Avatar billede ballelaika Nybegynder
20. juni 2004 - 12:46 Der er 4 kommentarer

Online salg

Er der et sted på nettet hvor man kan lære at lave online salg på sin hjemmeside???
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2004 - 12:49 #1
hvad mener du med "lære"? - lære at lave sin egen ehandelsside rent programmeringsmæssigt eller lære hvad man skal bruge for at sælge online?
Avatar billede ballelaika Nybegynder
20. juni 2004 - 12:50 #2
Ja jeg altså at lære hvordan at jeg rent programmeringsmæssig kan få gang i at sælge online.
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2004 - 12:54 #3
hvis du ikke har erfaring med programmering er en ehandelsside nok ikke det bedste at starte med da der er rigtig mange ting der skal tages hensyn til - så er det næsten bedre enten at betale sig fra det, kigge på en gratisløsning som fx www.oscommerce.com / www.oscommerce.dk eller leje en shop hos fx dandomain.

Vil du endelig i gang vil jeg mene du kan komme godt i gang med hjælp fra www.html.dk - www.netcoders.dk - www.activeserverpages.dk samt få købt en access-bog fra IDG for at få lært lidt om opbygning af databaser
Avatar billede keysersoze Guru
30. juli 2004 - 12:53 #4
er du kommet videre?