Avatar billede rsvend Nybegynder
24. maj 2004 - 17:34 Der er 5 kommentarer

Gratis eller billig komponent til dynamisk oprettelse af PDF

Jeg vil gerne kunne oprette et simpelt PDF udfra noget tekst i en database. www.asp-pdf.com kan bruges, men den er for dyr. Findes der noget billigere?
Avatar billede rsvend Nybegynder
24. maj 2004 - 17:34 #1
Dvs. at den koster 300$..
Avatar billede jaboi Nybegynder
24. maj 2004 - 18:17 #2
Ved ikke om det opfylder dine behov men prøv evt. Open source programmet PDFCreator, Et program der lader dig dumpe en en PDF fil fra alle programmer der kan udskrives fra. Den opsætter sig selv som en printer... Link: http://sector7g.wurzel6.de
Avatar billede jaboi Nybegynder
24. maj 2004 - 18:18 #3
Plus det så er den jo også gratis.
Avatar billede rsvend Nybegynder
24. maj 2004 - 21:59 #4
Jeg er ikke helt med på, hvad den kan. Men jeg tror ikke man kan lave en PDF fil direkte fra et ASP script?
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. maj 2004 - 22:01 #5
Kigger med, mangler selv noget til at generere.