Avatar billede hrytter Nybegynder
20. juni 2004 - 23:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hente table info/layout

Hej.

Er det ikke muligt at lave et sql script der viser mig layoutet af en given tabel ??

Jeg vil bruge det til at sammenligne to installationer, for evt. forskelle i tabel layoutet.

Jeg synes jeg tidligere har set en sql komando til at dette, men kan ikke finde/huske den nu

På forhånd tak

Rytter
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juni 2004 - 07:38 #1
Fra Enterprise Manager kan du eksportere et SQL script som genskaber tabellen
og dem kan du sammenligne.

Er det den feature du leder efter ?
Avatar billede terry Ekspert
21. juni 2004 - 09:52 #2
and here is a very good program for doing this

http://www.red-gate.com/sql/summary.htm
Avatar billede hrytter Nybegynder
21. juni 2004 - 23:01 #3
Til Arne_v.

Jeg slap helt for at skulle skrive sql-scriptet, da jeg kiggede under E.M. tak for det. Giv et svar, og der er point.

To Terry.

Seems as a very good tool, but for now the EM in MS SQL does the trick for me.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. juni 2004 - 07:25 #4
ok