Avatar billede itfc1962 Nybegynder
27. maj 2004 - 00:35 Der er 4 kommentarer

CMS system med mulighed for integrering

Hej,

Jeg har længe ledt efter et godt CMS system, og har da også fundet en del, men tilsyneladende er de alle lavet på en sådan måde at det ikke er muligt at integrere noget af det på ens website uden man skal hen og skifte det hele ud med CMS systemets interface.

Findes der CMS systemer som kan køres som "baggrund", mens ens website ser ud som det altid har gjort nu bare med en eller flere komponenter fra CMS systemet???
Avatar billede hammerhead Nybegynder
27. maj 2004 - 08:25 #1
Er det et helt cms du tænker på eller drejer det sig udelukkende om at kunne opdatere din hjemmeside online? - til opdatering alene kan jeg anbefale snippetmaster.

Et link til en rigtig god side hvor du kan se og prøve forskellige opensource CMS:

http://www.opensourcecms.com/
Avatar billede razor Nybegynder
27. maj 2004 - 09:35 #2
Prøv at kigge på http://www.fundanemt.com - den er relativt nem at integrere :-)
Avatar billede itfc1962 Nybegynder
27. maj 2004 - 11:00 #3
Jeg tænker ikke på et helt CMS, hvor man skal line det hele op med nogen templates der i forvejen er lavet på en relativ simpel måde vha. tabeller, men i stedet et CMS hvor man har muligheden for at håndplukke nogle komponenter og så integrere dem på ens egen side.
Avatar billede sannen Nybegynder
15. juli 2005 - 13:29 #4
Hvad med IBM Lotus Workplace? Så vidt jeg ved kan man integrerer fra sin webside og ind i systemet...