Avatar billede krilhelten Nybegynder
13. juni 2004 - 17:34 Der er 3 kommentarer

programmer turnerings script i php

Jeg skal lave et script til en turnering hvor man kan skrive resultaterne direkte på et webinterface
jeg har lavet følgende:

http://212.242.213.86/cup.php
enhver skal have rettigheder til at skrive hvad der passer dem i felterne
Jeg har installeret php og mysql og det kører fint sammen.
200 point til dig som hjælper mig :)
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 18:26 #1
Skal det være en tabel hvor du bare kan skrive i alle felterne? - altså et simpelt cms?
Avatar billede krilhelten Nybegynder
13. juni 2004 - 19:02 #2
Ja, og så skal det selvfølgelig lægge sig ind i databasen
Avatar billede krilhelten Nybegynder
13. juni 2004 - 19:28 #3
Men selvfølgelig en "cms" er vel en start, jeg er godt i gang med at lære at lave "insert forms"