Avatar billede germann Nybegynder
02. juni 2004 - 11:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Styre baggrundslys på pda

Hej alle,

Er der nogle der ved hvordan man kan styre baggrundsbelysningen på sin pda i c#. Det vil sige slukke og tænde det kode mæssigt.

mvh

kasper
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
08. juni 2004 - 10:05 #1
Det kommer jo fuldstændig an på hvilken PDA det er. De har allesammen et forskelligt API. Jeg vil vædde med at Windows CE (hvis det er det den kører) har funktioner til det, tjek WinCE API'et på MSDN (http://msdn.microsoft.com/).

- Simon
Avatar billede wisen Nybegynder
17. juli 2004 - 12:56 #2
Der findes en funktion "ChangeDisplaySettingsEx" som kan bruges til at gette/sette displaysettings via structen "VIDEOPARAMETERS"

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/wceui40/html/ceconChangeDisplaySettingsEx.asp
Avatar billede germann Nybegynder
17. juli 2004 - 18:00 #3
Jeg glemte hvis at fortælle, at jeg bruger Pocket pc 2003
Avatar billede wisen Nybegynder
18. juli 2004 - 12:40 #4
.. de ovennævnte funktioner findes også i Pocket PC 2003 SDK'et
Avatar billede germann Nybegynder
29. juli 2004 - 10:35 #5
Kan ikke få det til at virke med .net compact framework.
Avatar billede wisen Nybegynder
03. december 2004 - 08:54 #6
Takker for point - har du fået det til at virke ?
Avatar billede germann Nybegynder
03. december 2004 - 15:06 #7
Måske ikke den bedste løsning, men det virker helt kanon

OpenNETCF.Win32.RegistryKey key = OpenNETCF.Win32.Registry.CurrentUser.OpenSubKey("ControlPanel\\Backlight",true);
key.SetValue("BatteryTimeout",60);
key.SetValue("BatteryTimeoutUnchecked",1);
key.Close();