Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
26. maj 2004 - 13:06 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hent data fra Navision XAL Concorde, hvordan?

Vi har i vores firma et regnskabssytem, der hedder Navision XAL Concorde.

Så har jeg lavet et lille tilbudgivningsprogram ved siden af i VB 6.0...

KAN jeg hente nogen enkelte Data fra Vores Regnskabssystem og ind i mit Tilbudsgivningsprogram?
Avatar billede jpvj Nybegynder
26. maj 2004 - 13:10 #1
Ja - du skal have en ODBC driver til XAL. Kontakt din lev.
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
10. juni 2004 - 13:35 #2
Ikke meget hjælp her.... jpvj får 50%
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
19. august 2004 - 20:36 #3
....Hvis det fungerer som Concorde i nogle tilfælde gør, så kan du klikke <ctrl><f12> og få en menu hvor du kan klikke "datamanipulation" her kan du vælge hvilke felter du vil trække ud og eksportere til en fil ex kommasepareret.
Oversigt over kartoteksnavnene fås ved klik på "kartotek"

- Det er måske et dumt spørgsmål, men har du prøvet at kigge i hjælp-filen...?