Avatar billede zeus19 Nybegynder
29. maj 2004 - 09:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lave fødselskort til en 90 år fødselsdag

Hej er der ikke en som kan lave et fødselsdags kort til en 90 år fødselsdag, jeg er ikke selv særlig god til det så derfor denne post. Det skal sige det er ikke mig der holder dagen, men jeg skal sende en hilsen til en som har fødselsdag imorgen. så spørsmålet kører kun til kl 17.00 idag.

kortet skal være i .doc format eller som jpg. så jeg selv kan sætte et navn på og skrive et par ord. men der må gerne stå noget i forvejen.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2004 - 10:49 #1
Hvad skal der stå præcis på kortet? Navn osv og havd vil du have på af evt. billeder?
Avatar billede zeus19 Nybegynder
29. maj 2004 - 11:49 #2
personnen som har fødselsdag hedder Ingrid Østergaard og det med billeder ved jeg ikke men noget som er passende til sådan en anledning
Avatar billede zeus19 Nybegynder
29. maj 2004 - 11:50 #3
Jeg ved ikke hvad der skal stå men ved noget med hjertelig tilllyke, osv
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2004 - 12:37 #4
Ok skriv lige din email :)
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2004 - 12:47 #5
www.trillaz.dk/ingrid.bmp Der skulle den gerne ligge så kan du også ændre i det hvis du vil.. Bare skriv hvis der skal være mere på det.. Er lidt lost, men har lavet en start ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2004 - 12:48 #6
www.trillaz.dk/ingrid.JPG sådan der ! :D Det var bedre ;)
Avatar billede zeus19 Nybegynder
29. maj 2004 - 15:03 #7
Det var ikke lige helt den stil jeg søgte, jeg søger nok en lidt ældre stil end dette.
Avatar billede zeus19 Nybegynder
29. maj 2004 - 15:30 #8
Jeg laver selv noget. det skal jo nok være lidt personligt alligevel.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2004 - 16:15 #9
Okay fair nok. Lidt svært at vide hvad du søgte, det er OK :) god fødselsdag =)