Avatar billede contagious Nybegynder
30. maj 2004 - 14:08 Der er 7 kommentarer

TDC Bredbånd med CC router ?

Hej, jeg står i den situation at jeg har en router (cisco 677) som er konfigureret til cybercity's adsl men som jeg gerne vil bruge til tdc's bredbånd. Kan det lade sig gøre?

Point til de(n) der får det til at virke, "Ja/nej" er ikke nok :)
Avatar billede kenp Novice
30. maj 2004 - 14:10 #1
Jamen det er jo lidt svært at få til at virke da de køre på hver sin måde! med forbindelses type m.m. så du får det ikke til at virke, så svaret er NEJ
Avatar billede marzman Nybegynder
30. maj 2004 - 14:11 #2
du skal kontakte cybercity og få den åbnet... det er kun dem der kan de og det skal være på den internet forbindelse som den er leveret til!
Avatar billede marzman Nybegynder
30. maj 2004 - 14:12 #3
kenp--> jeg har få sådan til at virke på tdc. du skal bare få tdc til at tilpasse sig til den...
Avatar billede contagious Nybegynder
30. maj 2004 - 14:14 #4
Få den åbnet - Hvad betyder det? Jeg kan sagtens komme ind og sætte ting og sager op i den hvis det er det du mener? Men det tvivler jeg på det er :)
Avatar billede kenp Novice
30. maj 2004 - 14:21 #5
marzman -> så har det sikkert været en atm forbindelse du har gjort det på,

CC åbner da ikke deres routere for at du kan bruge det på en anden forbindelse routeren er jo deres egendom.
Avatar billede contagious Nybegynder
02. juni 2004 - 20:38 #6
I øvrigt - Hvad er det helt præcist der gør at man ikke kan bruge cc's router direkte på tdc's net? Jeg fatter det simpelthen ikke, troede den slags var nøjagtigt det samme..
Avatar billede kenp Novice
02. juni 2004 - 20:39 #7
CC køre en login metode som hedder PPPoA den bruger TDC slet ikke de bruger Ethernet eller PPPoE