Avatar billede f.t Nybegynder
18. juni 2004 - 19:08 Der er 10 kommentarer

installationprogram til printer

Jeg har lige skiftet den gamle computer ud med en ny og da jeg så skal til at installere min printer(hp deskjet 3425)finder jeg ud af at mit installations program til den er forsvundet , og nu vil jeg så gerne vide om jeg skal  købe en ny eller om der en løsning på problemet.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 19:11 #2
du kan bare hente driver fra nettet... lige et sec. så finder jeg en til dig
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 19:12 #3
sorry.. lidt for langsom :P
Avatar billede and_ Nybegynder
18. juni 2004 - 19:19 #5
winnij > smukt du ligger det samme link.... så skal vi bare lige have 30 mennesker mere til at gøre det ;)
Avatar billede winnij Nybegynder
20. juni 2004 - 21:51 #6
ja, undskyld and, men da jeg så spørgsmålet var dit svar der ikke. jeg er ikke ude efter point, ville bare hjælpe.
Avatar billede winnij Nybegynder
26. juni 2004 - 13:30 #7
hvad med at lukke dit spørgsmål
Avatar billede and_ Nybegynder
25. august 2004 - 17:02 #8
Så kan det vist ikke andet end at være lukketid?
Avatar billede and_ Nybegynder
15. september 2004 - 16:16 #9
Så kan det vist ikke andet end at være lukketid? *2
Avatar billede and_ Nybegynder
19. januar 2005 - 10:52 #10
så må det da være lukketid...! Næste step: Anmeldelse!