Avatar billede subit Nybegynder
06. juni 2004 - 21:32 Der er 10 kommentarer

googe.dk

Ville bare gerne lige vide hvor meget ham her bliver sagsøgt for, synes det ligefrem er sjovt at se på hans side:

http://www.googe.dk/

Så skriver man bare "idiot" i panden på sig selv haha..
Avatar billede squashguy Nybegynder
06. juni 2004 - 21:36 #1
kanon :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juni 2004 - 21:46 #2
haha, det er stort... men der er nu nok ingen der bliver sagsøgt der.
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2004 - 21:51 #3
hehe. Her er andre kopier:
http://www.alltooflat.com/geeky/elgoog/
http://www.booble.com/ OBS for voksne
Avatar billede subit Nybegynder
06. juni 2004 - 22:21 #4
hvorfor bliver han ikke sagsøgt? Google er da typerne der sagsøger en bare man skriver deres navn uden tilladelse :P
Ej måske ikke, men hvis det var mit firma så skulle googe.dk ned øjeblikkeligt..
"elgoog" sjov idé :P
Avatar billede melange Nybegynder
06. juni 2004 - 23:43 #5
subit: hvorfor dog det ? Den side er tydeligvis lavet med et glimt i øjet, og hvis man ikke kan tåle den slags er totalt humorforladt, hvilket google jo har bevist de ikke er :)
se evt (der er mange flere):
http://www.google.com/technology/pigeonrank.html
http://www.google.com/intl/xx-hacker/

Jeg kan ikke se hvordan den side nogensinde skulle være til gene for google, så mon ikke den får lov til at leve? :)
Avatar billede killifish Nybegynder
07. juni 2004 - 00:38 #6
Der kan være juridiske problemer. Hvis Google ikke beskytter deres varemærke i situationer som denne kan de i yderste konsekvens miste retten til det. Og det ville de nok ikke kunne se det sjove i. ;o)
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. juni 2004 - 06:51 #7
der er ingen juridiske problemer
logoet er ikke det samme hverken "stavning" eller farve er identisk
funktionialiteten er uden sammenligning
googe er ikke en kommerciel site
altså kan der på ingen måde være/blive tale om "erstatningskrav"
i aller værste tilfælde en venlig henstilling fra google om at overveje
mulighederne for at lade være med at ligge sig op af identiteten
Avatar billede killifish Nybegynder
07. juni 2004 - 08:41 #8
"Googe"-logoet er så tæt på Googles logo at der sagtens er basis for sagsanlæg. Folk er blevet dømt for mindre. Om siden er kommerciel eller ej har ingen betydning.
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. juni 2004 - 09:16 #9
hehe, nej så simpelt er det skam ikke.
Avatar billede st3fan Praktikant
09. juni 2004 - 15:32 #10
Hmmm.... Hvordan har Google lavet en "Klingon" udgave af google...