Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 17:41 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg billigst købe følgende DVD-film?

Hejsa :O)

Jeg står og skal købe følgende DVD-film, som jeg skal bruge til gave:

SEX AND THE CITY - SÆSON 1
SEX AND THE CITY - SÆSON 2
SEX AND THE CITY - SÆSON 3
SEX AND THE CITY - SÆSON 4
SEX AND THE CITY - SÆSON 5

Jeg har fundet dem her: http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=sex+and+the+city&x=40&y=24

Hvis der er nogen der kan finde et andet sted hvor jeg kan købe dem billigere, så ville det være perfekt :O)
Desuden vil det udløse point :O)

På forhånd mange tak :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:43 #1
Det sted du kan finde den absolut biligste pris er over nettet.
www.dvdpriser.dk
Det er det billigste sted du kan finde. Søg på filmne, og den forslår forskellige sider, med forskellig pris, men også forskellig sikkerhed.
Men de billegiste er på en af dem.

det gælder også
www.spilpriser.dk
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:43 #2
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:45 #3
Og der er grats levring, står oppe i højre hjørne !!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:45 #4
Normalt er www.dvdpriser i hvert fald billigst
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:46 #5
ahh, slå lige en pris på 209 kr :D
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. juni 2004 - 17:47 #6
hvis du køber i udlandet skal du sikre dig at der er de ønskede undertekster. Det er ikke alle region 2 der har danske undertekster. Sitet nævnt her over oplyser dog den slags.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:48 #7
Ja dvdpriser er kun dansk billigste priser!!!
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 17:50 #8
friends >> Hos www.dvdpriser.dk har de kun "sæson 5" og den står til samme pris (299), som er samme og ikke billigere end mit eget link >> http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=sex+and+the+city&x=40&y=24

Men ellers tak for din hjælp :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:51 #9
Sex and the City: The Complete Fourth Season - DVD Region 2
Price: £15.99  * 11 og den er emd dansk undertekster
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:52 #10
hov 16 pund * 11 = 176 kr
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 17:52 #11
p-s >> Det skal være med danske undertekster. Altså som jeg skrev skal jeg bruge dem som jeg har linket til ( http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=sex+and+the+city&x=40&y=24 ) og der er de med danske undertekster :O)

Fortsæt endelig jagten :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 17:54 #12
p-s >> Denne her er interessant >> Sex and the City: The Complete Fourth Season - DVD Region 2
Price: £15.99  * 11 og den er med dansk undertekster

Kigger lige på dit link :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:54 #13
k, men der er nogen med danske undertekster, vil bare hjælpe dig med at spare mange penge !!!!
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 17:56 #14
p-s >> Det er også bare helt super :O)

De skriver at der er gratis levering....gælder det også til leveringer til Danmark ?
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:57 #15
Der står Worldwide, jeg går ud fra at danmark ligger på jorderen :P. men det er noget med at de ikke tager forbehold for told i de enkelte lande
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 17:58 #16
told ??? Hvad vil det sige ??
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:59 #17
MEn en jeg kender købte derfra, han købte Band Of Brothers. han slap for at betale told. men du må ikke hænge mig på den, det kommer an på om told ser den eller aj :P
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 18:00 #18
Told vil sige at, nogen gange skal man betale, hvis man bestiller fra udlandet.
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 18:01 #19
Okay.... jeg har regnet ud, at hvis jeg køber sæson 2-5 så bliver det lidt under 700 kr.

Hvis man skal betale told, hvor meget kan jeg så risikere at betale?
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 18:03 #20
Hvis jeg skal være helt ærgeligt, ved jeg det ik...
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 18:05 #21
Du kunne jo eventuelt prøvet at sende dem en mail og spørge, det er jo gratis at spørge !
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 18:05 #22
Jeg har fundet lidt on told og cd-wow her >> http://www.spilzonen.dk/x/board/thread/13537/
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 18:09 #23
k, der står at de er i GB (great Britain, eller hvordan man staver til det). så du må da lige følge den anden tråd fra spilzonen, og vudere om du vil. har ihvertfald givet mit bedste bud :D
Avatar billede Hitman Praktikant
11. juni 2004 - 18:11 #24
Det er et super lækkert bud du har givet mig der. Tusind tak for linket.

Du kan jo lige ligge et svar. '

Ved du hvor lang leveringstiden er ??
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 18:16 #25
Her:
UK 5 to 7 days from despatch
Germany, Austria & Switzerland 4 to 6 days from despatch
Other EU 6 to 8 days from despatch
Hong Kong and Asia 5 to 7 days from despatch
Australia & New Zealand 7 to 10 days from despatch
USA 7 to 10 days from despatch
Avatar billede klojs Nybegynder
11. juni 2004 - 20:12 #27
De nederste 3 auktioner er i hvert fald dvd region 2

De øverste 4 er desværre VHS
Avatar billede klojs Nybegynder
11. juni 2004 - 20:14 #28
Avatar billede serverservice Praktikant
12. juni 2004 - 23:58 #29
nogen der kan hjælpe her. http://www.eksperten.dk/spm/509021 sorry for spam.
Avatar billede Hitman Praktikant
14. juni 2004 - 13:57 #30
klojs >> På en aktion kan man ikke være sikker på hvad prisen kommer op på.

Men ellers tak for din hjælp.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
14. juni 2004 - 13:58 #31
p-s >> Jeg har i dag bestil filmene fra www.cd-wow.com

Mange tak for hjælpen :O)

Mvh
xxxHitmanxxx