Avatar billede djskater Nybegynder
21. juni 2004 - 00:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger inspiration til min hjemmeside

her er addressen:

www.djskater.dk

og den handler om linkin park, det er en linkin park fansite
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 00:34 #1
1. drop intro-site
2. Alle HADER popup's, og den er også for stor på en "standart" 1024x768 opløsning.
3. Den er for lang tid om at loade.

Lidt anmeldese kan man vel altid bruge, men jeg venter på at den er loadet færdig på mit ISDN.
Avatar billede Slater Ekspert
21. juni 2004 - 00:36 #2
jeg er faktisk enig, plus det er irriterende når der er to scrollbars, som i download-sektionen... ALTID begræns det til kun en lodret scrollbar.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 00:36 #3
så loadet..

Den hvide box, som teksten står i er ret kikset .. har du kun testet i Internet Explorere.

Og hvorfor er Menu-billedet halvt nedenuden "news" ?

Du kunne evt. lave dit eget "Message Board"

Og hvad er det med "kopieret design" i din gæestbog ?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 00:38 #4
Den der "newbie" counter er ret kikset også.. hvorfor laver du ikke din egen i sammen design som resten.

Btw. er det musik du har til "download" lovligt ?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
21. juni 2004 - 00:40 #5
En ting.. lad vær med at kopiere.....
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 00:41 #6
Er siden Dansk eller international (engelsk) sproget..

eller ville jeg nok oversætte artiklerne istedet for copy-paste.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 00:42 #7
din tagwall er også ret kikset... jeg kan se starten på en kommentar, men jeg kan ikke scrolle ned, for at se resten
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 00:44 #8
forrresten.. (jeg kan ikke lade være)

Her er W3C valideringen af din side.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.djskater.dk%2Fpopup.htm

Den er "så at sige" ret dårlig... måske lære at kode hvis du vil have en ordenlig side..

Sorry for alle de kritiske/let negative kommentarer, men det er vil kårene for at lægge en side på nettet.
Avatar billede djskater Nybegynder
21. juni 2004 - 00:49 #9
det der med at kopiere er et gammelt design jeg lavede men det lignede en andens Hjemmesides design så han skrev i min gb så jeg lavede et nyt.....

Og jeg kan ikk finde ud af at lave min egen counter jeg er jo ikke prof webdesigner vel...

og nej det er ikk ulovligt med downloads for det er bare links til en anden side....

oG ja jeg er jo dansker men jeg ville gerne have at alle dem der besøger min side skal kunne læse hva der står....

og nej jeg kan ikk lave mit eget Message Board som sagt jeg er ikk Prof webdesigner ok....
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 00:58 #10
webdesigner laver hverken counter eller messageboard..
det gør programmørere... www.hotscripts.com der kan du finde mange og meget.

Har fundet ud af det med webdesignet, men det er svært at læse det på sort bg. Jeg var nød til at markere det for at kunnne læse det...

Det er så at sige meget som bør/skal rettes før den opnår en acceptabel standart.
Avatar billede djskater Nybegynder
21. juni 2004 - 01:01 #11
Tak for det jeg tror at jeg vil starte på en frisk med min hjemmeside
Avatar billede djskater Nybegynder
21. juni 2004 - 01:04 #12
men tror i i kan skaffe mig nogle links til nogle gode inspirationssider???
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 01:23 #13
http://www.eksperten.dk/spm/510604 <- her står en del

www.html.dk <- her kan du lære at kode/lave sider ordenligt.

www.webcafe.dk <- Her kan du lære php, så du selv kan lave tæller og forum osv.

www.eksperten.dk <- Her kan du få hjælp med alting mellem himmel og jord.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
21. juni 2004 - 01:26 #14
hvorfor har du lavet en nyt spg. på det hvor du spørger om det samme.. med næsten samme emne.. Umiddelbart tror jeg ikke den holder i retten :-)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 01:42 #15
djskater... du må ikke oprette 2 så ens spørgsmål.

rel: http://www.eksperten.dk/spm/512035