Avatar billede popcorn Nybegynder
26. maj 2004 - 17:36 Der er 2 kommentarer

Socket SDIO-Wlan kort

Hej Eksperter.

Jeg har en HP IPAQ 1940 Pocket PC, hvor jeg har købt et Socket SDIO-Wlan kort til.

Jeg har installeret softwaren til Socket SDIO-Wlan kort fra Installations Cd'en

Jeg kan ikke komme ind i Configuration, da den er lysegrå
Link Quality er på 0%
Strengh er også på 0%
Station IP Info er på 0.0.0.0

hvordan sættes den rigtigt op til at køre på netværk og Hotspot. ????
Avatar billede jobless Nybegynder
29. maj 2004 - 07:39 #1
Har du kryptering på din router/ap ?
Avatar billede popcorn Nybegynder
29. maj 2004 - 11:09 #2
Jeg køre ikke kryptering på mit trådløse netværk, men jeg køre med MAC-adresser til hver klient. Jeg har også indtastet MAC-adressen til min PDA.

Jeg har lige fået min HP IPAQ 1940 PDA til at virke.

Men det eneste er nu, at jeg ikke kan se websider fra min PDA, jeg får nedenstående meddelelse.

The Page You Are Looking For Cannot Be Found.

Meddelelsen kommer frem uanset hvilken side jeg indtaster.