Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 16:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukning af Comp via Bluetotoh

Hej, sår har jeg lige fået en SE T630 med bluetooth. har allerede fået den til at virker med compen og det hele. kan styre programmer såsom winamp osv.

Mit spørgsmål er dog, kan man få en script eller lignende så man kan lukke sin computer via Bluetooth, altså sådan at jeg kan trykke sluk på mobilen og lukker compen..... For så kan jeg nemlig blive lidt mere doven :P
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 17:49 #1
Lukker :/
Avatar billede akl_gr Nybegynder
11. juni 2004 - 18:38 #2
Det va ikke længe du havde det spørgsmål åbent. Jeg er ikke sikker på at det holder helt.
Avatar billede p-s Nybegynder
11. juni 2004 - 18:39 #3
Hvordan holder helt....... skrev herinde, fik ikke noget svar, så skrev en af mine venner over msn og forklarede det, så er det problem løst
Avatar billede akl_gr Nybegynder
11. juni 2004 - 18:48 #4
så var det på sin plads at forklare at man havde fået løst problemet istedet for bare at lukke det inden der er gået 1 time. Men det er måske bare mig?