Avatar billede fgsupermand Nybegynder
29. maj 2004 - 21:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder man et "smalt" keyboard

Jeg står og mangler et keyboard som kun er omkring 35 cm bredt

Det gør ikke noget at de numeriske tast og insert/home/pageup... mangler.
Jeg kender godt logitech's diNovo, men jeg syntes 2.000 kr for tastatur er lidt for vildt, for jeg skal ikke bruge alt det ekstra diNovo kan, jeg skal bare have et smalt tastatur.
Avatar billede vipez Nybegynder
29. maj 2004 - 21:56 #1
en rundsav er god ;=)
Avatar billede vipez Nybegynder
29. maj 2004 - 21:57 #2
Spørg til side ;)
Det kan nok blive svært at få det som DK udgave. Men prøv se her og hør så danske forhandlere.

http://www.littlepc.com/keyboards.htm
Avatar billede fgsupermand Nybegynder
29. maj 2004 - 22:02 #3
øhm de keyboards på den side er dyere end diNovo

og jeg har hørt hos en masse forhandlere men der er ingen der har et.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2004 - 22:14 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2004 - 22:16 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2004 - 22:19 #6
ACK-595 er 5 cm. mindre i bredden :)