Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. juni 2004 - 14:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cybercity - kan ikke anbefales

vi havde dårlig internet forbindelse, så ringes der til Cybercity
for at høre hvad vi dem kan tilbyde. Da det skal bruges arbejdsmæssigt med 75 maskiner så kan de tilbyde 7 Megabit linie

Fint, den bliver installeret og opgraderet. bum-hovedrouteren gik kold og nettet gik ned. Fejloplysninger vedr. konfiguration (fra CyberCity) indlæst i router. Dette fik vi så rettet efter henvendelse til dem.
Nettet går stadig væk kold ret til. At måle 2.5 Megabit.

teknikker checker og siger at der er for langt til adsl opkoblings centralen. De har på 3 uge og et hav af opkald ikke fundet en brugbar løsning. De har bare spist os af med nogle syge undskyldninger, selv vores 2.5 Megabit forbindelse er nu begyndt at gå ned.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2004 - 14:38 #1
prøvede lidt det samme med tdc mit net var ikke noget værd i 1,5 - 2 måneder efter jeg fik opgraderet til en 4Mbit... jeg havde kørt stabilt i 2 år med en 2Mbit.
Efter opgraderingen begyndte hastigheden at falde utroligt meget fra 430kbps til omkring de 7kbps i flere timer af gangen.
Jeg fik over flere uger udskiftet mit hardware lidt efter lidt... først modem. Så passede mit nye modem ikke med den gamle router... så bestilte jeg en router, men den sendte de et forkert sted hen. Så fik jeg endelig routeren.. men så var nettet hent dødt. Så måtte de opgradere firmwaren i routeren og så kom jeg på nettet men det var stadig ustabilt. Så kom der teknikker på og han skiftede skillefilteret. Det hjalp ikke. Så Sagde han at det kunne være at min gruppe på centralen var overbelastet og han ville flytte mig til en ny gruppe... som godt nok ville betyde at jeg ville få ny fast ip..(som jeg havde fået 5 gange før pga ændringer) efter det virkede det!!!! godt nok fik jeg endnu en ny ip af en eller anden grund... men ok jeg var efterhånden vant til at ændre dns records osv. jeg fik foresten en ny router igen for 3 gang da de åbenbart var gået lidt amok med at sende routere efter de havde sendt den første forkert.
Men de har da været så venlige at give et afslag i prisen på 300 kr næste måned .. hurra!
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2004 - 14:39 #2
Support har selvfølgelig hele tiden ment at det var min opsætning den var galt med og var ikke meget for at sende en tekniker og afviste at det kunne være centralen der var overbelastet.
Avatar billede anddk Praktikant
21. juni 2004 - 16:16 #3
Jeg har brugt CyberCity i ringtig mange år og det har altid virket, deres support har også altid været meget flinke, så jeg kan kun anbefale CyberCity. Nu er det jo TDC som ejere det meste at det net CyberCity bruger så hvis TDCs net ikke virkere så får CyberCity jo også problmer.
Avatar billede freespace Nybegynder
21. juni 2004 - 17:31 #4
Jeg har også Cybercity, og det køre fint. Havde et problem i starten, men en kort snak med Support og så var det i orden. De er flinke og hjælåer meget hvis man ikke kan finde ud af noget. Så jeg er vil ikke klage over cybercity.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. juni 2004 - 12:10 #5
Vi over kraftigt at skifte til TDC da vi tidliger har brugt dem (skiftede da de var for dyre) men idag er det blevet lidt vigtigere at det er stabilt
Avatar billede zen0r Nybegynder
23. juni 2004 - 11:47 #6
Har cybercity 2Mbit og det fungere uden beklageligheder!
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. juni 2004 - 18:29 #7
cyberspace - som anddk også nævner.. hvis det har noget at gøre med centralen ligger for langt væk og nettet. så hjælper det ikke en dyt at skifte :)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. juni 2004 - 14:07 #8
triple-x>> ved det godt men, De havde hvis en anden løsning hos TDC som kunne bruge for at få hurtigere internet
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. juni 2004 - 08:05 #9
Nå så er der hvis sagt nok i denne sag - lukker