Avatar billede template Nybegynder
19. juni 2004 - 18:47 Der er 9 kommentarer

Hvor finder jeg et direkte link til denne driver?

Jeg skal have hentet den nyeste driver til dette dvd drev:

Beskrivelse    Værdi
Enheds Egenskaber
Driver Beskrivelse    SAMSUNG CDRW/DVD SN-324F
Driver Dato    01-07-2001
Driver Version    5.1.2535.0
Driver Leverandør    Microsoft
INF Fil    cdrom.inf

Egenskaber for Optisk Enhed
Producent    Samsung
Device Type    DVD-ROM/CD-RW
Hastighed    DVD:8x, CD:24x/10x/24x

Enheds Producent
Producent    Samsung
Produkt Information    http://www.samsung.com/Products/ComputersRelatedProducts.htm

Er der en der kan hjælpe mig?
Det er jo en jungle derude....
Avatar billede steffansp Nybegynder
19. juni 2004 - 19:19 #1
Avatar billede steffansp Nybegynder
19. juni 2004 - 19:29 #2
her er driveren til den, Men den er åbentbart på koreansk... http://www.samsung.com/Support/ProductSupport/Download/Model_Select.aspx?type=CD-RW+%2f+COMBO&typecode=14&subtype=COMBO+(Slim)&cmssubtypecode=1403&model=SN-324F&filetype=UM
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juni 2004 - 23:57 #3
hvis du har købt den sammen med en pakket pc (oem, fx dell eller andet) kan du måske hente det på pc-producentens hjmmeside
Avatar billede c-holst Novice
20. juni 2004 - 10:00 #4
Avatar billede template Nybegynder
21. juni 2004 - 00:32 #5
ja det er i en bærbar.
Avatar billede template Nybegynder
21. juni 2004 - 00:35 #6
Jeg tør næsten ikke hente noget af det når jeg ikke fatter en brik af det.
Der står ikke ordet driver nogle steder.
Der er advarsler overalt..

Er der nogen der med sikkerhed har tjek på det?
Avatar billede c-holst Novice
21. juni 2004 - 09:10 #7
nej, jeg har også noteret mig de advarsler.
kunne du ikke fortælle hvilken model og hvilket mærke din maskine har.

hvad er dit problem egentligt?
normalt installerer man jo ikke drivere til sine drev, Det skulle windows xp og bundkortet nok kunne klare sammen.
Er det fordi det ikke rigtigt virker, kan du jo prøve at slette det i enhedshåndteringen og så genstarte.

og hvilket brænderprogram har du? hvis det er her problemet ligger
Avatar billede template Nybegynder
23. juni 2004 - 22:22 #8
Problemet er at jeg ikke længere kan se dvd film. Men den drevet vil godt køre en cd-rom. Den plejer at virke fint, men ligepldselig vil den altså ikke længere...

Jeg prøver at reinstallere hele windows, og se hvad der sker.
Avatar billede c-holst Novice
23. juni 2004 - 22:46 #9
Er det fordi det ikke rigtigt virker, kan du jo prøve at slette det i enhedshåndteringen og så genstarte.

prøvede du dette

har du prøvet at geninstallere dit dvdprogram, fx powerdvd eller hvad du nu har