Avatar billede cistux Nybegynder
02. juni 2004 - 22:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ik få to af mine 4.1 creative højtalere til at spille musik!!

Hej jeg har lige fået fat i nogle creative 4.1, men jeg kan ikke få de to bagerster til at spille den musik som jeg afspiller i winamp hvad kan jeg gøre for at få dem til at virke????
Avatar billede cerb Nybegynder
02. juni 2004 - 22:21 #1
der er sikkert et sted i winamp hvor du vælger hvor mange højtalere du bruger, f.eks på en dvd afspiller med surround der skal man vælge et lyd format til musik og et andet til film med 5.1 lyd
Avatar billede cistux Nybegynder
02. juni 2004 - 22:25 #2
tror ik for jeg har kigget og kan ikke finde noget der liger noget med at skifte antal højtalere
Avatar billede arbogast Nybegynder
03. juni 2004 - 13:45 #3
i indstillinger/kontrol panel/lyde og multimedier vælg AUDIO-fanen AVANCERET: Her kan du vælge hvilket højtaler-setup du bruger.

hjalp det?
Avatar billede cistux Nybegynder
04. juni 2004 - 18:31 #4
Har jeg prøvet og kunne ikke få det til at virke desværre
Avatar billede dj__christian Nybegynder
04. juni 2004 - 18:33 #5
jeg har også samme problem når jeg bruger winamp til at spille musik med.
Men jeg ved Windows Media Player ver. 9 kan afspille på alle højtaler..
Avatar billede cistux Nybegynder
04. juni 2004 - 20:44 #6
okay det vil jeg prøve
Avatar billede mikstor Nybegynder
10. juni 2004 - 19:55 #7
Hej cistux

Det er ikke computeren der er problemet...

Dine højtalere har en standardfunktion som siger at de skal afspille surroundlyd, og det betyder også at musikken kun kommer på fronthøjtalerne...

Jeg har selv et surround-anlæg som var lavet sådan at man kan skifte spillemetode men det kan du efter al sandsynlighed ikke med computersurround højtalere...

Jeg kan anbefale dig og kigge manualen godt igennem og led efter en måde at skifte spillemetoden. Hvis der var en driver med kan det jo være at du kan ændre det til det du søger...
Avatar billede mikstor Nybegynder
11. juli 2004 - 11:37 #8
Afvis enten mit svar eller accepter det...
Avatar billede cistux Nybegynder
11. juli 2004 - 12:09 #9
har fået det til at virke nu :D:D
Avatar billede mikstor Nybegynder
11. juli 2004 - 12:40 #10
tak for point