Avatar billede jfl Nybegynder
04. juni 2004 - 11:10 Der er 5 kommentarer

<div> skal benytte alt vertikalt

Hvordan undgår jeg at id:content kryber under id:boxes?

Som det er nu vises "Lorem ipsum ..." til højre for id:content, men hvis der er meget tekst, vil noget af det "krybe" under id:boxes. Dette kan jeg undgå ved at bruge en tabel, men vil gerne undgå tabeller.

<div id="boxes" style="float: left;">venstre boxe</div>
<div id="content">Lorem ipsum ...</div>
Avatar billede skovenborg Nybegynder
04. juni 2004 - 11:58 #1
synes ikke lige jeg kan genskabe problemmet, selvom jeg fylder en maasse i content-boxen. Har du et link eller lignende hvor det sker?

Ellers kan du jo også prøve at sætte style="float:left" på content-boxen også
Avatar billede jfl Nybegynder
04. juni 2004 - 15:00 #2
Det ser ud til kun at ske i Mozilla. Kan du heller ikke få det til at fejle i den?
Avatar billede skovenborg Nybegynder
04. juni 2004 - 15:12 #3
nej, bruger selv Firefox såå - du har stadig ikke en side hvor man kan se det på? Har du andet style end lige float:left?
Avatar billede jfl Nybegynder
04. juni 2004 - 15:24 #4
Det kan ses på www.journster.com men kun hvis du opretter en profil og under "Tabs" opretter en tab. Du vil så se at noget af content ryger under boxen "Account options".
Avatar billede skovenborg Nybegynder
04. juni 2004 - 15:35 #5
det ikke muligt at du bare kunne lave en lille test-account?