Avatar billede masis Nybegynder
20. juni 2004 - 16:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Identificerer ægte CD-R Medie.

Hej Eksperter!

Jeg har et spørgsmål.
Jeg har hørt at VERBATIM CD-R DATA LIFE PLUS er den bedste CD-R som er beregnet til data
Jeg skal brug nogle af dem til at lave backup af min harddisk.
MEN,
Jeg har læst her at http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=24342
de bliver fremstillet af en anden Kinesisk firma med navnet CMC .
Jeg har også læst her:
http://club.cdfreaks.com/lite/t-75672.html
http://answers.google.com/answers/threadview?id=329314
at de bliver fremstillet i forskellig landet blandt andet i Kina så derfor er de dårligt kvalitet.

Mit spørgsmål er:
Hvordan kan jeg identificerer de gode og ægte VERBATIM CD-R DATA LIFE PLUS Cd’er?

På forhånd tak!
Avatar billede speedfreak Nybegynder
20. juni 2004 - 16:56 #1
Kan været ret svært at teste uden at smadre en skive, men jo verbatim har nogle probs med at belægningen på oversiden ryger af, og så er det sket, Så mit råd Phillips silver dyr skive men super god, eller traxdata sølv også en god skive.
Avatar billede masis Nybegynder
20. juni 2004 - 17:01 #2
speedfreak > Hvor kan jeg købe dem som du anbefaler?
Avatar billede speedfreak Nybegynder
20. juni 2004 - 23:52 #3
elgiganten men hvis du skal bruge mange vil jeg nok anbefale digitalpromo.co.uk en side i england med meget billige medier
Avatar billede masis Nybegynder
21. juni 2004 - 15:30 #4
Tak for hjælpen!
Jeg skal kun brug 5 stk. af hver fabrikant.