Avatar billede djskater Nybegynder
18. juni 2004 - 18:06 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af mit hjemmeside design.

ja... titlen giver jo sige selv
Avatar billede and_ Nybegynder
18. juni 2004 - 18:08 #1
url?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
18. juni 2004 - 18:08 #2
den er flot!
Avatar billede djskater Nybegynder
18. juni 2004 - 18:13 #3
Nååå ja hvor er jeg dog dum....

Den er

www.DJSkater.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 19:18 #4
Den er meget flot men du kan godt gøre lidt mere ud af den.. min egen mening.. du kan evt. laver en mouse over effect på dine links.. og gøre dem mere synligt.. og evt. bytte om på menu og gif. filer med links.. samt lave en hover/mouse over efter på billedet..
Avatar billede aqqalu_kristensen Nybegynder
04. august 2004 - 17:15 #5
Du kunne have brugt hele pladsen, hvis du ikke bruge hele, så er det jo spild af penge. Og menuen den kunne have stået i ventre side, men jeg kan lide det. I forside kunne du præsenterer dig selv, så brugerne kan se hvem det er deres vært.
Avatar billede and_ Nybegynder
25. august 2004 - 17:02 #6
hva så?
Avatar billede and_ Nybegynder
15. september 2004 - 16:17 #7
Synes du ikke at spg'et skal lukkes?