Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
04. juni 2004 - 00:47 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Feedback på site v.08

Hej,

Jeg ville høre om jeg kunne få lidt feedback på mit site...

Det er ikke 100% færdigt - mangler blandt andet at smide min mail ind et eller andet sted..

Det er meningen der ikke skal være så mange overflødige informationer - kun det vigtigste...

http://www.animat3d.com/paul

thx

Rasmus
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. juni 2004 - 00:59 #1
En anden måde at lave en hjemmeside på. ser faktisk syntes jeg fed ud. Men det hælder til visit kort.

men ellers meget flot lavet
Avatar billede cyberz Nybegynder
04. juni 2004 - 01:46 #2
Det er kanont flot, men den skal ikke reloade hele siden hver gang man klikker på et menu punkt, du skal have entigreret det i det flash der er på siden, så der evt bare kommer et lille timeglas frem eller en lille loading bar, det ødelægger det lidt som det er nu hvor "hele siden" bliver reloadet.

Men fed stil, og godt udført!
Avatar billede cyberz Nybegynder
04. juni 2004 - 01:59 #3
Måske bør dine skygger være bløde... bare et forslag :-)
Avatar billede mm304 Nybegynder
04. juni 2004 - 08:18 #4
Kanon flot side...Det er en slags side man ikke ser så tit. Det er også meget godt lavet med de to menuer når man skal se 3d..

Måske kunne du lave siden lidt størrer, man kan nemlig dårligt nok se siden, når man er inde med en stor opløsning.
Avatar billede saucer Nybegynder
04. juni 2004 - 10:02 #5
Hej

Det ser faktisk nice ud.
Men der er en lille/stor fejl på siden.
Hvis man klikker på "web" i menuen og så klikker på at billede
af dine projekter, så bliver det vist i en ny kasse under siden.
Lige dette synes jeg er smart nok, men hvis man ikke kører ens browser
vindue helt op så vil man ikke kunne se den kasse efter at der ikke kommer
en scroll på hvis siden går uder over vinduet. Dette skal du self. se på..

Jeg kan også godt li den gule farve som du bruge.

/ saucer
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
04. juni 2004 - 18:04 #6
Hej,

@Varmeskud:
Tak - det er lige netop det der er meningen i denne situation jeg sidder i - så tak for det :D

@Cyberz:
Tak - Grunden til at jeg har lavet siden i forskellige filer - er fordi jeg flere gange har set folk panikke når de ikke kan bruge "back" knappen i den browser de bruger - plejer dog normalt at lave alt i en fil..Din kommentar om skyggerne er noteret ;)

@Mm304:
Tak - det er rigtigt nok at siden måske er lidt lille..Jeg har optimeret til min.1024 x 768 for at være på den sikre side - men min målgruppe kører sikkert en højere opløsning end det :)

@Saucer:
Tak - havde simpelthen hlemt at uploade den sidste nye index.html ;) - har lagt et javascript ind nu der maksimerer vinduet.

Mvh.

Rasmus
Avatar billede zen0r Nybegynder
05. juni 2004 - 12:19 #7
ok design, måske smid lidt mer kød på? den er meget "bar" få smidt en baggrund elr noet andet på. elrs ok site!