Avatar billede knolde2000 Nybegynder
06. juni 2004 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lære at bruge Red Hat Fedora

Nu venter der jo en lang og dejlig sommerferie forude. Og sådan en skal jo bruges til et eller andet :). Så jeg har bestemt mig for at prøve på at lære at bruge linux, rettere sagt Red Hat distributionen Fedora (Core 2). Men hvor på nettet kan jeg finde materiale som vil kunne lære mig bare de mest basale ting, og kommandoer til at kunne benytte linux? Så det vil være muligt for mig at kunne arbejde videre på at lære det.
På forhånd tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
06. juni 2004 - 23:06 #1
Jeg tror at man kommer megt langt med http://www.linuxbog.dk/

Men ellers køb en bog - der er skrevet rigtigt mange om Redhat og Fedora
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
06. juni 2004 - 23:59 #2
Mange tak for det arne v, tror at det vil være nok læsestof til mig, til det næste gode stykke tid :), så læg et svar, så smider jeg nogle point efter dig :)
Avatar billede strych9 Praktikant
07. juni 2004 - 02:53 #3
Dette er ganske vist skamløs selv-promovering, men du kan have mange gode ting ud af at læse min artikel "Linux på kommandolinjen" her: http://www.eksperten.dk/artikler/313
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2004 - 06:57 #4
svar