Avatar billede kasper600 Nybegynder
08. juni 2004 - 12:50 Der er 5 kommentarer

Angåene Iværksætter

Harj jeg skal til at begynde på en åben 10 klasse efter sommerferien, og der skal vi have noget der hedder iværksætter hvor man sakl prøve at starte sin egen virksomhed og man låner 1000 kr af banken. Og så tænkte jeg på om der var nogle der ikke kunne hjælpe mig med at komme med ider til hvad jeg kan starte en virksomhed med nå¨r man ikke har ret mange penge. Jeg går meget op i It og ved en helt del om det....

Håber der er nogle der kan hjælpe det vil jeg sætte stor pris på....
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. juni 2004 - 16:18 #1
Jeg har et par ideer vi godt kan diskutere, hiv fat i mig paa msn ekimrebyc@hotmail.com eller email ekim@unifix.org
Avatar billede groggy Nybegynder
08. juni 2004 - 16:19 #2
Det er lidt nemmere at komme med idéer hvis du kan præcisere hvad det er du ved en hel del om...
Avatar billede hippien Nybegynder
08. juni 2004 - 20:45 #3
hvad kan du egentlig?

umiddelbart virker du ikke som om du har de helt store kvalifikationer på nogle områder, så hvad med at tage en uddannelse først og fremmest?
Avatar billede kasper600 Nybegynder
08. juni 2004 - 23:42 #4
Det er ikke noget med uddannelse læs nu hvad man skriver..... :D På den 10 klasse jeg skal i har skolen et projekt hvor man kan prøve at starte sin egen virksomhed, hvor skolen så sætter 1000 kr til rådighed...
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 16:11 #5
prøv startfirma.dk for tips....eller d-i-f.dk