Avatar billede zaym01 Nybegynder
22. juni 2004 - 13:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 hurtige ting

Hej

  Jeg har 2 spørgsmål men syntes egentlig lige så godt at jeg kunne samle dem under en.

  1: Hvordan får man nautilus til at lade være med at åbne en ny mappe i et nyt vindue?

  2: Her for et stykke tid siden så jeg en video med et plugin til xmms. Det virkede på den måde at når man trak afspilleren ud i kanten af skærmen forsvandt den derud. Når man så førte musemakøren derud igen kommer den så frem igen. Hvad hedder dette plugin?

  Hvis det er til nogen hjælp så bruger jeg fedora core 2.
Avatar billede billen Nybegynder
22. juni 2004 - 15:37 #1
1) Åbn GConf editor (gconf-editor). apps->nautilus->preferences->always_use_browser = true.

2) No clue ;)
Avatar billede poulwann Nybegynder
23. juni 2004 - 15:25 #2
http://www.xmms.org/plugins.php
Prøv at søge der.
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. juni 2004 - 15:22 #3
Du kan holde shift nede som en hurtig løsning hvis du vil have åbnet mapperne i samme vindue!

Ellers så brug gconfig.
Evt som billen siger, ved ikke omd et virker da jeg ikke har prøvet det selv !
Avatar billede billen Nybegynder
24. juni 2004 - 15:27 #4
zyphon: Det virker. Den nye udgave af nautilus er en af de nye features i gnome2.6 der endnu ikke kan slåes fra på en nem måde. Derfor bliver man nød til at rode med gconf databasen, desværre :(
Avatar billede zaym01 Nybegynder
24. juni 2004 - 20:33 #5
Billen gider du ikke lægge et svar?
Avatar billede billen Nybegynder
24. juni 2004 - 20:34 #6
OK :o)