Avatar billede nexus Nybegynder
15. februar 2001 - 23:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Athlon 133Mhz FSB???

Nogen der ved hvor man kan købe de nye Athlons der understøtter 133Mhz FSB???
Avatar billede johannielsen Nybegynder
16. februar 2001 - 00:05 #1
Er med på en lytter

For jeg skal nemlig til a overveje, om jeg gider at investere i et bundkort, der understøtter det, når jeg bare køber en processer der kører 100 (eller faktisk 200)!
Avatar billede nexus Nybegynder
16. februar 2001 - 00:12 #2
Ved ihvertfald at Zitech har dem, men de koster :) og der er 14 dages levering :(

>johannielsen: Hvilket bundkort køber du? Har selv tænkt på Abit men jeg vil også gerne ha et Asus da jeg kører Asus K7V nu. What to do, what to do??
Avatar billede johannielsen Nybegynder
16. februar 2001 - 00:20 #3
----->nexus

Soltek.... billigt, overclockvenligt, samt klippestabilt......siges det!
Avatar billede nexus Nybegynder
16. februar 2001 - 00:22 #4
Hmmm, jeg ved ikke rigtig. har ikke hørt så meget om det. Vil også gerne ha et bundkort med RAID dda jeg snart får 2 45GB IBM GXP75 :) Så jeg tror det bliver et Abit.
Avatar billede grunken Nybegynder
16. februar 2001 - 10:48 #5
nexus du er klart inde på noget af det rigtige, jeg kan kun sige at abit\'s kt7a holder FOR viiildt. Men man skal dog være opmærksom på at det er MEGET nyt.

har fundet et link der har hjulpet mig meget med småproblemerne af dette board!

http://www.apushardware.com/?action=hardware&id=41

-Grunken
Avatar billede grunken Nybegynder
16. februar 2001 - 10:50 #6
og hov har selv de samme HD\'r og en transfer på omkring 700Mb. i minuttet, når der køres stripping er ikke at kimse af!

-Grunken
Avatar billede grunken Nybegynder
16. februar 2001 - 10:55 #7
Hov lige en bemærkning, har ikke selv ved at sprøjte almindelige thunderbirds op på en 133 Mhz FSB. og de er da ik de dyreste (1200 Mhz -133x9- 2800 Kr.)

-Grunken