lort og interlaced er noget lort for det er to vidt forskellige ting men jeg er ikke sikker på andet end imp mener at det er det at de er interlaced han ikke kan lide for hvad skulle være noget lort ved .png (den måde de loader på skriver han og det har jo ikke noget at gøre med at de er i png format men at de er interlaced..hvis du forstår..)
Avatar billede imp_igen Nybegynder
09. april 2001 - 03:08 #406
alh-> ja ja ja ja ja ja ja... Kan ikke lide de er interlaced, men jeg kan heller ikke lide selve formatet da det ikke er undersøttet af alle browsere... Synes man skal bruge gif... Men det må man jo selvom... ;)
Avatar billede 7th Praktikant
09. april 2001 - 03:21 #407
http://www.flatrate.f2s.com/optagvirker.html
hehe sjov ting - man kan virkelig se hvor tumpet man egentlig bevæger musen hehe ;)
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. april 2001 - 07:02 #408
imp>> gif har en eller anden sær copyright-tingest, hvor den skrive r i hver fil hvilket program man har brugt til at lave den med... DET er IKKE FEDT!!!
png er, ligesom jpg, fri for den slags...
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2001 - 07:09 #409
Nu er det ikke for at være utålmodig, men mon ikke du, ml, snart skulle tage en beslutning, ellers ender det vis med at den der MP3 afspiller bliver forældet..

Det kan ikke være forslag der mangler, lige nu er der 401 inlæg i denne debat...

Jeg citerer:

\"Vi vil helst have logoet inden mandag den 26/2 - da vi her åbner siden med det nye navn. Finder vi ikke noget logo inden da starter vi ud med et af vores egen logoer, og skrifet derefter når det er fundet.\"

Skal I ikke til at havde fingeren ud?

:-/
Avatar billede 7th Praktikant
10. april 2001 - 07:47 #410
Snydepels - ha ha, hvem du end er så er du altså for sjov (grov) hehe ;) 110.000 kr. Den var god ;)

http://www.mymusic.dk/forum/vispost.asp?id=353&forumid=5&forumnavn=Ris,%20ros%20og%20kommentarer

http://www.mymusic.dk/forum/vispost.asp?id=194&forumid=5&forumnavn=Ris,%20ros%20og%20kommentarer
Avatar billede ml Nybegynder
10. april 2001 - 09:07 #411
el_barto > Som skrevet nogle indlæg tidligere, så er vi tæt på en afgørelse og prøver for tiden de forskellige logoer i forhold til et nyt design. Så snart vi har et helt design så skal i nok få det at se ;)

alh > Nej det er lidt det samme med de nye som med de gamle..
Avatar billede alh Nybegynder
10. april 2001 - 10:31 #412
ok nu må du altså lige kigge engang til...det er ok hvis du synes de ikke er skide gode men det der pjat med at de ikke er gode nok til tryk på t-shirts og for mange detaljer er noget pis...de består af simpel vectorgrafik uden det store hav af detajler kan se i de fleste størrelser, består af max. en farve plus sort/hvid, disse kan ændres så det passer på alle. Men hvis du ikke synes at Mymusik skal sparke røv ;) og at det er fedt nok at du vælger at bruge dit egen logo. Så burde du give manden der har lavet din lille taleboble med node MP3 afspilleren...music fun I=eighth notes in bubble i det mindste har alle andre prøvet at lave deres egen design.
Avatar billede ml Nybegynder
10. april 2001 - 10:42 #413
alh > Ja, ok.. Jeg kan helle rikke lide de logos, så enkelt er det ;)

Det logo vi bruger nu er blot midlertidigt, og lavet meget hurtigt da vi skiftede navn.
Avatar billede alh Nybegynder
10. april 2001 - 10:59 #414
Tak...tror jeg nok ..:)
Men er der må der være et blandt alle disse forslag du mener er værd enten at bruge eller bygge videre på?! Så kunne du måske sige det så de mennesker havde en chance for at lave det helt perfekt?!
Avatar billede dna Nybegynder
10. april 2001 - 11:10 #415
http://www.mymusic.dk/nyelogos/index.htm

På denne side, ville jeg nok vælge nr. 1 !!

dna
Avatar billede imp-utc Nybegynder
10. maj 2001 - 11:37 #416
sker der snart noget?
Avatar billede imp-utc Nybegynder
10. maj 2001 - 11:38 #417
hmm.. Ser ud som om I HAR valgt et logo, men der er da ikke blevet sagt noget herude?

//imp
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2001 - 11:39 #418
kig på deres side, de har valgt et logo!
Avatar billede pstric Nybegynder
10. maj 2001 - 11:42 #419
imp-utc>> kan det undre dig? ml har spørgsmål så langt tilbage som 24/11-99, der stadig er åbne. Selvom det ser ud som om, han har fået et fornuftigt svar.
Avatar billede ml Nybegynder
10. maj 2001 - 11:44 #420
ups - ja sorry...

Vi har valgt et af de logos der er lave i huset - så der er desværre ingen vinder. Designet på siden er samtidig med logoet ændret - tjek www.mymusic.dk

Omkring t-shirts arbejder vi på at finde den bedste løsning, hvor vi måske bruger nogle af de forslag der er kommet her inde. Sker dette vil vi self. belønne ham der har lavet det :)

Der skulle være t-shirts til de der har lagt meget arbejde i det her, som en lille trøst præmie, hvis man er interesseret. De skal dog lige laves først ;) Men vi skal nok huske jer...
Avatar billede microtec Nybegynder
10. maj 2001 - 11:46 #421
Flink fyr, ham ml.
Sætter andre folk i gang med 100-vis af logo-forslag, hvorefter han laver et selv, så han ikke skal aflevere den udlovede præmie.

Når man udskriver en konkurrence, er det normalt ikke kutyme at man selv, eller ens ansatte, også deltager ;o)
Avatar billede pstric Nybegynder
10. maj 2001 - 11:47 #422
ml>> Nu du er igang med at huske, så husk at lukke dine gamle spørgsmål!
Avatar billede ml Nybegynder
10. maj 2001 - 11:52 #423
microtec > Hvis du læser lidt så går konkurrencen ud på at hvis man laver et logo vi vil bruge vinder man. Vi har ikke fået et forslag vi mener er brugbart, og laver så selv et vi kan bruge... Det var noget andet hvis vi skrev at vi ville vælge det bedste og han så fik præmien... :)

Det der spørgsmål, er et enkelt og er sq så gammelt at jeg bare havde glemt det.. Længere er den ikke..
Avatar billede microtec Nybegynder
10. maj 2001 - 11:54 #424
ml >> Jammen, det er jo det jeg siger. Du ER en rigtig \"flik\" fyr ;o)
Avatar billede ml Nybegynder
10. maj 2001 - 11:57 #425
Der skal ikke være tvivl om at vi er glade for de mange forslag.. Men nu har vi ikke en stor pose penge i ryggen, og har ikke råd til bare at give en dyr mp3 afspiller væk til en som laver et logo vi alligevel ikke bruger... Derfor er \"konkurrencen\" udformet som den er.

Så kan/kunne man jo deltage eller lade være.

Som en tak giver vi så nogel t-shirts væk, hvilket aldrig har været meningen ;)

Mail jeres adresse til mig på ml@mymusic.dk hvis i er interesseret. (Husk jeres eksperten.dk brugernavn og t-shirts størrelse!)
Avatar billede pstric Nybegynder
10. maj 2001 - 12:04 #426
ml>>
Klik på dit brugernavn ude til venstre.
Klik på \"Spørgsmål oprettet af mig\". Så får du en oversigt over de spørgsmål, du har oprettet.
Klik så på @\'et til venstre for \"Du har oprettet nedenstående spørgsmål\" to gange.

De 19 spørgsmål, der har et gult flag er spørgsmål, der er kommet svar til. Hvis du nu går ind og uddeler point til dem, der har svaret, så kan du få lukket spørgsmålene.
Avatar billede Trine Nybegynder
10. maj 2001 - 12:27 #427
ml: Jeg synes det er fair nok...Og selvfølgelig er jeg interesseret i en trøstepræmie ;-) Jeg sender min adresse til dig. Så håber jeg at modtage den såkaldte T-shirt. Hvad med at lave en T-shirt hvor der er et billede af en MP3-afspiller, med en rød streg hen over, med teksten: \'Jeg vandt ikke\'. Og på bagsiden DIT logo og teksten: \'Det gjore vi selv\'...*GG*

En joke ;-)

Trine / Misskat

Avatar billede Trine Nybegynder
10. maj 2001 - 12:30 #428
Ups...det var ikke meningen at skrive dobbelt navn ;-)
Avatar billede ml Nybegynder
10. maj 2001 - 12:53 #429
pstric > ja ok.. Vidste sq ikke man kunne sortere efter status, jeg har bare siddet og taget næste 20 osv osv..

Skal nok se og få lukket de spøgsmål som der er kommet svar på ;)
Avatar billede okay Nybegynder
10. maj 2001 - 12:57 #430
Har brug for eksperter :o)

http://www.eksperten.dk/spm/71426
Avatar billede ml Nybegynder
10. maj 2001 - 14:31 #431
Man kan vel ikke dele 1 point mellem så mange, men hvad, spørgsmålet er jo slut !)
Avatar billede ml Nybegynder
10. maj 2001 - 14:39 #432
MANGE TAK FOR DE MANGE FORSLAG !!!!!! :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
19. marts 2003 - 19:48 #433
Hvem vandt?? Eller.... hvem fik mp3'en?
Mvh. Michael / Michaelb.dk
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
14. maj 2003 - 20:49 #434
Det ville jeg squ også gerne vide....
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
30. december 2004 - 16:28 #435
Sådan sender man en masse mails ud :D