Avatar billede rubino Nybegynder
26. maj 2004 - 13:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office2 - Oprettelse af separate priser for hver enkelte kunde.

Jeg sidder og skal indkøre økonomisystemet Office2 fra hansaworld.com, og er stødt på nogle problemer mht. oprettelse af prislister til hver enkelte kunde.

Jeg har oprettet alle varenumre & kundenumre, og ønsker nu at oprette specialpriser til hver enkelte kunde jeg har, da ikke 2 kunder har samme prise på nogle varer, men jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg gør.

Sidder der en herude der kan hjælpe -

Venter desperat på hjælp

Venlig hilsen

Johnny
Avatar billede lcl Nybegynder
26. maj 2004 - 13:56 #1
Jeg kender ikke dit program, men rabatkartoteket ligger som regel i lagermodulet.
Avatar billede rubino Nybegynder
27. maj 2004 - 15:23 #2
Nu har jeg selv fundet ud af det - Det var bare ikke så logisk, men pludselig var den der :-)

Det har ikke noget med rabatter at gøre, men tak for dit forsøg....

Hvad gør jeg med dette spørgsmål? Hvordan lukker jeg det ned?

Venligst Johnny
Avatar billede lcl Nybegynder
27. maj 2004 - 15:27 #3
Jeg er ny her :) men neden under dit spørgsmål
kan du afvise og accepterer.
Avatar billede rubino Nybegynder
27. maj 2004 - 22:56 #4
Icl lav lige et svar så får du de 200 point :-)

Jeg har ikke mulighed for at lukke spørgsmålet..

/J
Avatar billede lcl Nybegynder
02. juni 2004 - 08:28 #5
Så prøver jeg det