Avatar billede kbruun Nybegynder
06. juni 2004 - 12:00 Der er 4 kommentarer

døde links

Min storebrors unge har fået gjort et eller andet med deres internet Explore...
De er fint på nettet, for de kan sagtens hente mails og kalde op til deres startside.
Det der går galt er, at de ikke kan komme ret meget videre. De kan klikke på een vilkårlig foretrukken link og så stopper den.
De har slettet alle cookies og midlertidige internetfiler.

De har prøvet at kører en Windows Update og det her ikke rigtigt hjulpet.

Den siger desuden, når de åbner et nyt Bitmapbillede.bmp:

Systemet har næsten ikke mere virtuel hukommelse.
Windows øger størelsen på sidefilen til den virtuelle hukommelse under den proces kan anmodning om hukommelse til visse programmer blive afvist.

Siden, som ungen har været inde på, er en Disnay side, hvor man har kunne tegne m.v.

Aner du hvad vi kan gøre.. Jeg kan ikke engang komme videre på Windows Update siden så går den også i selvsving eller den står faktisk fuldstændig stille den ”tænker” ikke engang.
Avatar billede cdc Novice
06. juni 2004 - 12:12 #1
Har du tjekket for virus osv ?
Avatar billede kbruun Nybegynder
06. juni 2004 - 12:37 #2
Deres antivirus siger ikke noget, men ville lave et "Housecall", men kan ikke komme ind på siden, sa alle links jo er døde.
Avatar billede arlet Juniormester
06. juni 2004 - 12:39 #3
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm

Så kan vi hurtig se om det er snavs..
Avatar billede arlet Juniormester
06. juni 2004 - 12:41 #4
Hvis du slet ikke kan komme ind på nogle links, så kan jeg sende hijackthis til dig.

skriv til arlet @ arlet . dk så sender jeg programmet til dig.