Avatar billede oliverg Nybegynder
19. juni 2004 - 17:15 Der er 11 kommentarer

Site vurdering !

Hvad synes i om:

http://mytestserver.users.whitehat.dk/

Hvad mangler der bortset fra et toplogo?
Avatar billede bo0 Nybegynder
19. juni 2004 - 17:21 #1
Din menu ser lidt tom ud, men synes det ser rigtigt nydeligt og overskueligt ud.
Avatar billede oliverg Nybegynder
19. juni 2004 - 17:23 #2
Prøv opdater den og se den nye skriftype!
Avatar billede bo0 Nybegynder
19. juni 2004 - 17:26 #3
Nej, det er meget forvirrende. Dit design før var meget flottere, men kunne godt bruge lidt mere i menuen. Synes som sagt før, at det er meget nydeligt.
Avatar billede bo0 Nybegynder
19. juni 2004 - 17:26 #4
Hvad vil du opnå med siden?
Avatar billede bo0 Nybegynder
19. juni 2004 - 17:28 #5
Hvis menuen og content boxen passede i højden, ville det give en god balance!
Avatar billede thedeathart Nybegynder
19. juni 2004 - 17:29 #6
prøv med en sort skrifftype... ellers kan man ikke læse noget.
men ellers god og overskuelig.
Avatar billede oliverg Nybegynder
19. juni 2004 - 17:34 #7
Nu er skriftypen større, og lidt andet ved siden
http://mytestserver.users.whitehat.dk
Avatar billede bo0 Nybegynder
19. juni 2004 - 17:37 #8
Som sagt synes jeg at det du havde før, var meget flottere, men det er selvfølgelig min mening? Jeg synes også at menuen og content boxen skal have samme højde!
Avatar billede bo0 Nybegynder
19. juni 2004 - 18:15 #9
Hjalp det?
Avatar billede webrex Nybegynder
20. juni 2004 - 17:32 #10
Konstruktiv kritik: Overvej at placere menuen under topbanner - der er plads, øger overskueligheden og giver mere plads til brødtekst, indhold på siden.
Overvej at få siden til at kunne ses uden at scrolle i opløsning 1024x768.
Overvej at lave flere effekter på siden -så den bliver mere levende , fx hover-effketer på links. Kunne lægge datoscript på siden? Ellers flot side!
Avatar billede korfits Nybegynder
26. juni 2004 - 23:03 #11
Jeg synes at det ser meget godt ud. God stil, og skrift, opstilling og design passer godt sammen. Du skal bare huske at have noget i farver på siden (som f.eks musen) ellers tror jeg hurtigt at det bliver kedeligt og gråt.