Avatar billede zen0r Nybegynder
21. juni 2004 - 10:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min blæser lamer af H til.

jeg har det problem at, efter jeg havde været på ferie en uge og havde haft slukket alt strøm til min pc i al den tid.

Jeg tænder pc'en og min CPU cooler larmer som et helt maskinværk, det går dog over når den har startet windows, jeg tænkte der nok sad lidt støv i (who knows :)) så jeg slukker den og tænder den igen, men nej, den larmer stadig sindsygt meget.
og det gør den nu hver gang jeg starter windows men kun i de 7-10 sekunder det tager, så kan man høre den langsom bliver mere stille.

det sker ikke andre gange end når jeg tænder pc'en, hvad er der galt?
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2004 - 10:13 #1
Lejet er tørret ud, du kan evt. sprøjte noget WD 40 eller lignende i lejet.
Avatar billede zen0r Nybegynder
21. juni 2004 - 10:14 #2
Hvor kan jeg evt. anskaffe mig noget WD 40 ?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
21. juni 2004 - 10:20 #3
I symaskineforretninger og hobby forretninger, der plejer jeg ihvertfald
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2004 - 10:20 #4
På en tankstation-jem&fix eller lignende.
Avatar billede zen0r Nybegynder
21. juni 2004 - 10:23 #5
ok, jeg siger mange tak, og nu er jeg ikke dummere end jeg lyder, men forklar mig lige 100% hvor jeg skal sprøjte på. :) det er jo tideligt om mornen right?
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2004 - 10:29 #6
Du skruer blæseren af, vender den om, og sprøjter i midten af blæseren på bagsiden, hvor lejet er.
Avatar billede zen0r Nybegynder
21. juni 2004 - 10:30 #7
ok, så havde jeg fattet det :) tak for det, du for mine sidste points!
Avatar billede peet-49 Novice
23. juni 2004 - 08:00 #8
Lukketid??
Avatar billede zen0r Nybegynder
23. juni 2004 - 11:25 #9
ja men har problemer med at lukke min topics :/ når jeg tildeler points går den bare tilbage til start uden at gøre en skid!!!
Avatar billede cdc Novice
23. juni 2004 - 11:28 #10
marker navnet i boxen og klik på accepter :o)
Avatar billede peet-49 Novice
23. juni 2004 - 11:40 #11
Takker.