Avatar billede kasper600 Nybegynder
10. juni 2004 - 13:21 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

angåene mit Battlefeild vietnam og cd-keyen

Hej jeg har næsten lige købt battlefeild vietnam tror det er 3 måneder siden eller sådan noget.. Nu er der bare det problem at jeg lige pluselig ikke kan spille over internettet mere, den skriver når jeg prøver at kommer ind på en server at det er invalid cd-key. Og det kan jeg ike forstå når det er orginalt spil. Håber der er nogle der kan hjælpe mig med at få det op og kører igen...
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
10. juni 2004 - 13:26 #1
Prøv at skrive til deres support. De kan helt sikkert hjælpe dig.
Avatar billede kasper600 Nybegynder
10. juni 2004 - 13:29 #2
hvor skal jeg gøre det henne..
Avatar billede ullidk Nybegynder
10. juni 2004 - 14:01 #3
Avatar billede dpg Nybegynder
10. juni 2004 - 14:02 #4
Det er sikkert forbi der er en eller anden der bruger din cd-key (har måske genereret den med en key-generator, og har tilfældigt landet på den du bruger).
Men prøv lige at skrive til EA-Games som x4all_dk skriver:
http://eatech.custhelp.com/cgi-bin/eatech.cfg/php/enduser/cci/home.php
eller
http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jsp
Avatar billede kasper600 Nybegynder
10. juni 2004 - 14:09 #6
Ved i om de svare tilbage til ens e-mail eller hvad?
Avatar billede ullidk Nybegynder
10. juni 2004 - 14:12 #7
Det skulle man da mene...
Avatar billede dpg Nybegynder
10. juni 2004 - 14:14 #8
Ja det tror jeg da (ifølge deres support-side vil de sende et nyt serie-nummer til din e-mail inden 24 til 48 timer.).

Så hvis du får et nyt serie-nummer må du jo li sige til hvis du ik ved hvordan man skifter det ud med det gamle!
Avatar billede kasper600 Nybegynder
10. juni 2004 - 14:18 #9
Det ved jeg faktisk ikke så hvis du vil hjælpe..
Avatar billede dpg Nybegynder
10. juni 2004 - 14:23 #10
prøver li at finde ud af det (vender tilbage omlidt)...
Avatar billede dpg Nybegynder
10. juni 2004 - 14:27 #11
Her er et program der kan udskifte din cd-key hurtigt/nemt:
http://download.games.softpedia.com:8080/TOOLS/bfvietnam.zip

Så ska du bare ha fat i en gyldig cd-key fra EA-Games!
Avatar billede dpg Nybegynder
10. juni 2004 - 14:28 #12
ups. det virkede ik:
her er et nyt link:
http://games.softpedia.com/public/scripts/downloadhero/4-50/
Avatar billede dpg Nybegynder
10. juni 2004 - 14:30 #13
ney... takker for point§
Avatar billede kasper600 Nybegynder
10. juni 2004 - 14:30 #14
mange tak for hjælpen... har du msn så kan jeg skrive hvis det ikke virker
Avatar billede dpg Nybegynder
10. juni 2004 - 14:35 #15
ney.... bare skriv det her i dette spørgsmål hvis du ikke kan få det til at virke!
Bare husk at slette din gamle cd-key når du har fået den nye (kan gøres i programmet!)