Avatar billede dennism Nybegynder
01. juni 2004 - 11:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mobil med Telia Express

Jeg skal have oprettet Telia Express abonnement, og derfor vil det selvfølgelig være nærliggende at få en ny mobil med i priser.
Der findes jo en del billige med Telia til under 100,-.

Jeg har derfor lavet denne søgning:
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=0&producer=-1&product=-1&abonnement=25

Hvilken mobil af disse vil I vælge?
Hvad synes i om Siemens MC60'eren?
Avatar billede egobent Nybegynder
01. juni 2004 - 13:40 #1
Her er lidt info om dem jeg kender til.

Siemens telefonerne som du kan få er MC60, C60 og M55.

C60 har jeg ikke nogen erfaringer med, så der kan jeg ikke udtale mig.

MC60 kender jeg en del der har købt og de har langt fra været tilfreds med telefonen, softwaren er langsom og menu-systemet er til tider ret uoverskueligt. Jeg ville holde mig væk fra denne telefon, kender ikke nogle der har den, som har haft noget positivt at sige om den.

M55 har jeg selv haft og var virkelig skuffet, tasterne er dårlige at SMS'e på og den præger alt for meget præg af en plastic telefon. Skærmen er ret grumset i farverne og softwaren er også her meget meget langsom, specielt når man bevæger sig rundt i nogle af menuerne og når man skriver beskeder. Hvis man kun skal bruge den til at ringe fra, så har den nu god lyd, men desvære ikke det bedste signal. Den har dog nogle lysdioder på siden som er ret fede, man kan indstille dem, så når den er på lydløs kan man se om man har fået besked, om der er nogle der har ringet eller om der er nogle der ringer, alt efter hvordan dioderne blinker.

Jeg må sige at selv om jeg ikke selv er Nokia-bruger, så ville mit valg dog stadig falde på Nokia 3510i, som er en stabil og solid telefon i denne billige ende af markedet, den er god at skrive på og har også fint signal.

Det var lidt hvad jeg havde at sige om de telefoner jeg kender lidt til.
Avatar billede dennism Nybegynder
01. juni 2004 - 13:53 #2
Hvorfor ikke vælge en kameratelefon som MC60, istedet for Nokia's 3510i?
Avatar billede egobent Nybegynder
01. juni 2004 - 13:56 #3
Det kan godt være den har kammera, men telefonen i sig selv er jo ikke særlig god eller stabil og for det meste skal man jo trods alt bruge telefonen til at ringe fra og skrive fra, hvis man virkelig går op i billeder, skal man nok enten få sig et digital-kammera eller måske give lidt mere og så få en god telefon, der så også har et kammera.
Avatar billede dennism Nybegynder
01. juni 2004 - 14:08 #4
Så du mener ikke at MC60'eren er 150,- værd?
Avatar billede egobent Nybegynder
01. juni 2004 - 14:14 #5
Nej det ville jeg faktisk ikke mene at den var... man skal jo tænke på man også binder sig i 6 måneder for 120 kr. og så mener jeg at der er bedre telefoner end lige præcis denne. Men selvfølgelig, det handler jo om smag og behag, men jeg er bare blevet meget skuffet over MC60 efter jeg så den og også M55 efter jeg selv har haft den.
Avatar billede dennism Nybegynder
01. juni 2004 - 14:19 #6
Jeg skal i forvejen have et Telia Express abonnement. Så det slet ik det det afhænger af.. Det er blot prisen af telefonen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2004 - 20:14 #7
Svigerfar har lige købt en MC60 - den er superlækker og nem at skrive sms på!
Avatar billede dennism Nybegynder
01. juni 2004 - 20:16 #8
john_stigers >>

Er jeg glad for at høre..for har lige bestilt sådan én :)