Avatar billede kasper600 Nybegynder
06. juni 2004 - 16:33 Der er 7 kommentarer

Om mit BT

Harj der er vel ike nogle der ved hvor man kan hente et program til BT vietnam der hedder punkbuster, det bruges til næsten alle server over internettet og hvis man ikke har programmet så bliver man kicket fra serveren...!

tak!!
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
06. juni 2004 - 16:37 #1
Når du installere BT V mener jeg at du får muligheden for at installere PunkBuster direkte fra CDen.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
06. juni 2004 - 16:39 #2
Når du har startet spillet op klikker du på "multiplayer" og "internet" derinde et eller andet sted kan du "enable" punkbuster.
Avatar billede dwr Nybegynder
06. juni 2004 - 16:44 #3
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
06. juni 2004 - 16:55 #4
tjaa ..det er sg nok lettere at downloade det fra evenbalance for at være sikker på at have den nyeste version. Jeg har lige tjekket og det ligger 100% sikkert også på din BTV cd, dog sikkert kun i en tideligerer version.
Avatar billede kasper600 Nybegynder
06. juni 2004 - 17:04 #5
På hjemmesiden hvilken side skal jeg hente den fra... kan ikke finde rundt i det.
Avatar billede dwr Nybegynder
07. juni 2004 - 12:54 #6
BT Vietnam er Battlefield Vietnam, ik? (er ikke så meget med på forkortelserne for spil :S)

Her står der hvordan du gør:

PunkBuster (BFV) Player Client Files
The following files are only needed if your PunkBuster doesn't update by itself. Right click the appropriate links below and choose "save as" to your "system\pb\htm" folder - make sure the file you save is saved with the filename shown below. Players only need the files that correspond to their Operating System, Server Admins need all six files.

Jeg antager, at du har windows, som de fleste og derfor skal du bruge her link:

"PB Client v1.085 for Win32" inde på hjemmesiden - når du skal gemme det, så gør som ovenstående.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
01. juli 2004 - 22:23 #7