Avatar billede opjazz Nybegynder
11. juni 2004 - 08:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mysql database connection hos cliche.dk

Jeg har konto hos cliche.dk med mysql database, men jeg kan ikke få forbindelse til min mysql-database. Cliche fortæller mig at host og login er mit brugernavn dvs. min web-adresse og at password er min webkontos password, men det virker ikke. Er der nogen der har erfaring i brug af cliches mysql base? JEg er ikke uerfarenen i brugen af php/mysql, men spørgsmålet er om cliche er det...
Avatar billede phpwiz Nybegynder
11. juni 2004 - 08:09 #1
Avatar billede opjazz Nybegynder
11. juni 2004 - 08:12 #2
Vil det sige at jeg som host skal bruge mysql01.cliche.dk?
Avatar billede phpwiz Nybegynder
11. juni 2004 - 08:18 #3
ser således ud
Avatar billede opjazz Nybegynder
11. juni 2004 - 08:20 #4
hvorfor #¤@^*§ skriver de så at jeg skal bruge min webadresse som host??? Nå, men tak for hjælpen - jeg prøver dette.

/opjazz
Avatar billede tz Nybegynder
25. juli 2004 - 23:29 #5
Nogle gange skal MySql aktiveres hos cliche - har du fået dem til det ?