Avatar billede seks66 Nybegynder
09. juni 2004 - 11:03 Der er 7 kommentarer

Import af foretrukne emner i Internet Eksplorer

Jeg kan ikke importere mine foretrukne emner på mine hjemmepc'er. Filen jeg forsøger at importere, er eksporteret fra Internet Eksplorer på mit arbejde. Når jeg forsøger at importere filen, får jeg en dialogboks frem der siger, at importen af de foretrukne emner lykkedes, men det passer bare ikke, idet emnerne ikke er blever importeret!

Mine foretrukne filer består dels af alm. hjemmesider, dels af "foretrukne på den mobile enhed" (min pda hvortil der synkroniseres offline-indhold)og dels af foretrukne links i stifinderen.

Håber at en eller anden kan hjælpe.

Bedste hilsner
Thomas Lund
Avatar billede rossonero Nybegynder
09. juni 2004 - 11:14 #1
Den eksport funktion kender jeg ikke lige - men hvad med blot at kopierer genvejene og ligge dem ind . de fylder jo ingenting
Avatar billede seks66 Nybegynder
09. juni 2004 - 11:20 #2
Funktionen findes under Filer/Importer og eksporter i Internet Eksplorer og har fungeret til min meget store tilfredsstillelse igennem de seneste år.

Jeg har tænkt på det med bare at kopiere dem, men hvor skal jeg ligge dem ind henne - hvor ligger filen med foretrukne emner?

Bedste hilsner
Thomas Lund
Avatar billede peet-49 Novice
09. juni 2004 - 11:36 #3
C: dokumenter og settings
Avatar billede seks66 Nybegynder
09. juni 2004 - 11:41 #4
Det prøver jeg lige og melder tilbage.
Avatar billede peet-49 Novice
09. juni 2004 - 15:27 #5
Fandt du ud af noget?
Avatar billede seks66 Nybegynder
09. juni 2004 - 16:54 #6
Jeg skal hjem og prøve i aften - er stadig på arbejde...
Avatar billede seks66 Nybegynder
09. juni 2004 - 19:03 #7
Det virkede! Tak for hjælpen.