Avatar billede jespercp Nybegynder
30. maj 2004 - 00:54 Der er 2 kommentarer

Sliding images i Flash MX 2004

Hejsa,

jeg skal præsentere nogle produkter ved billeder. Jeg vil gerne lave en lille film ude i hjørnet, hvor billederne slider ligesom rulletektser, og stopper når man holder musen henover. Jeg kan muligvis lave det med motion tween, men så får jeg jo et problem, når man når enden.

Kan man ikke bruge et smart script, der selv sørger for at køre billederne over and over?

Pft
Avatar billede mobius6 Juniormester
30. maj 2004 - 03:18 #1