Avatar billede metalsvinet Nybegynder
03. juni 2004 - 15:54 Der er 5 kommentarer

2-level horisonal menu a la listamatic?

Jeg vil gerne lave en horisontal menu med en undermenu der skifter dynamisk, ligesom fx

http://css.maxdesign.com.au/listamatic2/vertical02.htm

Den skal kunne genere menuer ud fra lister inden i lister (dvs. "nested" lists). Der er mange forslag på listamatic, men ikke noget der ligner sidens egen.

Er der nogen der har et link til en tutorial e.l.?
Avatar billede fennec Nybegynder
03. juni 2004 - 16:02 #1
prøv at kikke på CoolMenu 4 på DHTMLcentral

http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
03. juni 2004 - 21:05 #2
Så vidt jeg kan se er Coolmenu lavet til drop-down/pop-out menuer. Jeg vil gerne have en horisontal menu i to niveauer, hvor den nederste linje er undermenu til det punkt som er valgt i den øverste (som i linket).
Avatar billede fennec Nybegynder
04. juni 2004 - 08:01 #3
Den kan også være horisontal. Det er bare at sætte de rigtige værdier.
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
04. juni 2004 - 09:09 #4
Ja, men den laver jo drop-down! Jeg vil have to parallelle menuer, sådan at undermenuen er lige så bred som overmenuen, og bliver stående selv om den ikke har fokus.
Avatar billede fennec Nybegynder
04. juni 2004 - 09:17 #5
De kan også sættes til horisontal. Prøv at se de avanceret eksempler. Der er desværre ikke et eks, som præsist viser det du er efter, men du kan se, at de kan sættes til både horisontal og vertikal.