Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
18. juni 2004 - 16:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværks og opkaldsforbindelser er væk

Under Start | Indstillinger | Netværks- og opkaldsforbindelser plejer man og kunne se sine lan-forbindelser .... men de er væk !! Det eneste der er tilbage er "opret ny forbindelse" og den virker ikke mere ... kommer med en fejl melding hvis man f.eks prøver at tilføje en VPN forbindelse !!
Lan-forbindelsen virker fint .. men man kan bare ikke ændre på dens opsætning :-|

Er der nogen der har prøvet dette ?? Er der en løsning til og få dem frem igen ??
Avatar billede torbenthyregod Nybegynder
18. juni 2004 - 16:54 #1
Avatar billede serverservice Praktikant
19. juni 2004 - 10:52 #2
så luk spm. vde at accpetere dit svar