Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
28. maj 2004 - 23:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Hijackthis logfil

Jeg har ingen anelse om hvor jeg skal placere dette spørgsmål, så bær over med mig. Jeg er snart ved at få min maskine fyldt helt op med diverse spy/adware crap, så jeg kørte hijackthis og dette er så min logfil:

---------------------------------------

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 23:32:37, on 05/28/2004
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\AutoUpdate\AutoUpdate.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ConnMngmntBox.exe
C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ECTaskScheduler.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\INTUWA~1\Shared\MROUTE~1\mRouterRuntime.exe
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\Elogerr.exe
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\BROADC~1.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\SysAI\SysAI.exe
C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe
C:\Documents and Settings\Lasse\Lokale indstillinger\Temp\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\WINDOWS\System32\SearchBar.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
R3 - URLSearchHook: (no name) - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - (no file)
R3 - URLSearchHook: IncrediFindBHO Class - {4FC95EDD-4796-4966-9049-29649C80111D} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~2.DLL (file missing)
R3 - URLSearchHook: IncrediFindBHO Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL (file missing)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.dk"); (C:\Documents and Settings\Lasse\Application Data\Mozilla\Profiles\default\39zyg7pb.slt\prefs.js)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://C%3A%5CProgrammer%5Cmozilla.org%5CMozilla%5Csearchplugins%5Cgoogle.src"); (C:\Documents and Settings\Lasse\Application Data\Mozilla\Profiles\default\39zyg7pb.slt\prefs.js)
O2 - BHO: IE Agent - {00000000-0000-0000-0000-000000000221} - C:\PROGRA~1\Lycos\IEagent\CSIE.DLL (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {000020DD-C72E-4113-AF77-DD56626C6C42} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {01C5BF6C-E699-4CD7-BEA1-786FA05C83AB} - C:\Programmer\SysAI\AproposPlugin.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {4FC95EDD-4796-4966-9049-29649C80111D} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~2.DLL (file missing)
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {83DE62E0-5805-11D8-9B25-00E04C60FAF2} - C:\WINDOWS\2_0_1browserhelper2.dll
O2 - BHO: (no name) - {9C691A33-7DDA-4C2F-BE4C-C176083F35CF} - C:\WINDOWS\System32\bridge.dll
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: Url Catcher - {CE31A1F7-3D90-4874-8FBE-A5D97F8BC8F1} - C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\apuc.dll
O2 - BHO: AlxTB BHO - {F1FABE79-25FC-46de-8C5A-2C6DB9D64333} - C:\WINDOWS\System32\AlxTB2.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Alexa - {3CEFF6CD-6F08-4E4D-BCCD-FF7415288C3B} - C:\WINDOWS\System32\SHDOCVW.DLL
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Bakra] C:\WINDOWS\System32\IEHost.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Pcsv] C:\WINDOWS\system32\pcs\pcsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dpi] C:\Programmer\Common Files\Dpi\dpi.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updmgr] C:\Programmer\Common files\updmgr\updmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updater] C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AutoUpdater] "C:\Program Files\AutoUpdate\AutoUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ClrSchLoader] C:\PROGRA~1\Lycos\IEagent\Loader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [rE4i36O] wsnimap.exe
O4 - HKLM\..\Run: [alchem] C:\WINDOWS\alchem.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load
O4 - HKLM\..\Run: [msbb] c:\docume~1\lasse\lokale~1\temp\msbb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hyxcz] C:\WINDOWS\hyxcz.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Bargains] C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows SA] C:\Program Files\WindowsSA\omniscient.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] C:\Programmer\Steam\Steam.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Wurb] C:\Documents and Settings\Lasse\Application Data\rsei.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WCPT] C:\WINDOWS\System32\wintsvtr.exe
O4 - Global Startup: Mobilt modem Update Agent.lnk = C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: A920 Connection Manager.lnk = ?
O4 - Global Startup: A920 Task Scheduler.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Alexa Web Search - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/search.htm
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Get Alexa Data - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/sitedata.htm
O8 - Extra context menu item: Mail to a Friend... - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/mailto.htm
O8 - Extra context menu item: See Related Links - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/related.htm
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O8 - Extra context menu item: Write a Review... - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/review.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Alexa (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Alexa Toolbar (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {69A72A8A-84ED-4A75-8CE7-263DBEF3E5D3} (BrowserProxy4 Class) - http://download.alexa.com/clients/Alexa7.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {FF65677A-8977-48CA-916A-DFF81B037DF3} (WMService Class) - http://download.overpro.com/WildApp.cab

------------------------------

Hvad kan jeg slette? Kun eksperter tak :)
Avatar billede blitz Nybegynder
29. maj 2004 - 00:41 #1
Lav en mappe til Hijackthis, der efter fjern disse :

C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\WINDOWS\System32\SearchBar.htm
R3 - URLSearchHook: (no name) - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - (no file)
R3 - URLSearchHook: IncrediFindBHO Class - {4FC95EDD-4796-4966-9049-29649C80111D} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~2.DLL (file missing)
R3 - URLSearchHook: IncrediFindBHO Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL (file missing)
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {4FC95EDD-4796-4966-9049-29649C80111D} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~2.DLL (file missing)
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {5D60FF48-95BE-4956-B4C6-6BB168A70310} - C:\PROGRA~1\INCRED~1\BHO\INCFIN~1.DLL (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {83DE62E0-5805-11D8-9B25-00E04C60FAF2} - C:\WINDOWS\2_0_1browserhelper2.dll
O2 - BHO: Url Catcher - {CE31A1F7-3D90-4874-8FBE-A5D97F8BC8F1} - C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\apuc.dll
O2 - BHO: AlxTB BHO - {F1FABE79-25FC-46de-8C5A-2C6DB9D64333} - C:\WINDOWS\System32\AlxTB2.dll
O3 - Toolbar: Alexa - {3CEFF6CD-6F08-4E4D-BCCD-FF7415288C3B} - C:\WINDOWS\System32\SHDOCVW.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Bargains] C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exeO8 - Extra context menu item: Alexa Web Search - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/search.htmO8 - Extra context menu item: Get Alexa Data - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/sitedata.htm
O8 - Extra context menu item: Mail to a Friend... - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/mailto.htm
O8 - Extra context menu item: See Related Links - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/related.htm
O8 - Extra context menu item: Write a Review... - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/review.htm
O9 - Extra button: Alexa (HKLM)
O16 - DPF: {69A72A8A-84ED-4A75-8CE7-263DBEF3E5D3} (BrowserProxy4 Class) - http://download.alexa.com/clients/Alexa7.cab
http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {FF65677A-8977-48CA-916A-DFF81B037DF3} (WMService Class) - http://download.overpro.com/WildApp.cab

Hent derefter : http://download.com.com/3001-8022-10214379.html
Efter install, tryk på 'planeten', for ny reference file, og lav derefter en scan.

Sen ny scan herind.

-BLiTZ
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
29. maj 2004 - 03:05 #2
Nu har jeg slettet nogle af de filer som du har skrevet jeg skulle, jeg har dog ikke fjernet filer der vedrører alexa, da jeg bruger dem.

Der er dog en hel bunke ekstra filer som det undrer mig at jeg ikke skal slette, som f.eks.:

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Bakra] C:\WINDOWS\System32\IEHost.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Pcsv] C:\WINDOWS\system32\pcs\pcsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dpi] C:\Programmer\Common Files\Dpi\dpi.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updmgr] C:\Programmer\Common files\updmgr\updmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updater] C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AutoUpdater] "C:\Program Files\AutoUpdate\AutoUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ClrSchLoader] C:\PROGRA~1\Lycos\IEagent\Loader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [rE4i36O] wsnimap.exe

Ang. Adaware, skal jeg kopiere HELE logfilen herind? Den er nok 2000 linier!!
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. maj 2004 - 05:28 #3
Jah, det er en voldsom log;)
Kør også Spybot: Spybot: http://beam.to/spybotsd
Install, update, immunize and run. Fix all, marked with red.
Men hvis du tweaker Adware, får den det hele med:
Start > Programs > Lavasoft and click on AdAware 6 to open the program

Look at the icons on the top right of the page and click on the ‘world’ and let AdAware update the spyware reference list

Once the update is finished click on the ‘Gear’ icon (second from the left) to access the preferences/settings window

In the ‘General’ window make sure the following are selected:
Automatically save log-file
Automatically quarantine objects prior to removal
Safe Mode (always request confirmation)

Click on the ‘Scanning’ button on the left and select :
Scan Within Archives
Scan Active Processes
Scan Registry
Deep Scan Registry
Scan my IE favorites for banned URL’s
Scan my Hosts file
Under ‘Click here to select drives + folders’, choose:
All of your hard drives

Click on the ‘Advanced’ button on the left and select:
Include additional process information
Include additional file information
Include environment information
Include additional object details

Click the ‘Tweak’ button and select:
Under the ‘Scanning Engine’:
Unload recognized processes during scanning
Include basic Ad-aware settings in logfile
Include additional Ad-aware settings in logfile
Under the ‘Cleaning Engine’:
Let Windows remove files in use at next reboot

Click on ‘Proceed’ to save the settings.

Click ‘Start’ and on the next screen choose ‘Activate in-depth Scan’ at the bottom of the page and then choose:
Use Custom Scanning Options

Click ‘Next’ and AdAware will scan your hard drive(s) with the options you have selected.
Save the log file when it asks and then click ‘finish’

genstart
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. maj 2004 - 06:32 #4
Genstart til fejlsikker tilstand-tryk F8 i genstarten
Scan og fix:
O2 - BHO: (no name) - {9C691A33-7DDA-4C2F-BE4C-C176083F35CF} - C:\WINDOWS\System32\bridge.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Bakra] C:\WINDOWS\System32\IEHost.exe
C:\Programmer\Common Files\Dpi\dpi.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updmgr] C:\Programmer\Common files\updmgr\updmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updater] C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AutoUpdater] "C:\Program Files\AutoUpdate\AutoUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ClrSchLoader] C:\PROGRA~1\Lycos\IEagent\Loader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [rE4i36O] wsnimap.exe
O4 - HKLM\..\Run: [alchem] C:\WINDOWS\alchem.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\System32\bridge.dll",Load
Kender du den her, ellers fix:
O4 - HKLM\..\Run: [msbb] c:\docume~1\lasse\lokale~1\temp\msbb.exe
fixes:
O4 - HKLM\..\Run: [hyxcz] C:\WINDOWS\hyxcz.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Bargains] C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WCPT] C:\WINDOWS\System32\wintsvtr.exe

Åbn Explorer, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find og slet:
C:\WINDOWS\System32\bridge.dll
C:\WINDOWS\System32\IEHost.exe
C:\Programmer\Common Files\Dpi\dpi.exe
C:\Programmer\Common files\updmgr\updmgr.exe
C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
wsnimap.exe
C:\WINDOWS\alchem.exe
C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe<<<<mappe
C:\WINDOWS\System32\wintsvtr.exe

Du kan godt fjerne den her, de sluger bare kræfter:
Den her vil jeg nok ikke fjerne: http://www.windowsstartup.com/wso/detail.php?id=3470

Genstart

Send ny log
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
30. maj 2004 - 02:18 #6
Nu har jeg gjort alt hvad de forskellige har skrevet jeg skulle gøre.

Her er min nye Hijackthis log:
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 02:18:32, on 05/30/2004
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Steam\Steam.exe
C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ConnMngmntBox.exe
C:\Programmer\Motorola\A920 Desktop Suite\ECTaskScheduler.exe
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\Elogerr.exe
C:\PROGRA~1\INTUWA~1\Shared\MROUTE~1\mRouterRuntime.exe
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\BROADC~1.EXE
C:\PROGRA~1\Motorola\A920DE~1\SCRFS.exe
C:\Documents and Settings\Lasse\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\WINDOWS\System32\SearchBar.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
R3 - Default URLSearchHook is missing
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.dk"); (C:\Documents and Settings\Lasse\Application Data\Mozilla\Profiles\default\39zyg7pb.slt\prefs.js)
N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://C%3A%5CProgrammer%5Cmozilla.org%5CMozilla%5Csearchplugins%5Cgoogle.src"); (C:\Documents and Settings\Lasse\Application Data\Mozilla\Profiles\default\39zyg7pb.slt\prefs.js)
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Alexa - {3CEFF6CD-6F08-4E4D-BCCD-FF7415288C3B} - C:\WINDOWS\System32\SHDOCVW.DLL
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] C:\Programmer\Steam\Steam.exe -silent
O4 - HKLM\..\RunOnce: [KB826939] rundll32.exe apphelp.dll,ShimFlushCache
O4 - Global Startup: Mobilt modem Update Agent.lnk = C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: A920 Connection Manager.lnk = ?
O4 - Global Startup: A920 Task Scheduler.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Alexa Web Search - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/search.htm
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Get Alexa Data - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/sitedata.htm
O8 - Extra context menu item: Mail to a Friend... - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/mailto.htm
O8 - Extra context menu item: See Related Links - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/related.htm
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O8 - Extra context menu item: Write a Review... - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/review.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Alexa (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Alexa Toolbar (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {69A72A8A-84ED-4A75-8CE7-263DBEF3E5D3} (BrowserProxy4 Class) - http://download.alexa.com/clients/Alexa7.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
30. maj 2004 - 02:19 #7
Kan jeg slette mere? Er der mere jeg skal gøre for at få maskinen HELT ren?
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
13. juni 2004 - 12:28 #8
Tak for hjælpen blitz og magictouch.
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. juni 2004 - 12:39 #9
Hov, det blev lidt forsinket det her, sorry
Lige en ting der kan fixes:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\WINDOWS\System32\SearchBar.htm
Og den her kan være svær at komme af med, men den generer ikke:
R3 - Default URLSearchHook is missing

Opdatering? og god søndag:)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. juni 2004 - 12:57 #10
Platform: Windows XP  !!!