Avatar billede granat_anden Nybegynder
03. juni 2004 - 13:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mediaplayer mangler billede

Hej

Når jeg forsøger at se videostreams på nettet (for. eks på ekstra bladet) hænder det ofte at der ikke er noget billede men kun lyd. Jeg tror det er media player der forsøger at afspille klippene, men det virker altså ikke

Hvad er der galt?
Avatar billede lund_dk Praktikant
03. juni 2004 - 13:06 #1
Prøv at hente en opdatering til media player og se om det skulle hjælpe..
Avatar billede granat_anden Nybegynder
03. juni 2004 - 13:23 #2
den siger, at det er den seneste opdatering
Avatar billede gitrian Nybegynder
03. juni 2004 - 14:18 #3
Du mangler det rette codec. Prøv evt. med K-Lite Codec Pack.

http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm