Avatar billede xtr Nybegynder
20. juni 2004 - 21:51 Der er 10 kommentarer

L / Q bot

ey, sidder med et lille sprøgsmål,

hver gang L elle Q kommer med en notice eller udføre en cmd så smider den notice til mig i det vindue jeg er i , kan man ik lave sådan at det hele kommer i et vindue ?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
20. juni 2004 - 21:57 #1
det afhænger af hvilken irc-client du bruger.
Avatar billede xtr Nybegynder
20. juni 2004 - 21:59 #2
bruger mIRC 6.15 med nnscript 3.81
Avatar billede thedeathart Nybegynder
20. juni 2004 - 22:02 #3
Options -> IRC -> Events -> Mener at det er "Show notice in query" eller noget i den retning.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
20. juni 2004 - 22:02 #4
nej, ups.. ikke eventes, bare -> IRC
Avatar billede xtr Nybegynder
20. juni 2004 - 22:17 #5
ahh, ja , ino  dem user jeg nu oxo men det er et script KUN til npr Q eller L laver modes
Avatar billede thedeathart Nybegynder
20. juni 2004 - 22:22 #6
hmm.. jeg tror ikke det er muligt at lave et som kun laver query på bestemte nick,
da L/Q er nød til at sige beskeden før at man kan aktivere scriptet, og derfor kun vil gentage oplysningen.
Avatar billede xtr Nybegynder
20. juni 2004 - 22:24 #7
se det var så faktisk oxo det jeg skulle bruge jo.. hvis jeg ik er her eller der kommer en masse info til en bot , så gider jeg ik sidde og lede, så ska jeg ha det hele i et vindue
Avatar billede thedeathart Nybegynder
21. juni 2004 - 03:07 #8
udover at jeg ikke kan forstår alt dit slang,
så er det jeg prøver at sige: er at det er umuligt..
Avatar billede popsy Novice
21. juni 2004 - 10:11 #9
Hmm, nu anbefaler koderne på nnscript jo netop at du _ikke_ bruger mirc 6.15 sammen med 3.81, så der skal vel ske lidt uventede ting :)
Avatar billede xtr Nybegynder
21. juni 2004 - 14:11 #10
ps lol , jeg lukker og slukker har fundet ud af det og JOW det er muligt

evt tjek krystalkugler igen så

og slag siger du

kommer du ik så meget ud ?