Avatar billede jack1305 Nybegynder
25. maj 2004 - 16:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Har du ideer og vil du på et tidspunkt være selvstændig?

Jeg er 38 år og salgchef i en større dansk virksomhed i København. Jeg har igennem mange år ønsket at være selvstændig men grundet at mine børn var små har jeg lagt tankerne på hylden. Men nu er jeg klar mentalt/overskud. Jeg er ikke IT mand MEN DET ER DU du ved hvad der rør sig og er ekstremt dygtig til dit fag. Du har som jeg altid haft lyst til at være selvstændig men har indtil nu haft behov for den tryghed i at være ansat.
Jeg søger i første omgang en person eller personer der har lyst til at mødes ca. hver 14 dag til ide aftner hvor vi udvikler ideer skrotter ideer, og måske finder vi aldrig de vise ord. Jeg ønsker at lave et forum hvor vi med forskellig baggrund dygtige til hver vores feldt kan spare sammen.
Jeg har tanker omkring e-handel/uden varelager, serviceydelser på nettet, Udvikling af nye ydelser til mobiltelefoni.
Ja ja tænker du men hele pointen ved at skabe sådan et forum er at hvis man med forskellig bagrund og samme lyst/kemi er det set før at man kan skabe store resultater. Et must til dig eller jer: Du har bevist over for dig selv og det firma du arbejder for at dinne ideer virker og de har været omsat til realiteter.

Fortæl hvad i mener om sådan et forum.

Mvh Peter
Avatar billede dna Nybegynder
25. maj 2004 - 17:26 #1
Nu ikke for at lyde negativ, men hvad forhindrer andre folk I at "nappe" hinandens ideer i sådan et forum?

dna
Avatar billede jack1305 Nybegynder
25. maj 2004 - 17:33 #2
dna Jeg giver dig ret det er noget man må snakke om, jeg har faktisk ikke tænkt så langt. Det er åbent for diskution. Hele ideen med mit kommende forum at man indgår på lige vilkår hvis man vælger at opstarte noget senere hen. Jeg tror at 90% af os der får ideer bliver nødt til at tage chancer hvis vi virkelig vil noget med det på et tidspunkt. Men det har i høj grad noget med kemi at gøre og det kan man kun finde ud af på hvis man mødes.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
25. maj 2004 - 19:04 #3
networking er den bedste måde at kommer videre på...
jeg er it-ingeniør og iværksætter

se også: startfirma.dk
d-i-f.dk (dansk iværksætter forening)
tidskrifted "iværksætterern"
Avatar billede movingrok Nybegynder
25. maj 2004 - 19:25 #4
Hej Peter

Jeg er også interesseret. Hvad vil du herfra?
Avatar billede kermit Nybegynder
26. maj 2004 - 09:03 #5
Hej Peter,

Det lyder spændende - jeg kunne sagtens være interesseret

Michael
Avatar billede jack1305 Nybegynder
26. maj 2004 - 10:32 #6
Tak professor,
Det var nemt tjente point..
Avatar billede jack1305 Nybegynder
26. maj 2004 - 11:17 #7
Hej jeg takker for jeres indslag, jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke er en
ørn til dette forum Vedr. det der med point men det kommer nok.
Jeg håber at movinqrok og kermit skriver til jacks1305@hotmail.com så tar vi den derfra, ok?

Mvh
Peter
Avatar billede movingrok Nybegynder
26. maj 2004 - 11:22 #8
ok
Avatar billede kermit Nybegynder
26. maj 2004 - 11:53 #9
jep