Avatar billede ankersan Nybegynder
11. juni 2004 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Submit til iframe på anden side

Jeg er ved at indarbejde et 3. part betalingsmodul....

De kræver at man submitter en masse parametre til deres side for at kunne køre igennem (pris, varenr etc..)
Jeg vil så have resten af deres flow til at køre i en iframe på min side...
Kan jeg (og hvordan) få den til at submitte til min iframe på en anden side

Eks.
Page1.asp indeholder submitbutton

Page2.asp indeholder ifr.1 hvori jeg vil åbne den side jeg poster til.

Håber i kan hjælpe...
Vh
.san
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2004 - 15:44 #1
Lyder som noget med at fange den omkransende side, prøv at kigge på min måde at fastholde et omkransende dokument:

http://roenving.users.whitehat.dk/WD5Opacity.html

Bemærk adresselinjen, når du går ind og se kode/forklaring ved at klikke på teksten nede til venstre ...
Avatar billede ankersan Nybegynder
11. juni 2004 - 15:47 #2
Jeg er ikke helt med...?
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2004 - 15:50 #3
Hvis du kalder iframen direkte (for du kan ikke kalde en iframe på en anden side !-) skal den selv bede om at få den omkransende side med ...
Avatar billede ankersan Nybegynder
13. februar 2006 - 15:44 #4
jeg opgiver