Avatar billede coldassworld Nybegynder
18. februar 2001 - 01:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis submitning ?

Kender nogen et godt program (gratis) som kan submitte ens sider til en masse søgemaskiner på en gang ?
Jeg har fundet bunkevis selv, men det kræver registrering, og selv de crack filer jeg har fundet til programmerne virker ikke :/
Eller findes der en hjemmeside man kan submitte sin side(r) til en masse søgemaskiner ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. februar 2001 - 10:57 #1
Kig lidt på www.odp.dk i stedet...
Avatar billede coldassworld Nybegynder
18. februar 2001 - 18:02 #2
ok........
Avatar billede coldassworld Nybegynder
18. februar 2001 - 18:03 #3
ik rigtig mange svar her :/
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. februar 2001 - 18:16 #4
Se f.eks dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/47609

Det er oprettet den 2/02/01 og det seneste svar kom 17/02/01 det vil sige at der faktisk stadig kommer svar selvom spørgsmålet nu næsten har været åben en dag.
Prøv at vent lidt længre næte gang.
Avatar billede hchristensen Nybegynder
19. februar 2001 - 09:04 #5
Husk, at disse \'masse\'-submit giver elendige resultater. Eneste rigtige måde at gribe det an på er at finde de væsentligste søgemaskiner og så pr. gammeldags håndkraft optime sin site til dem og submitte manuelt - hvis altså det er trafik, der er målet.... Hvis det bare er for at være flest mulige steder, så brug bare submit-maskinerne.